Przetargi.pl
Projekt i budowa ścieżki rowerowej wraz z systemami „Bike & Ride” oraz „Park & Ride” w ramach zadania pt.: „Poprawa jakości, funkcjonowania i rozwój oferty systemu transportowego na terenie Gminy Miasto Zgierz”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020.

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2019-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umz.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt i budowa ścieżki rowerowej wraz z systemami „Bike & Ride” oraz „Park & Ride” w ramach zadania pt.: „Poprawa jakości, funkcjonowania i rozwój oferty systemu transportowego na terenie Gminy Miasto Zgierz”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja inwestycji w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej i robót budowlanych dotyczących budowy: ścieżki rowerowej, parkingów rowerowych i samochodowych wraz z wyposażeniem na terenie Gminy Miasto Zgierz. Ścieżka rowerowa ma biec wzdłuż ul. 1 – go Maja, od skrzyżowania z ul. Łąkową do skrzyżowania z ul. Łódzką. Systemy dla rowerów mają powstać przy węzłach przesiadkowych komunikacji zbiorowej, zaś systemy parkingów dla samochodów przy krańcowych przystankach lub węzłach przesiadkowych komunikacji zbiorowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą służącą obsłudze pasażerów. A/ Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji dokumentacji. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej w wersji papierowej i elektronicznej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień oraz dopełnieniem niezbędnych formalności, przeprowadzenia prób oraz testów w zakresie niezbędnym do uruchomienia i oddania do eksploatacji wszystkich elementów, urządzeń i obiektów związanych z realizacją przedmiotowego zadania, a w szczególności: 1. Projekt budowlany – 6 egzemplarzy papierowych, 2. Projekt wykonawczy z podziałem na branże – 6 egzemplarzy papierowych, 3. Przedmiary robót i Kosztorysy inwestorskie – 2 egzemplarze papierowe, 4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 4 egzemplarze papierowe, 5. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 4 egzemplarze papierowe, 6. Instrukcja obsługi i konserwacji – 3 egzemplarze papierowe, 7. Wersja elektroniczna dokumentacji w formatach edytowalnym i pdf – 1 egzemplarz. B/ Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji robót Zakres inwestycji obejmuje: - budowę drogi dla rowerów – długość ok. 630 m, szerokość 2,0 m, nawierzchnia bitumiczna wraz z wyznaczeniem drugiego kierunku w pasie drogowym; - budowę 5 parkingów rowerowych wraz z wyposażeniem – 10 stanowisk na każdym, nawierzchnia z betonowej kostki brukowej; - budowę 3 parkingów samochodowych wraz z wyposażeniem – 53 stanowiska łącznie, w tym 3 dla niepełnosprawnych ( po jednym na każdym parkingu), nawierzchnia z betonowej kostki brukowej. Powierzchnie utwardzenia w przypadku parkingów samochodowych/ samochodowo – rowerowych powinny kształtować się następująco: - parking I przy MOSiR około 1493 m2, dz. nr 159/17; - parking II na osiedlu Chełmy około 203 m2, dz. nr 168/4, 163; - parking III na osiedlu Kurak Stary około 748 m2, dz. nr 238/13. Podane wartości są wielkościami przybliżonymi. Wartości ostateczne mogą nieznacznie się od nich różnić. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z wymaganiami Programu Funkcjonalno – Użytkowego. Przed złożeniem oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia (lub przed przystąpieniem do realizacji prac) zalecana jest wizja lokalna stanu istniejącego w Zgierzu. C/ Szczegółowe wymagania i warunki realizacji zamówienia 1) Wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowo – finansowy przed podpisaniem umowy. 2) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem, zatwierdzeniem oraz uzgodnieniem dokumentacji są zawarte w Cenie Kontraktowej i nie będą podlegały odrębnej zapłacie. 3) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt pozyska mapę do celów projektowych w zakresie potrzebnym dla realizacji zadania. 4) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wykona badania geologiczne podłoża gruntowego. 5) Wykonawca we własnym zakresie pozyska wszystkie wytyczne, warunki i uzgodnienia niezbędne do właściwego zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia. 6) Podczas opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym przyjęte rozwiązania projektowe. Zamawiający ma 7 dni roboczych na ustosunkowanie się do proponowanych rozwiązań projektowych. 7) Po opracowaniu dokumentacji Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia jej Zamawiającemu do akceptacji. Zamawiający ma prawo wielokrotnego wnoszenia uwag do przedłożonej dokumentacji. Akceptacja projektu przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za błędy projektowe lub niezgodność projektu ze stanem istniejącym. 8) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania inwestycyjnego w obrębie trwania inwestycji zgodnie z zapisami przedmiotowych umów/ uzgodnień. 9) Przedmiot zamówienia będzie realizowany z materiałów Wykonawcy. 10) Materiały te powinny odpowiadać, co do jakości, wymaganiom określonym ustawą z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom opisanym w PFU, SIWZ, dokumentacji projektowej. 11) Zamawiający wymaga wykonania i umieszczenia tablic informacyjnych projektowych wskazujących na współfinansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, zgodnie z wzorem, treścią i lokalizacją uzgodnioną z Zamawiającym. Wymiary tablic nie powinny być mniejsze niż 60x80 cm (wysokość x szerokość). Tablice należy wykonać z trwałych materiałów, np. stali nierdzewnej, blachy lub pleksi. Napisy na tablicach należy wykonać w sposób czytelny i trwały, według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. 12) Zamawiający wymaga wykonania i umieszczenia tablic pt.: „Zgierz się robi”, min 2 szt. na początku i na końcu inwestycji, według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: - roboty drogowe ZAŁĄCZNIKI: 1. Program Funkcjonalno – Użytkowy. 2. Szkice lokalizacyjne parkingów. 3. Szkic lokalizujący ścieżkę rowerową z dodatkowym opisem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 15 000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach