Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kup ogłasza przetarg
- Adres: 46082 Kup, ul. 1 Maja
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 469-52-12, 469-53-53
- Data zamieszczenia: 2018-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kup
ul. 1 Maja 9
46082 Kup, woj. opolskie
tel. 77 469-52-12, 469-53-53
REGON: 53056027200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kup.katowice.lasy.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace z zakresu pozyskania surowca drzewnego przy użyciu harwestera i zrywka pozyskanego w ten sposób surowca przy użyciu forwardera w Nadleśnictwie Kup w roku 2018. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r., poz. 2100 z późn. zm. – dalej: „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu mechanicznego pozyskania i zrywki drewna do wykonania na terenie Nadleśnictwa Kup w roku 2018. 2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu pozyskania i zrywki drewna wynikające z załącznika nr 3 do SIWZ, na który składa się załącznik nr 3.1. – rozmiar prac wg czynności, załącznik nr 3.2. – odległości zrywki oraz załącznik nr 3.3 – układ sortymentowy pozyskania drewna. 3) Szczegółowy opis prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty został odpowiednio w załączniku nr 3. Zakresy rzeczowe zestawione w załącznikach nr 3.1.-3.3. mają charakter szacunkowy, 4) Szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnych prac leśnych (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ. 5) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace (czynności) wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ. 6) Opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. 7) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Kup. 8) Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo-ekonomiczną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających, ustaleń nowych lokalizacji, jak również wstrzymania dokonania czynności wskazanych w poszczególnych wierszach tabel opisujących przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej lokalizacji, kosztem zmniejszenia ilości prac w innej lokalizacji – w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. Korekty dotyczyć będą prac wykonywanych na terenie właściwym dla prac ujętych w opisie przedmiotu zamówienia dotyczącym danej części. Konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia w toku wykonywania przedmiotu zamówienia może wystąpić również po to, aby zrealizować pełny zakres prac opisany w przedmiocie zamówienia. Ustalenie nowej lokalizacji odbywa się w ramach przedmiotu zamówienia. 9) W przypadku obligatoryjnego wyłączenia pozycji z pozyskania w systemie maszynowym (pozyskanie drewna na pozycjach cięć na których niedopuszczalne jest wykorzystanie maszyn wielooperacyjnych) w szczególnie uzasadnionych przypadkach, np. zmiany warunków, dla których powyższe czynności zostały ustalone, Zamawiający dopuszcza zmianę technologii pozyskania drewna. Uzasadnienie każdorazowo należy przedstawić Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77200000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4500PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie działań ochronnych polegające na koszeniu/wypasie owiec wraz z wykaszaniem niedojadów, usuwaniem roślin niepożądanych i inwazyjnych występujących na murawach w trzech rezerwatach przyrody.
Dodano: 2024-04-02 - Utrzymanie siedlisk ptaków lęgowych (koszenie powierzchni lęgowiska mew i rybitw) w obszarze Natura 2000 Zbiornik Nyski PLB160002 - II termin
Dodano: 2023-11-03 - Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Strzelce Opolskie w roku 2021 zamówienie uzupełniające
Dodano: 2021-02-08 - Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Strzelce Opolskie w roku 2021 zamówienie uzupełniające
Dodano: 2021-02-08 - Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Strzelce Opolskie w roku 2021 zamówienie uzupełniające
Dodano: 2021-02-08 - Zamówienie uzupełniające w ramach postępowania „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Tułowice w roku 2020”- Pakiet nr 2 i 3.
Dodano: 2021-02-03 - Ochrona bioróżnorodności w Lesie Komunalnym w Głuchołazach poprzez odnowienia, zalesienia i pielęgnację młodników
Dodano: 2020-10-23 - Ochrona bioróżnorodności w Lesie Komunalnym w Głuchołazach poprzez odnowienia, zalesienia i pielęgnację młodników
Dodano: 2020-09-02 - Wykonanie zadań z zakresu ochrony czynnej w celu ochrony siedlisk: 6210 Murawy kserotermiczne, 91E0 Łęgi wierzbowe, topolowe, olszowe i jesionowe oraz 91F0 Łęgowe lasy dębowo-wiązowo-jesionowe: wykonanie usługi polegającej na eliminacji inwazyjnego gatunku rośliny, tj. niecierpka gruczołowatego w granicach obszaru Natura 2000 Przyłęk nad Białą Głuchołaską (na nieruchomościach w zarządzie PGW Wody Polskie).
Dodano: 2020-06-19 - „Wykonanie działań ochronnych w wybranych rezerwatach przyrody woj. opolskiego”
Dodano: 2019-08-26