Przetargi.pl
Projekt termomodernizacji budynku Jakuszyce 3 oraz pełnienie nadzoru autorskiego.

Nadleśnictwo Szklarska Poręba ogłasza przetarg

  • Adres: 58580 Szklarska Poręba, ul. Krasińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 717-23-32 , fax. 757 172 360
  • Data zamieszczenia: 2017-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szklarska Poręba
    ul. Krasińskiego 6
    58580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 075 717-23-32, fax. 757 172 360
    REGON: 93102409500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt termomodernizacji budynku Jakuszyce 3 oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Projekt termomodernizacji budynku Jakuszyce 3 oraz pełnienie nadzoru autorskiego Projekt winien obejmować przystosowanie obiektu dla trzech kancelarii dla leśnictw oraz pomieszczenia dla Leśnego Kompleksu Promocyjnego (LKP). I. Parter - Kancelarie Trzy niezależne pomieszczenia z przeznaczeniem na trzy kancelarie, poczekalnię dla interesantów z WC przystosowanym dla osób niepełnosprawnych oraz zaplecze socjalne dla pracowników składającego się z małej kuchni, WC i kabiny prysznicowej. Wejście do kancelarii zaprojektowane od strony północno-wschodniej. II. Piętro – Leśny Kompleks Promocyjny (LKP) Przez pomieszczenia LKP należy rozumieć stanowisko biurowe, pomieszczenie ogólne LKP, pracownię dla około 15 osób, szatnię, umywalnię, część socjalną, 2 szt. WC, pomieszczenie magazynowo – gospodarcze na strychu dostępne poprzez schody wewnętrzne. Wejście do pomieszczeń LKP od strony południowo-zachodniej. III. Piwnice - pomieszczenia magazynowo - gospodarcze dla każdej kancelarii i LKP. W projekcie należy ująć wszystkie roboty wykazane w audycie energetycznym budynku (nr opracowania – 91/12/2015 aktualizacja 133/2016) • ulepszenie systemu grzewczego - grzejniki bezpośrednie (system grzewczy), • miejscowe przygotowanie cwu (ciepła woda użytkowa), • wymiana drzwi zewnętrznych, • docieplenie stropodachu (stropodach nad przybudówką), • docieplenie ścian zewnętrznych (ściana zewnętrzna lucarn), • docieplenie ścian zewnętrznych, • ulepszenie stolarki okiennej, • docieplenie podłogi na gruncie, • docieplenie stropu przy przepływie ciepła z dołu do góry (strop nad poddaszem użytkowym), • docieplenie stropu przy przepływie ciepła z góry do dołu (strop nad piwnicą), • docieplenie dachu, oraz prace pozostałe: • przemurowanie przewodów kominowych, • wykonanie tynków wewnętrznych, • odwodnienie budynku, • wybudowanie szamba szczelnego (bez rozsączania), • wymiana instalacji: wodnych, kanalizacyjnych, odgromowych, elektrycznych, • wykonanie systemu alarmowego (z możliwością powiadamiania grupy interwencyjnej), • wymiana podłóg wewnętrznych na I piętrze, • wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, • remont schodów wewnętrznych i zewnętrznych, • wykonanie WC oraz łazienki dla trzech kancelarii, • wykonanie WC dla interesantów z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych, • wykonanie pomieszczenia socjalnego dla trzech kancelarii, • wykonanie WC dla LKP, • wykonanie pomieszczenia socjalnego dla LKP. Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje: • Uzyskanie wymaganych, pozwoleń, decyzji, opinii, uzgodnień i innych dokumentów niezbędnych do uzyskania ze Starostwa: oświadczenia o przyjęciu zgłoszenia robót bez zastrzeżeń lub pozwolenia na budowę. • Opracowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu wstępnego projektu w wersji papierowej. • Uzyskanie przez Wykonawcę akceptacji projektu przez Zamawiającego. • Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego zgodnie z powyższym zakresem prac podzielonym na: CZĘŚĆ I – Zakres prac objętych audytem energetycznym. CZĘŚĆ II – Pozostałe prace. • Opracowanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych według branż. • Opracowanie kosztorysów inwestorskich z przedmiarami robót oraz ślepymi kosztorysami z podziałem na „część I”, „część II” oraz etapy robót umożliwiające odbiór robót na koniec roku 2017 i odbiór końcowy w roku 2018. • Wykonanie dokumentacji w wersji elektronicznej (pdf). • Wykonanie dokumentacji w wersji elektronicznej (bez danych autora projektu). • Wykonanie dokumentacji w wersji papierowej 5 kompletów. Pełnienie nadzoru autorskiego zgodnie z § 21 ustawy Prawo budowlane. • Projektant pełnić będzie nadzór autorski według potrzeb wynikających z postępu robót, jednak nie rzadziej niż raz na miesiąc oraz na każde wezwanie Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru, dokonane telefonicznie lub drogą elektroniczną na 3 dni przed planowanym pobytem. • Projektant sprawujący nadzór autorski, przewidywany termin pobytu na budowie będzie uzgadniał telefonicznie lub drogą elektroniczną z Kierownikiem Budowy lub Inspektorem Nadzoru. • Każdy pobyt projektanta na budowie musi być odnotowany wpisem do Dziennika Budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości – 1 000 zł ( słownie: tysiąc złotych) 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BZ WBK I oddz. Szklarska Poręba nr rachunku: 15 1090 1984 0000 0005 2600 0302 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Szklarska Poręba w latach 2017-2018.” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie uznane na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 3 - kasa). Wadium musi zabezpieczać ofertę na przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach