Przetargi.pl
Profesjonalna usługa fotograficzna

Agencja Rozwoju Pomorza S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 80-309 Gdańsk, Al. Grunwaldzka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 32 33 100 , fax. 58 32 33 200
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
    Al. Grunwaldzka 472D
    80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 32 33 100, fax. 58 32 33 200
    REGON: 19004453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.arp.gda.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Profesjonalna usługa fotograficzna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest profesjonalna usługa fotograficzna na potrzeby działań promocyjnych dotyczących projektów realizowanych przez Agencję Rozwoju Pomorza S.A. 2. Zamówienie zostało podzielone na części: 1) dostarczenie min. 2000 zdjęć (zdjęcia z terenu całego województwa pomorskiego oraz zdjęcia biznesowe). Na przedmiot zamówienia składa się: a. przeprowadzenie spotkania z Zamawiającym i przygotowanie harmonogramu realizacji zamówienia, b. wykonanie zdjęć, c. fotograficzna obróbka zdjęć, d. przekazanie zdjęć Zamawiającemu, e. przeniesienie praw autorskich do zdjęć; 2) obsługa fotograficzna min. 6 a max. 10 jednodniowych wydarzeń na terenie województwa pomorskiego. Wydarzenia (np. konferencje, spotkania, szkolenia, inne) mogą się odbywać wewnątrz pomieszczeń oraz na zewnątrz. Na przedmiot zamówienia składa się: a. wykonanie zdjęć, b. fotograficzna obróbka zdjęć, c. przekazanie zdjęć Zamawiającemu, d. przeniesienie praw autorskich do zdjęć. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przez ofertę częściową rozumie się ofertę na część przedmiotu zamówienia, określoną w ust. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ, w załączniku nr 1 do OPZ oraz we wzorach umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących następujące rodzaje czynności związane z realizacją przedmiotowego zamówienia: a. wykonanie zdjęć, b. fotograficzna obróbka zdjęć. 2) W terminie 7 dni od zawarcia umowy Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o spełnieniu wymogu wskazanego w pkt 1, tj. że czynności wskazane powyżej będą wykonywane przez osobę/osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. 3) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osób poprzez: a. żądanie złożenia przez wykonawcę lub podwykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1 w zakresie wskazanym w pkt 2, w terminie 7 dni od otrzymania żądania, b. zwrócenie się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4) Sankcje z tytułu niespełnienia powyższych wymagań, zostały uregulowane we wzorach umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79961000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą: 1) aktualne na dzień składania ofert wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. 2) aktualne na dzień składania ofert wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ; 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). 5) W celu oceny oferty w ramach kryterium „Jakość zdjęcia” należy złożyć wraz z ofertą: a. W zakresie części 1 - jedno zdjęcie dla z każdej z poniżej rozpisanych grup (łącznie 5 zdjęć): 1. Grupa 1: zdjęcie biznesowe (zdjęcie wizerunkowe) 2. Grupa 2: zdjęcie widoków/panoram 3. Grupa 3: zdjęcie obiektów 4. Grupa 4: zdjęcie z ludźmi (zdjęcie panoramy lub obiektu, gdzie występują również ludzie w naturalnych okolicznościach – zdjęcie, które nie jest pozowane) 5. Grupa 5: zdjęcie wnętrz Zdjęcia powinny być opisane i ponumerowane. Zdjęcia powinny zostać dostarczone w formie elektronicznej (np. płyta CD, przenośna pamięć typu flash-drive). Zdjęcia powinny być przygotowane w formacie JPG w rozdzielności 300 dpi. Wykonawca może przedstawić propozycje ze swoich zasobów. b. W zakresie części 2 - 5 zdjęć wykonanych w trakcie wydarzeń biznesowych (np. konferencji, spotkań, szkoleń, prelekcji). Zdjęcia powinny być opisane i ponumerowane. Zdjęcia powinny zostać dostarczone w formie elektronicznej (np. płyta CD, przenośna pamięć typu flash-drive). Zdjęcia powinny być przygotowane w formacie JPG w rozdzielności 300 dpi. Wykonawca może przedstawić propozycje ze swoich zasobów. W przypadku nie dostarczenia zdjęć wraz ofertą, oferta otrzyma 0 punktów w ramach kryterium pozacenowego. W przypadku złożenia mniejszej ilości zdjęć niż wymagana 0 punktów zostanie przyznane w ramach podkryterium, w stosunku do którego nie dostarczono zdjęcia. W przypadku dostarczenia większej ilości zdjęć niż wymagana do oceny w ramach kryterium (cz. 2) lub podkryterium (cz. 1), zamawiający przyzna w ramach podkryterium/kryterium wykonawcy 0 punktów, gdyż zamawiający nie jest uprawniony do wyboru zdjęć, które podlegają ocenie, co oznacza, że dostarczenie zbyt dużej ilości zdjęć uniemożliwia ich ocenę. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (przykładowy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 6 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach