Przetargi.pl
Projekt, opracowanie graficzne, redakcyjne, druk publikacji, przygotowanie materiałów promocyjnych z logotypami promujących walory edukacyjno przyrodnicze Regionalnego Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Przysieku Sp. z o.o. ze szczególnym uwzględnieniem Ośrodka Edukacji Ekologicznej Wilga w Górznie, skierowanych do dzieci i młodzieży oraz opracowanie, przygotowanie scenariusza i wyprodukowanie spotu radiowego, a także zakupienie czasu antenowego oraz wyemitowanie na antenie radia spotu promującego walory edukacyjno przyrodnicze określone powyżej, skierowanego do dzieci i młodzieży

Regionalny Ośrodek Edukacji Ekologicznej w Przysieku Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-134 Zławieś Wielka, Przysiek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 678 92 42/43 , fax. 56 678 92 42/43
  • Data zamieszczenia: 2014-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Edukacji Ekologicznej w Przysieku Sp. z o.o.
    Przysiek
    87-134 Zławieś Wielka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 678 92 42/43, fax. 56 678 92 42/43
    REGON: 34080262100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilga.turystyka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot, któremu obowiązek stosowania Pzp został nałożony przez WFOŚiGW w Toruniu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt, opracowanie graficzne, redakcyjne, druk publikacji, przygotowanie materiałów promocyjnych z logotypami promujących walory edukacyjno przyrodnicze Regionalnego Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Przysieku Sp. z o.o. ze szczególnym uwzględnieniem Ośrodka Edukacji Ekologicznej Wilga w Górznie, skierowanych do dzieci i młodzieży oraz opracowanie, przygotowanie scenariusza i wyprodukowanie spotu radiowego, a także zakupienie czasu antenowego oraz wyemitowanie na antenie radia spotu promującego walory edukacyjno przyrodnicze określone powyżej, skierowanego do dzieci i młodzieży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa poniższe zestawienie: a) projekt i druk ulotki o parametrach i ilościach: - format - 21/59.5 cm, bigowana i składana do formatu 21/9.8 cm - materiał - kreda matowa 200g - druk - 4+4 kolory - ilość - 50.000 szt. b) projekt i druk brulionu o parametrach i ilościach: - format - 20.2/25.7 cm - okładka przód - 40/25.8 cm, arktika 300g, druk 4 kolory, folia matowa jednostronna - okładka tył - 40/25.8 cm, arkitika 300g, druk 4 kolory, folia matowa jednostronna - środek - kreda matowa 200g, druk 4+4 kolory, 5 kart; offset 90g, druk 2+2 kolory, 80 kart - oprawa - spirala biała, srebrna lub czarna - ilość 10.000 szt. c) projekt i druk kalendarza o parametrach i ilościach: - format - a2 - okładka - kreda 200g, druk 4+4 kolory - środek - kreda 200g, druk 4+0 kolory, 12 kart - plecy - karton z kremowym spodem 250g - oprawa - spirala z zawieszką po krótkim boku - ilość 10 000 szt. d) projekt i druk map Górznieńsko - Lidzbarskiego Parku Krajobrazowego o parametrach i ilościach: - format - 68.5/46 cm, bigowana i składana do formatu ok. 11.4/15.8 cm - materiał - kreda matowa 115g - druk - 4+4 kolory, lakier offsetowy matowy dwustronny - ilość: 10 000 szt. e) projekt i druk przewodnika po grzybach (o treści przedstawionej przez Wykonawcę i uzgodnionej z Zamawiającym) o parametrach i ilościach: - format - a5 - materiał - kreda matowa 250g, folia połysk dwustronna - druk - 4+4 kolory - oprawa - spirala bo długim boku, 44 strony, na trzeciej stronie okładki wkładane i wklejane lusterko, tak aby było nieruchome oraz miało zabezpieczone ranty kartonem oraz przewidziana kieszeń - miejsce na lupkę z linijką. Wymagany wykrojnik na tę stronę okładki. - ilość: 15 000 szt. f) projekt i wykonanie lusterka i linijki o następujących parametrach i ilościach: 1) lusterko: - grubość 3mm - wymiary minimum : 5cm x 5cm, szlifowane brzegi, - ilość 15.000 szt. 2) linijka z lupką: - zakładka z lupą o powiększeniu x3 oraz linijką 8 cm. Wykonana z plastiku, kolor biały - pakowana w woreczek foliowy - wymiary minimum : 140 x 37 x 1 mm - ilość 15.000 szt. g) przygotowanie kampanii radiowej w rozgłośni radiowej naziemnej (jednej lub kilku) korzystającej z częstotliwości FM obejmującej swoim zasięgiem całe województwo kujawsko-pomorskie, publicznej lub komercyjnej. Napisanie scenariusza spotu, realizacja spotu łącznie z licencją na wykorzystaną w spocie muzykę oraz emisje w rozgłośni radiowej naziemnej korzystającej z częstotliwości FM obejmującej swoim zasięgiem całe województwo kujawsko-pomorskie o następujących założeniach: - spot minimum 30 sekund - czas emisji 27 sierpnia - 16 października 2014 roku - 44 dni robocze rozumiane jako dni od poniedziałku do soboty - 8 emisji dziennie w godzinach od 7.00 do 16.00 - szczegółowy plan powinien zostać przedstawiony Zamawiającemu po zawarciu umowy o udzielenie zamówienia publicznego - łączna ilość emisji 352. Spot powinien odznaczać się następującymi cechami: - dostarczenie grupie docelowej, którą są dzieci i młodzież zamieszkujące województwo kujawsko - pomorskie, rzetelnej i pełnej informacji o projekcie, - treść powinna być dostosowana do grupy docelowej, niedopuszczalna jest agresywna forma kampanii, - Wykonawca opracowany spot przedstawi do akceptacji Zamawiającego, a Zamawiający zastrzega prawo do dokonywania w nim drobnych poprawek, korekty treści zawartych w spocie, jak również wniesienia uwag o charakterze merytorycznym i stylistycznym do przygotowanego spotu. Tak uzgodniony spot zostanie ponownie przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji i dopiero po jej uzyskaniu może zostać dokonana emisja spotu. - spot powinien być przekazany Zamawiającemu na nośniku: płycie CD w formacie mp3 - spot radiowy oraz przekazy radiowe mają spełniać standardy emisji określone przez publiczne i komercyjne stacje radiowe, co pozwoli na emisję spotów w ramach bloków reklamowych. Wszystkie materiały promocyjne opisane w pkt. a-f muszą zawierać logo Zamawiającego oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu udostępnione przez Zamawiającego na potrzeby niniejszego postępowania na jego stronie internetowej, a spot powinien zawierać informację o współfinansowaniu ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu. Przedmiotem zamówienia jest przeniesienie na Zamawiającego, na zasadach określonych w umowie, autorskich praw majątkowych do utworów (projektów) powstałych na podstawie zamówienia, na zasadach określonych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 6.000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Regionalny Ośrodek Edukacji Ekologicznej w Przysieku konto nr: 77 9484 1150 2213 1302 2565 0001 prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Brodnicy. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego ul. Leśna 12, 87-320 Górzno. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty przed terminem składania ofert, za wyjątkiem takiego dokumentu wadialnego, który dla swojej skuteczności (możliwości skorzystania przez Zamawiającego z wadium) powinien być przedstawiony w oryginale (np. jeżeli tylko posiadanie oryginału gwarancji warunkuje możliwość skorzystania przez Zamawiającego z wadium). 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 14 sierpnia 2014 roku do godz. 8:00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po: a) wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wilga.turystyka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach