Przetargi.pl
PROJEKTOWANIE I DOKOŃCZENIE BUDOWY ORAZ MODERNIZACJA BUDYNKÓW SZPITALNYCH SZPITALA BARLINEK SP. Z O.O. W RAMACH KOMPLEKSOWEJ REALIZACJI INWESTYCJI

Szpital Barlinek Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7462502 , fax. 95 7462502
  • Data zamieszczenia: 2015-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Barlinek Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 10 10
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 7462502, fax. 95 7462502
    REGON: 00030455600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROJEKTOWANIE I DOKOŃCZENIE BUDOWY ORAZ MODERNIZACJA BUDYNKÓW SZPITALNYCH SZPITALA BARLINEK SP. Z O.O. W RAMACH KOMPLEKSOWEJ REALIZACJI INWESTYCJI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i dokończenie budowy oraz modernizacja budynków szpitalnych Szpitala Barlinek Sp. z o.o. w ramach kompleksowej realizacji inwestycji. 2.W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBEJMUJĄCEJ: 1.Dokumentację powykonawczą uwzględniającą zrealizowane w trakcie realizacji I etapu budowy niezbędne zmiany w istniejącym projekcie budowlano-wykonawczym wraz z kosztorysem robót zamiennych budynku szpitalnego C, Szpitala Barlinek Sp. z o.o. w Barlinku przy ul. Szpitalnej 10 . 2.Wykonanie niezbędnej dokumentacji budowlano-wykonawczej wraz z kosztorysem modernizacji części pomieszczeń budynku szpitalnego A ze szczególnym uwzględnieniem urządzenia nowego Oddziału Intensywnej Opieki Medycznej [I i II kondygnacja] Szpitala Barlinek Sp. z o.o. w Barlinku zgodnie z posiadaną przez Inwestora koncepcją programowo-przestrzenną. 2) REALIZACJA INWESTYCJI W RAMACH GENERALNEGO WYKONAWSTWA INWESTYCJI W ZAKRESIE: 1.Dokończenie budowy budynku szpitalnego C wraz z niezbędną infrastrukturą zgodnie z projektem budowlanym wykonawczym . 2.Wykonanie modernizacji pomieszczeń budynku szpitalnego A (kondygnacja I i II) zgodnie z dokumentacją wykonawczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości:50.000,00 złotych słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz. U. z 2014 r. poz.1804).3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Tym samym wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium.4.Wykonawca (w przypadku wadium wniesionego w innej formie niż pieniężna) składa oryginał dokumentu wadialnego w oddzielnej odpowiednio oznakowanej kopercie w sekretariacie szpitala, w terminie do dnia 06.07.2015 roku do godz. 11:30, a kopię dołącza do oferty. 5.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: GBS Barlinek, nr konta 23 8355 0009 0000 0592 2000 0002 (z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy) w terminie do dnia 06.07.2015 roku do godz. 11:30 - a kopię dowodu wpłaty zaleca się dołączyć do oferty.6.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego.7.Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 8.Z treści gwarancji (poręczenia) musi w szczególności i jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 9.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócił wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5, lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach