Przetargi.pl
Projekt budowlany i wykonawczy dla zadania pn.: „Zaprojektowanie, remont i modernizacja budynku Klasztorka stanowiącego część kompleksu Muzeum Książąt Czartoryskich w Krakowie"

Muzeum Narodowe w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-062 Kraków, Al. 3-go Maja
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 43 35 621 , fax. 12 43 35 555
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Krakowie
    Al. 3-go Maja 1
    30-062 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 43 35 621, fax. 12 43 35 555
    REGON: 27596100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlany i wykonawczy dla zadania pn.: „Zaprojektowanie, remont i modernizacja budynku Klasztorka stanowiącego część kompleksu Muzeum Książąt Czartoryskich w Krakowie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego oraz wykonawczego dla zadania pn.: „Zaprojektowanie, remont i modernizacja budynku Klasztorka stanowiącego część kompleksu Muzeum Książąt Czartoryskich w Krakowie”, w tym projektu organizacji robót, projektu architektonicznego, konstrukcyjnego, projektów instalacyjnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarów oraz kosztorysów inwestorskich. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wyceni usługę pełnienia nadzoru autorskiego we wszystkich branżach przez Wykonawcę, które objęte jest prawem opcji. Prawem opcji objęty jest cały etap III zamówienia. Oznacza to, iż w przypadku zawarcia umowy na realizację niniejszego zamówienia, Wykonawca będzie realizował zamówienie podstawowe określone w etapach I i II, zaś usługi objęte prawem opcji zostaną wykonane na żądanie Zamawiającego. O ewentualnym skorzystaniu z prawa opcji wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony najpóźniej do dnia 31 grudnia 2019r. Dla potrzeb wyceny przedmiotowego zamówienia, należy obliczyć cenę z uwzględnieniem prawa opcji. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględni w ofercie koszty uzyskania wszelkich uzgodnień, pozwoleń, odstępstw, ekspertyz i opracowań koniecznych do wykonania niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia całości zadania. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje trzy etapy: I etap: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej należy poprzedzić dokonaniem oceny stanu zachowania budynku, wykonaniem inwentaryzacji architektonicznej, programu konserwatorskiego oraz innych niezbędnych opracowań przedprojektowych jak również pozyskaniem niezbędnych dokumentów formalnych. 2) Wykonanie dokumentacji studialnej. 3) Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego wraz z koniecznymi do uzyskania opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniem konserwatorskim oraz ze złożonym wnioskiem o pozwolenie na budowę. Projekt budowlany musi być uzgodniony przez rzeczoznawcę p.poż oraz w zakresie zabezpieczeń z Narodowym Instytutem Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów (w skrócie NIMOZ). II etap: 1) Wykonanie wielobranżowego projektu wykonawczego zawierającego: projekt architektoniczny, projekt konstrukcyjny, projekty instalacyjne we wszystkich branżach, projekt zagospodarowania terenu oraz projekt organizacji robót. Wszystkie rozwiązania wynikające ze scenariusza ekspozycji oraz pfu winny być uwzględnione w wykonawczych projektach branżowych, przedmiarach i kosztorysach inwestorskich. Wszystkie projekty wykonawcze muszą być uzgodnione z rzeczoznawcą p.poż oraz w zakresie zabezpieczeń z NIMOZ. 2) Wykonanie przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich. 3) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 4) wykonanie opisów równoważności dla materiałów występujących z nazw własnych w programach konserwatorskich posiadanych przez Zamawiającego. III etap: (w ramach prawa opcji) 1) Świadczenie nadzorów autorskich w czasie realizacji robót budowlanych opartych o przygotowany przez Wykonawcę projekt. 2) Do obowiązków Wykonawcy należy również udział w postępowaniu prowadzonym w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, mającym na celu wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. Udział obejmować może w szczególności: konieczność uczestniczenia w zebraniu wykonawców, terminowe i rzeczowe udzielanie odpowiedzi na złożone w postępowaniu pytania oraz w razie konieczności dokonywanie ocen równoważności proponowanych materiałów. Planowany termin postępowania mającego na celu wyłonienie wykonawcy robót budowlanych to IV kwartał 2019 roku. 6. Na każdym etapie tworzenia dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobligowany do sporządzenia jej zgodnie z ustawą Pzp. Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. 7. W wyjątkowych sytuacjach, jeżeli jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” oraz precyzyjne wskazanie zakresu równoważności tj. jakie parametry i o jakich wartościach świadczyć będą o równoważności oferowanych rozwiązań. 8. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie o kompletności, o którym mowa wyżej stanowią integralną część przedmiotu zamówienia. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 10. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami. Dokumentacja winna ona być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentacja musi zawierać kartę uzgodnień międzybranżowych. 11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do siwz) i dokumentach tam wymienionych oraz w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do siwz. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. 13. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na Dokumentację Projektową oraz inną dokumentację wykonaną w związku z realizacją Przedmiotu Umowy. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Jednostki Projektowej i projektantów wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawców robót z tytułu rękojmi za wady obiektu lub robót wykonanych na podstawie tego projektu. Szczegółowe warunki rękojmi i gwarancji określono w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 10 do SIWZ. 14. W zakresie przedmiotowego postępowania Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: 15 1130 1150 0012 1268 8420 0022 – Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie – z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym – nr sprawy: EP-ZP-271-24/18, wskazać NIP Wykonawcy 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 15 1130 1150 0012 1268 8420 0022 – Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie. 5. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału do siedziby Zamawiającego Muzeum Narodowe w Krakowie, al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, Sekretariat główny pok. 050 do dnia i godziny wskazanej jako termin składania ofert, w taki sposób aby Zamawiający mógł się zapoznać z jego treścią. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 9. Co do zasady, zgodnie z powyższymi wymaganiami, zamawiający wymaga wniesienia wadium w polskiej walucie. W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż wskazana przez Zamawiający, Komisja Przetargowa dokona stosownego przeliczenia po kursie Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 10. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. (Wskazane jest aby kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji Wykonawca dołączył do oferty). 11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 3 do SIWZ), oświadczenie o spełnieniu warunków (załącznik nr 4 do SIWZ) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy), Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach