Przetargi.pl
Program rozwoju małej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym OSA 2018 - Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Pajęczno"

Gmina i Miasto Pajęczno ogłasza przetarg

  • Adres: 98-330 Pajęczno, Parkowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (034) 311 1523 , fax. (034) 311 2135
  • Data zamieszczenia: 2019-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Pajęczno
    Parkowa 8/12
    98-330 Pajęczno, woj. łódzkie
    tel. (034) 311 1523, fax. (034) 311 2135
    REGON: 52425200000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Program rozwoju małej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym OSA 2018 - Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Pajęczno"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Pajęczno 1.2. Lokalizacja przedmiotowej inwestycji: przy istniejącym korcie tenisowym - część działki 4444/179 , 4444/2, 4444/187 obręb 23 M. Pajęczno. 2. Termin wykonania umowy: 31 maja 2019 r. Do części szczegółowej OPZ CPV: 45.11.27.20-8 – Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.22.38.00-4 – Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 37.44.00.00-4 – Dostawa i montaż siłowni plenerowych 36.53.52.00-2 – Wyposażenie placu zabaw Opis przedmiotu zamówienia: W ramach projektu realizowane będzie zadanie inwestycyjne polegające na budowie otwartej strefy aktywności o charakterze sportowo – rekreacyjnej na terenie gminy Pajęczno. W skład otwartej strefy aktywności sportowo – rekreacyjnej wchodzić będzie: 1.Siłownia Plenerowa składająca się z 6 urządzeń wolnostojących (urządzenia mocowane osobno): biegacz-1 sztuka, orbitrek-1sztuka, prostowanie nóg-1 sztuka, wioślarz-1 sztuka, wyciąg górny-1 sztuka, wyciskanie siedząc- 1 sztuka. 2.Strefa Relaksu obejmująca: ławki- 4 sztuki na stałe montowane do podłoża, szachy- 1 sztuka oraz gra edukacyjna- 1 sztuka montowane na stałe do podłoża, kosz na śmieci-2 sztuki montowane na stałe do podłoża, stojak na rowery- 1 sztuka na stałe montowany do podłoża, tablica informacyjna-1 sztuka zawierająca Regulamin korzystania z Otwartej Strefy Aktywności -1sztuka 3.Plac zabaw składający się z: Zestawu sprawnościowego z dwoma zjeżdżalniami -1 sztuka, Toru do ćwiczenia równowagi-1 sztuka, Zestawu sprawnościowego z drabinką-1 sztuka, Stożka z linami-1 sztuka, Zestawu mini ze zjeżdżalnią-1 sztuka, Podwójnej huśtawki- (koszyczek oraz bocianie gniazdo)-1 sztuka, Podwójnej huśtawki (dwie deseczki)-1 sztuka, Piaskownicy-1 sztuka, Karuzeli-1 sztuka, Bujaków-2 sztuki 4.Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw –piasek. 5.Ogrodzenie z siatki w wysokości 1m i długości 165 mb wraz z furtką i bramą w na istniejących słupkach. 6. Nasadzenia w formie krzewów 4 sztuki. Szczegółowy opis i zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Wymagania dotyczące urządzeń przeznaczonych do montażu: - konstrukcja urządzeń zabawowych wykonana ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo, - konstrukcja urządzeń siłowych ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo,. - konstrukcja stojaka na rowery, koszy na śmieci, tablicy zawierającej Regulamin, oraz konstrukcja ławek wykonana ze stali cynkowanej malowanej proszkowo. Zamawiający wyklucza zastosowanie elementów drewnianych. Opis urządzeń: - urządzenie zabawowe nr 1,8; konstrukcja - stal ocynkowana, malowana proszkowo; ślizgi – z blachy nierdzewnej; płyty boczne, daszki, tuba z tworzyw sztucznych z wykluczeniem elementów drewnianych, płyta podestowa antypoślizgowa z tworzyw sztucznych z wykluczeniem elementów drewnianych, - urządzenie zabawowe nr 2,4; sprężyna – stal sprężynowa; siedziska i płyty boczne z tworzyw sztucznych z wykluczeniem elementów drewnianych, - urządzenie zabawowe nr 3; konstrukcja – stal ocynkowana malowana proszkowo , z wykluczeniem elementów drewnianych; płyty siedzisk i podestów antypoślizgowych- z tworzyw sztucznych z wykluczeniem elementów drewnianych. - urządzenie zabawowe nr 5; konstrukcja – stal ocynkowana malowana proszkowo, z wykluczeniem elementów drewnianych; płyty ścianek i siedzisk - z tworzyw sztucznych z wykluczeniem elementów drewnianych, - urządzenie zabawowe nr 6,7; konstrukcja – stal ocynkowana malowana proszkowo , z wykluczeniem elementów drewnianych; siedziska – elementy metalowe i z tworzyw sztucznych z wykluczeniem elementów drewnianych, - urządzenie zabawowe nr 9,10; konstrukcja – stal ocynkowana malowana proszkowo, z wykluczeniem elementów drewnianych; podesty antypoślizgowe z tworzyw sztucznych z wykluczeniem elementów drewnianych, - urządzenie zabawowe nr 11; konstrukcja – stal ocynkowana malowana proszkowo , z wykluczeniem elementów drewnianych; podesty antypoślizgowe z tworzyw sztucznych z wykluczeniem elementów drewnianych, - urządzenie zabawowe nr 12; konstrukcja - stal ocynkowana, malowana proszkowo , tworzywa sztuczne z wykluczeniem elementów drewnianych, - urządzenie zabawowe nr 13 wykonane z materiałów: stal ocynkowana, malowana proszkowo, tworzywa sztuczne, betonowe, kamienne z wykluczeniem elementów drewnianych, - urządzenia siłowe nr 14,15,16,17,18,19; konstrukcja - stal ocynkowana malowana proszkowo; elementy ruchome ze stali cynkowanej malowanej proszkowo; elementy siedzisk, oparć uchwytów, podpórek - antypoślizgowe ze stali cynkowanej lub z tworzyw sztucznych, - Regulamin wykonany z materiałów: konstrukcja - stal ocynkowana malowana proszkowo z wykluczeniem elementów drewnianych, - ławki z oparciami, wykonane z materiałów: konstrukcja - stal ocynkowana, malowana proszkowo z wykluczeniem elementów drewnianych; siedzisko i oparcie – z tworzyw sztucznych z wykluczeniem elementów drewnianych, - kosze na odpady wykonane z materiałów: ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo, tworzywa sztuczne z wykluczeniem elementów drewnianych, - stojak na rowery: konstrukcja- stal ocynkowana malowana proszkowo. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonym do SIWZ przedmiarze robót oraz załączonej dokumentacji projektowej. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie posiadane aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały, oświadczenia kierownika budowy. Jeżeli w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót zostały wykazane przykładowe urządzenia i materiały, w ofercie można przyjąć inne równoważne urządzenia i materiały spełniające parametry techniczne określone w dokumentacji projektowej, a do oferty należy dołączyć powiedzenie równoważności. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy (Dz. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). 4.1 Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projekcie budowlanym, przedmiarze robót w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4.2 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.4. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Uwaga: Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy. c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4.3 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37440000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty: 1) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, 2) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający przez wykonawców wspólnego pełnomocnika, 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku kiedy Wykonawca powoła się na zasoby innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać winno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy potencjału, 4) kosztorys ofertowy (jako dokument pomocniczy). 1) Do oferty każdy Wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia; 3) Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenia o których mowa w pkt 1; 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia o których mowa w ust.1 dotyczące tych podmiotów/zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1; 5) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 6) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7) Zamawiający zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach