Przetargi.pl
Prace związane z wykonaniem profilowania dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
    05119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
    REGON: 1326985800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace związane z wykonaniem profilowania dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie całorocznego profilowania dróg gruntowych na terenie Powiatu Legionowskiego.2.Szczegółowy zakres robót do wykonania określa: 1) profilowanie drogi gruntowej z wałowaniem – tj. wyrównanie na całej szerokości drogi zaistniałych nierówności i zadołowań, zachowując odpowiednie spadki poprzeczne nawierzchni na drogach gruntowych – przewidywana ilość 20 000,00 m2,2) żwirowanie drogi gruntowej z wałowaniem - w miejscach, gdzie zachodzi konieczność uzupełnienia ubytków - przewidywana ilość 3 500,00 m2,3) profilowanie poboczy gruntowych z wałowaniem – tj. wyrównanie na całej szerokości poboczy zaistniałych nierówności i zadołowań, zachowując odpowiednie spadki poprzeczne nawierzchni na drogach gruntowych – przewidywana ilość 1 000,00 m2,4) żwirowanie poboczy gruntowych z wałowaniem - w miejscach, gdzie zachodzi konieczność uzupełnienia ubytków - przewidywana ilość 1 000,00 m2,5) ścięcie zawyżonych poboczy przy grubości ścinania od 5 do 15 cm średnia szerokość ścinki 1,5 m, spadek 5%. – przewidywana ilość 1 000,00 m2.Roboty muszą być wykonane zgodnie z załączonymi do SIWZ specyfikacjami wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1).3.Zamawiający zastrzega, że przewidywane ilości podane powyżej służą jedynie do skalkulowania cen ofert, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych w ofercie.4. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby na okres realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia tj.:- operatora równiarki drogowej,- operatora walca drogowego stalowego,- operatora ścinarki do mechanicznego ścinania poboczy,- kierowcy samochodu samowyładowczego do transportu. Realizacja w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290). Wymóg powyższy nie dotyczy również samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). 5.Okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót.6.Zaproponowanie w ofercie podjęcia prac w czasie krótszym niż 5 dni będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie podjęcia prac w czasie dłuższym niż 5 dni będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy;7.Informacja o przewidywanych zamówieniach na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. tj. polegających na wykonaniu profilowania dróg gruntowych na ternie Powiatu Legionowskiego wskazanych zgodnie z zapisami Rozdziału VII ust. 2 SIWZ. Przewidywane powierzchnie do remontu, w ramach powtórzenia podobnych robót budowlanych, przedstawiają się następująco:1) profilowanie drogi gruntowej z wałowaniem – tj. wyrównanie na całej szerokości drogi zaistniałych nierówności i zadołowań, zachowując odpowiednie spadki poprzeczne nawierzchni na drogach gruntowych – przewidywana ilość 10 000,00 m2,2) żwirowanie drogi gruntowej z wałowaniem - w miejscach, gdzie zachodzi konieczność uzupełnienia ubytków - przewidywana ilość 500,00 m2,3) profilowanie poboczy gruntowych z wałowaniem – tj. wyrównanie na całej szerokości poboczy zaistniałych nierówności i zadołowań, zachowując odpowiednie spadki poprzeczne nawierzchni na drogach gruntowych – przewidywana ilość 500,00 m2,4) żwirowanie poboczy gruntowych z wałowaniem - w miejscach, gdzie zachodzi konieczność uzupełnienia ubytków - przewidywana ilość 500,00 m2,5) ścięcie zawyżonych poboczy przy grubości ścinania od 5 do 15 cm średnia szerokość ścinki 1,5 m, spadek 5%. – przewidywana ilość 200,00 m2.Warunki udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostaną ustalone na podstawie zapisów umowy zawartej w ramach zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232150-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 346,00 zł (słownie: trzysta czterdzieści sześć złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego;2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych;4)gwarancjach ubezpieczeniowych;5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804).3.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona. 6.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 507 lub 510 na V piętrze – Główny Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną