Przetargi.pl
Prace restauracyjno - konserwatorskie drewnianego podestu i ławek pod balkonem w Auli Leopoldina w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu.

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace restauracyjno - konserwatorskie drewnianego podestu i ławek pod balkonem w Auli Leopoldina w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac restauracyjno - konserwatorskich drewnianego podestu i ławek pod balkonem w Auli Leopoldina w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu. 1.1. Zakres prac restauracyjno – konserwatorskich obejmuje: a) prace restauracyjno - konserwatorskie drewnianego podestu i ławek pod balkonem w Auli Leopoldina Uniwersytetu Wrocławskiego: - ławki ażurowe pod balkonem, wolnostojące – 11 szt. - ławki pełne pod balkonem, fornirowane – 4 szt. - ławka pod balkonem z plecami, fornirowana – 1 szt. - dębowy podest pod tymi ławkami – 1 szt. - przeniesienie ławek i podestu do miejsca, w którym zostaną poddane konserwacji oraz demontaż i montaż wszystkich elementów i nałożenie specjalistycznych uszczelek amortyzujących oraz kitów na styku drewna ze ścianą. b) uzyskanie zmiany Decyzji o Pozwolenie Konserwatorskie w związku ze zmianą osoby kierującej pracami, na żądanie Miejskiego Konserwatora Zabytków. c) wykonanie konserwatorskiej dokumentacji powykonawczej oraz fotograficznej dokumentacji porównawczej, w tym na nośniku elektronicznym (w 5 egz. w formie papierowej i 5 egz. płyta CD). d) wykonanie tablicy informacyjnej z podaniem nazwy zadania, nazwą wykonawcy darczyńcy (2 szt.), uzgodnionej z Zamawiającym. 1.2 Zakres ww. czynności musi być zgodny z: a) „Programem Prac Konserwatorskich związanych z renowacją Auli Leopoldina w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu” – w zakresie ławek pod emporą w Auli Leopoldina, opracowanym przez Panią Annę Babicką i Panią Elżbietę Grabarczyk. b) Pozwoleniem Miejskiego Konserwatora Zabytków nr 1110/2014 z dnia 29.12.2014 r. na prowadzenie prac konserwatorskich przy obiekcie zabytkowym i Pozwoleniem Konserwatorskim nr 114/2016 z dnia 10.02.2016 r. (zmiana w części wnioskodawcy) oraz Pozwoleniem Konserwatorskim nr 733/2016 z dnia 08.07.2016 r. (zmiana osób prowadzących prace konserwatorskie). Uwaga: • Prace konserwatorskie będą wykonywane równolegle z pracami konserwatorskimi przy lożach profesorskich w Auli Leopoldina na obiekcie czynnym, przy pracach konserwatorskich podniebia empory (balkonu), pracach konserwatorskich ław studenckich w części audytoryjnej auli oraz przy pracach związanych z wymianą stolarki okiennej dlatego wymagana będzie ścisła współpraca wszystkich Wykonawców. • Ze względu na liczne prace konserwatorskie prowadzone w Auli Leopoldina, koniecznym będzie wykonywanie prac restauracyjno-konserwatorskich przy ławkach pod balkonem i ławkach ażurowych poza obrębem Auli. Natomiast prace przy podeście – powinny być prowadzone dopiero po odbiorze prac konserwatorskich podniebia empory czyli po 30.10.2018 r. 1.3 Szczegółowy zakres prac, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawierają następujące załączniki do SIWZ: a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ - wraz z następującymi załącznikami: Program prac konserwatorskich, Pozwolenia i decyzje konserwatorskie, Fragment rzutu Auli Leopoldian, Plan sytuacyjny, Dokumentacja fotograficzna. b) Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawiera Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający żąda, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), osoby wykonujące wskazane poniżej czynności: • Roboty stolarskie związane z pracami restauracyjno – konserwatorskimi przy zabytkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92522100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. 4Oddział we Wrocławiu 12 1090 2503 0000 000112576100 z dopiskiem: wadium do postępowania nr BZP.2411.34.2018.EH Prace restauracyjno - konserwatorskie drewnianego podestu i ławek pod balkonem w Auli Leopoldina w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu. 5. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty. 6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. nr 108, I piętro, okienko nr 1) do terminu składania ofert. Kopię zaleca się dołączyć do oferty. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust.4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 15. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Kalkulacja ceny sporządzona według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ – w formie oryginału; 3) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 6) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - w formie oryginału – załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w Sekcji III.4 i III.5. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach