Przetargi.pl
Projekt partnerski: Rozwój niskoemisyjnego transportu zbiorowego i rowerowego w BOF - Budowa ciągu pieszo – rowerowego w ul. Sosnowej w Czarnej Wsi Kościelnej

Gmina Czarna Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 131 340, , fax. 857 131 349
  • Data zamieszczenia: 2017-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka
    Torowa 14A
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 857 131 340, , fax. 857 131 349
    REGON: 52880100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt partnerski: Rozwój niskoemisyjnego transportu zbiorowego i rowerowego w BOF - Budowa ciągu pieszo – rowerowego w ul. Sosnowej w Czarnej Wsi Kościelnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa ciągu pieszo – rowerowego w ul. Sosnowej w Czarnej Wsi Kościelnej realizowana na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.03.3.2015 z dnia 17.06.2015r. na działkach o nr geod. 46/3, 44/1, 45/14, 45/4, 64, 5/8, 5/10, 5/16, 5/14, 5/12, 242/6. Ciąg pieszo – rowerowy długości ok. 520 mb i o szerokości 2,5 m z betonu asfaltowego. Obramowanie obrzeżem betonowym 8/30 oraz krawężnikiem 15/20 i 15/30 na ławie betonowej z oporem z betonu C8/10. Miejsca łączenia ciągu pieszo-rowerowego i drogi należy wykonać z zastosowaniem krawężnika najazdowego licując z nawierzchnią jezdni. Zakres obejmuje wykonanie: A. robót branży drogowej w postaci: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym, - usunięcie drzew i krzewów, - mechaniczne wykopów i nasypów z formowaniem i zagęszczeniem, - regulacji pokryw studni, studzienek telefonicznych i zasów wodociągowych – 10 szt., - mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – ok. 1268 m2, - górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu – ok. 1268 m2, - skropienia emulsją asfaltową warstwy podbudowy pomocniczej z kruszywa naturalnego przed ułożeniem warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego – ok. 1268 m2, - ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości warstwy ścieralnej 4 cm – ok. 1268 m2, - humusowanie skarp z obsianiem trawą przy grubości warstwy humusu 5 cm – ok. 371 m2, - przestawienie symbolu kultu religijnego – 1 kpl., - oznakowanie pionowe – 7 kpl., - ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej wraz z obsadzeniem krawężników betonowych 15x22 cm i 15x30 cm – ok. 450 mb, - obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej – ok. 20 mb, - obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej – ok. 82 mb, - obrzeży betonowych 30x8 cm na ławie betonowej z oporem – ok. 567 mb, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz nawierzchnie z kostki betonowej szarej grubości 6 cm na podsypce piaskowej – ok. 10 m2, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni z górną warstwą podbudowy z kruszywa naturalnego grubości 15 cm po stabilizacji mechanicznej oraz nawierzchnie z kostki betonowej czerwonej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – ok. 58 m2. B. robót branży sanitarnej (w zakresie odcinka kanalizacji deszczowej D12 -C5, D1-O1, wlotami deszczowymi W21, W23, W4, W6, W8, W10, W12, W14, W16, W18, W19 i przebudową hydrantu) w postaci: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym, - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych i z brukowca – ok. 10 m2, - wykopy liniowe pod kanały oraz wykopy i przekopy pod studnie, osadniki i wpusty – ok. 145 m3, - podłoża pod kanały z materiałów sypkich grubości 10 cm – ok. 5 m3, - montaż kanałów z rur PVC SN8 litych, łączonych na wcisk o średnicy 315 mm – ok. 15 mb, - montaż kanałów z rur PVC SN8 litych, łączonych na wcisk o średnicy 200 mm – ok. 5,5 mb, - montaż studni ściekowych, żelbetowych o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu, z zaślepieniem na końcach przykanalików, z wpustami żeliwnymi – 11 kpl., - montaż studni rewizyjnych, betonowych o średnicy 1000 mm – 1 kpl., - montaż studni rewizyjnych, betonowych o średnicy 1500 mm – 1 kpl., - montaż studni rewizyjnych, betonowych o średnicy 2000 mm – 1 kpl., - wypełnienie studni żwirem płukanym gradacji 2-8 mm – ok. 2,5 m3, - zasypanie wykopów liniowych, wykopów i przekopów - ok. 15 m3, - przebudowa hydrantu – 1 kpl., - odbudowa nawierzchni z betonu asfaltowego, grubość warstwy ścieralnej 5 cm po zagęszczeniu na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie – warstwa dolna 20 cm po zagęszczeniu i warstwa górna 20 cm po zagęszczeniu ze skropieniem emulsją asfaltową warstwy górnej podbudowy – ok. 10 m2. C. robót branży telefonicznej w postaci: - budowy kanalizacji teletechnicznej pierwotnej z rur HDPE 110/6,3 pod drogami i ulicami, z rur dwudzielnych 160, 110 i 58 mm wraz z ułożeniem kabli telefonicznych wypełnionych o średnicy do 30 mm i do 50 mm oraz przełożenie kabli doziemnych o średnicy do 30 mm montażem zespołu łączówek szczelinowych dwustronnych, - przestawienie słupka rozdzielczego, - montaż uziomów szpilkowych, - zmiana numeracji kabli na słupie kablowym, - montaż złączy równoległych kabli wypełnionych na kablu o 10 i 100 parach, - wyłączenie kabla równoległego ze złącza kabla wypełnionego, - pomiary końcowe prądem stałym kabla o 10 i 100 parach. 2. Do zadań Wykonawcy należy: - opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 4 egz. - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót i zatwierdzenia w Starostwie Powiatowym w Białymstoku. - zniszczone podczas realizacji punkty graniczne należy na nowo wznowić i trwale zastabilizować, z tej czynności sporządzić protokół wymagany prawem w zakresie podziałów nieruchomości. 3. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem zawierają stanowiące załączniki do specyfikacji: a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), c) przedmiar robót (który należy traktować jako materiał pomocniczy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2 Ustala się wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 3 Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606 z adnotacją „Projekt partnerski: Rozwój niskoemisyjnego transportu zbiorowego i rowerowego w BOF - Budowa ciągu pieszo – rowerowego w ul. Sosnowej w Czarnej Wsi Kościelnej”, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie w siedzibie Zamawiającego, zaś kopię tego dokumentu dołączyć do oferty. 5 Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 6 Ważność wadium powinna obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium, 2) zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach