Gmina Mońki ogłasza przetarg
- Adres: 19100 Mońki, ul. Słowackiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 162 587 , fax. 857 162 587
- Data zamieszczenia: 2018-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mońki
ul. Słowackiego
19100 Mońki, woj. podlaskie
tel. 857 162 587, fax. 857 162 587
REGON: 5065910200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-monki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Programowa modernizacja systemu oświetlenia drogowego na terenie Gminy Mońki (w części miejskiej). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację systemu oświetlenia ulicznego w mieście Mońki (1032 punktów świetlnych). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczna i odbioru robót, audyt energetyczny wraz z aneksem stanowiące załączniki do niniejszej siwz. 3. W przypadku gdy w dokumentacji zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważniach pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 4. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5 letniego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdziałem XVIII „Opis kryteriów i oceny ofert”. 6. Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe przedmiar robót ma charakter pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w zakresie prac dotyczących robót budowlanych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę (odpowiednio podwykonawcę oraz dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace fizyczne, w tym operatorów sprzętu i montażystów. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Obowiązki w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy – załącznik nr 4 do siwz. 8. Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających na nadzorze nad wykonywanymi robotami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielne oświadczenie o którym mowa w rozdziale VIII siwz, czyli oświadczenie wstępne – wzór zał. nr 2 do siwz. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, zgodnie ze wzorem zał. nr 3 do siwz, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznych w obiektach użyteczności publicznej Gminy Juchnowiec Kościelny II
Dodano: 2023-11-27 - Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego w miejscowości Dobrzyniewo Duże ul. Klubowa. Gm. Dobrzyniewo Duże
Dodano: 2023-08-29 - „Szkoła drugim domem – bezpiecznym i komfortowym” Szkoła Podstawowa nr 28, ul. Warmińska 55 – roboty ogólnobudowlane i elektryczne
Dodano: 2023-03-03 - Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Mońkach
Dodano: 2023-02-03 - Wykonanie montażu instalacji fotowoltaicznych na budynkach filii tutejszego Domu.
Dodano: 2022-10-07 - Modernizacja instalacji elektrycznej obiektu SP ZOZ WSPR w Białymstoku przy ul. Pogodnej 22 w Białymstoku
Dodano: 2022-10-06 - Wykonanie montażu instalacji fotowoltaicznych na budynkach tutejszego Domu.
Dodano: 2022-09-29 - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Sokółka „Budowa oświetlenia w m. Woroniany"
Dodano: 2022-09-23 - Budowa oświetlenia ulicy Złotej, Cyrkoniowej w Henrykowie - etap II
Dodano: 2022-08-23 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych o mocy do 150kW na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sejnach wraz z dynamicznym dławieniem mocy biernej.
Dodano: 2021-11-08