Przetargi.pl
„Program współpracy Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku z otoczeniem społeczno-gospodarczym- zakup i dostawa oprogramowania do obsługi gości hotelowych”

Zespół Szkół Zawodowych ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. I Dywizji T. Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 428 32 41 , fax. 87 428 32 41
  • Data zamieszczenia: 2019-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Zawodowych
    ul. I Dywizji T. Kościuszki 16
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 428 32 41, fax. 87 428 32 41
    REGON: 86122200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsz.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Program współpracy Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku z otoczeniem społeczno-gospodarczym- zakup i dostawa oprogramowania do obsługi gości hotelowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do obsługi gości hotelowych - licencja na min. 10 stanowisk dla potrzeb realizacji projektu „Program współpracy Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku z otoczeniem społeczno-gospodarczym”- w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający wymaga dostawy oprogramowania do obsługi gości hotelowych - licencja na min. 10 stanowisk. Zamawiający wymaga oprogramowania posiadającego minimum następujące funkcje: - zarządzanie rezerwacjami (tworzenie rezerwacji indywidualnych i grupowych, grafik rezerwacji), - zarządzanie zameldowaniami (meldowanie gości indywidualnych i grupowych, wymeldowania), - zarządzanie obciążeniami, zasobami itp. - obsługa gości, - zarządzanie pokojami (podgląd obłożenia pokoi, wgląd w status wszystkich pokoi ), - zarządzanie cenami, - rozliczanie pobytu (cenniki, wystawianie dokumentów sprzedaży, rozliczeń, tworzenie zestawień tzw. rachunków wstępnych i końcowe rozliczanie faktur). Zamawiający wymaga dostarczenia programu pochodzącego z legalnego źródła, umożliwiającego zainstalowanie i nieograniczone czasowo korzystanie ze wszystkich funkcji programu na min. 10 stanowiskach komputerowych, pracujących pod kontrolą systemu Windows 10, posiadających pamięć RAM 4GB, 64 bity, procesor 3,40GHz, karta graficzna AMD Radeon HD 6570. Jednocześnie zamawiający informuje, że zakupione oprogramowanie będzie użytkowane w placówce oświatowej jako pomoc dydaktyczna. Wykonawca wraz z podpisaniem umowy na realizację niniejszego zamówienia wyrazi zgodę na dostęp do programu osobie trzeciej- tzn. Wykonawcy wybranemu w innym postępowaniu, w celu przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Zamawiającego z obsługi dostarczonego programu. Wymagania podstawowe a) Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznej dla placówki oświatowej. b) Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, nieaktywowany na innych urządzeniach wolny od wad fizycznych i prawnych. c) Wykonawca wraz z dostawą dostarczy instrukcje użytkownika/ instrukcje obsługi w języku polskim w dowolnej formie papierowej lub elektronicznej. d) W przypadku stwierdzenia, że dostarczone oprogramowanie nie odpowiada przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt. e) Równoważne rozwiązania -w przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. -W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. -Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. -Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. f) Gwarancja: -Wykonawca udzieli minimum 2 letniej gwarancji, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. -Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na oprogramowanie. Oznacza to, że w przypadku wady/usterki urządzenie w okresie gwarancji jakości w pierwszej kolejności do jej usunięcia zobowiązany będzie Wykonawca jako strona umowy, a nie producent/ importer/dystrybutor. g) Miejsce realizacji przedmiotu umowy: Zespół Szkół Zawodowych w Giżycku ul. T. Kościuszki 16, 11-500 Giżycko h) Umowa może być zrealizowana jedynie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od. 8-15. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 2 dni wcześniej o planowanym terminie dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa dla Wykonawców warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie,o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1 siwz (załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie o nie podleganiu wykluczeniu. 5. Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wg właściwego rejestru należy dołączyć - oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 Pzp). 6. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 „Ustawy pzp” Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ‘Ustawy pzp”. Wzór tego oświadczenia Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej wraz z w/w informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach