Przetargi.pl
Profilowanie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych lub wzmocnionych tłuczniem kamiennym na terenie Gminy Miasto Zgierz w 2019 roku

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 472057721
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umz.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Profilowanie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych lub wzmocnionych tłuczniem kamiennym na terenie Gminy Miasto Zgierz w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót związanych z naprawą nawierzchni dróg gruntowych, polegające na : 1) mechanicznym równaniu bez użycia kruszywa, a następnie na uwałowaniu nawierzchni, 2) mechanicznym spulchnianiu i profilowaniu, a następnie na uwałowaniu nawierzchni, 3) rozkładaniu kruszywa z wałowaniem, 4) korytowaniu ( obniżeniu poziomu nawierzchni), 5) usuwaniu uszkodzeń nawierzchni, tj. likwidacji ubytków, zastoisk wody, wybojów, zagłębień oraz osiadań zagrażających bezpieczeństwu ruchu, 6) uzupełnianiu ubytków nawierzchni kruszywem łamanym lub tłuczniem. Wykonawca będzie realizował ww. roboty przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego. Zakres robót: Zamawiający wraz z Wykonawcą dokona co najmniej raz w miesiącu objazdu dróg celem sprawdzenia stanu nawierzchni w zakresie uszkodzeń oraz wyboru techniki i materiałów do wykonania napraw. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca jest zobowiązany oznaczyć w terenie lokalizację armatury ulicznej; Wykonawca odpowiada za ewentualne uszkodzenie armatury ulicznej. 1. Profilowanie wraz z zagęszczeniem odcinków dróg przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego: - powiadomienie mieszkańców o terminie realizacji prac, - oznakowanie terenu robót, - roboty przygotowawcze, - kilkukrotny przejazd równiarką przez odcinek naprawianej drogi (profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża), - przejazd walcem odcinka naprawianej drogi aż do uzyskania jednorodnej nawierzchni (jednorodnego zagęszczenia), - roboty wykończeniowe, w tym uporządkowanie poboczy. 2. Spulchnianie i powtórne nadanie profilu podłużnego i poprzecznego wraz z zagęszczeniem odcinków dróg przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego: - powiadomienie mieszkańców o terminie realizacji prac; - oznakowanie terenu robót; - roboty przygotowawcze; - spulchnienie nawierzchni na głębokość ok. 10cm, a następnie nadanie jej właściwego profilu podłużnego i poprzecznego; - przejazdy walcem odcinka naprawianej drogi aż do uzyskania wskaźnika zagęszczenia Is=1,0; - roboty wykończeniowe, w tym uporządkowanie poboczy. 3.Wbudowanie oraz zagęszczenie kruszywa łamanego: - roboty przygotowawcze, w tym profilowanie poprzez wyrównanie istniejącej nawierzchni drogi; - równomierne rozścielenie kruszywa łamanego przy użyciu równiarki, nadanie nawierzchni odpowiednich spadków oraz jej zagęszczenie, aż do uzyskania wskaźnika Is=1,0; - roboty wykończeniowe, w tym uporządkowanie poboczy. Grubość warstwy rozścielanego kruszywa nie jest ustalona. Obowiązywać będzie zasada rozścielania wg minimalnej grubości zapewniającej równość nawierzchni i uzyskanie spadków umożliwiających odprowadzenie wód opadowych. Po stronie Wykonawcy leży koordynacja dostaw kruszywa z robotami rozścielania w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość tych robót dla użytkowników dróg. 4.Dowóz kruszywa obejmuje jego załadunek, dostarczenie kruszywa z placu przy ul. Wiosny Ludów 22 w Zgierzu w miejsce wbudowania a następnie rozładunek. Na życzenie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przed przetransportowaniem kruszywa na drogę do doziarnienia materiału kamiennego materiałem innej frakcji ( do zmieszania kilku frakcji kruszywa w proporcji wskazanej przez Zamawiającego). 5.Korytowanie (obniżenie) istniejącej nawierzchni poniżej poziomu przyległych posesji wraz wywiezieniem urobku; - usunięcie nadmiaru materiału kamiennego* (korytowanie); - profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża; - przejazd walcem odcinka naprawianej drogi aż do uzyskania jednorodnej nawierzchni (jednorodnego zagęszczenia); - roboty wykończeniowe, w tym uporządkowanie poboczy. * materiał z korytowania nadający się do powtórnego wykorzystania w celu wzmocnienia nawierzchni gruntowych winien zostać wbudowany powtórnie w ulice wskazane przez Zamawiającego. Pozostałe materiały z korytowania należy odwieźć na wysypisko. Równanie i wałowanie nawierzchni drogi należy wykonać przy zachowaniu optymalnej wilgotności nawierzchni pasa drogi. Liczba przejazdów równiarki, aż do uzyskania należytego profilu jest różna i zależna od stopnia zniszczenia nawierzchni, rodzaju podłoża i sposobu równania. W czasie równania równiarka powinna wyrównać wyboje materiałem otrzymanym przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów i nierównomiernego zagęszczenia jezdni oraz odtworzyć profil pierwotny przez ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanego materiału ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania nawierzchni dróg gruntowych i przekazywania uwag Zamawiającemu oraz niezwłocznego przystępowania do ich naprawy po ustaleniu zakresu z Zamawiającym. Wałowanie. Wałowanie ma na celu zagęszczenie nawierzchni (ustabilizowanie kruszywa), nadanie wałowanej powierzchni jednorodnego wyglądu. W zależności od wilgotności Zamawiający może wymagać wałowania z polewaniem wodą. Badania wykonanych robót Po zakończeniu robót należy sprawdzić wygląd zewnętrzny wykonanej naprawy nawierzchni, poprawność profilu podłużnego i poprzecznego, nawiązującego do pozostałej powierzchni jezdni i umożliwiającego spływ wód powierzchniowych. Zasady obmiaru robót Obmiar robót będzie określać faktyczny zakres wykonanych robót. Wyniki obmiaru będą zapisane do księgi obmiarów, którą prowadzi Wykonawca. Jednostki obmiarowe - dla prac związanych z równaniem, profilowaniem, wałowaniem - 1m 2; - dla dowozu i rozkładania kruszywa - 1Mg.; - dla robót ziemnych – 1m 3 Materiały: Zamawiający zapewnia do realizacji zamówienia następujące kruszywa drogowe: - tłuczeń / mieszanka do stabilizacji, - kliniec kamienny, - grys. Sprzęt Wykonawca winien dysponować następującym sprzętem: - równiarka (z zębami do spulchniania podłoża) do profilowania przekroju poprzecznego korony drogi – 1 szt, - walec drogowy samojezdny do robót ziemnych z bębnem stalowym z wibracją min. 10 t – 1 szt - samochód samowyładowczy o ładowności powyżej 10 t - 1 szt - koparko - ładowarka – 1szt - koparka – 1szt - zagęszczarka płytowa min 200kg – 1szt Kontrola jakości robót Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania na bieżąco postępu i poprawności wykonywania robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót. Odbiór robót Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu będzie dokonany w czasie umożliwiającym wykonanie ewentualnych poprawek. Gotowość danej części robót do odbioru zgłasza Wykonawca Zamawiającemu. Odbiór będzie przeprowadzany niezwłocznie. O całkowitym zakończeniu robót oraz gotowości odbioru ostatecznego. Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego. Podstawowym dokumentem do wykonania odbioru ostatecznego jest protokół odbioru końcowego robót. Do odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić obmiar wykonanych robót. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przewieźć przedstawiciela Inwestora z siedziby Zamawiającego na teren budowy własnym transportem - w celu oceny prawidłowości wykonywania robót. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31grudnia 2019 r. Wykonywanie robót winno być rozpoczęte nie później niż w ciągu 2 dni od daty ich zgłoszenia Wykonawcy. W przypadku wystąpienia nagłego zdarzenia wymagającego naprawy drogi Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przystąpi niezwłocznie do wykonania robót naprawczych. Uwaga: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: • roboty ogólnobudowlane • obsługa drobnego sprzętu budowlanego niezbędnego do realizacji zamówienia. Podane w formularzu cenowym wielkości robót są orientacyjne. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości robót w poszczególnych asortymentach z zachowaniem ogólnej kwoty wartości zamówienia. Załącznik – STWiORB
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach. Zobowiązanie to winno być złożone w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach