Przetargi.pl
Prace remontowo-adaptacyjne pomieszczeń dla projektu Symulacja medyczna w PWSZ w Tarnowie

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, ul. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6316601, 6316612 , fax. 146 316 600
  • Data zamieszczenia: 2018-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie
    ul. Mickiewicza 8
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6316601, 6316612, fax. 146 316 600
    REGON: 85163430300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsztar.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowo-adaptacyjne pomieszczeń dla projektu Symulacja medyczna w PWSZ w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych pomieszczeń Uczelni do projektu „Symulacja medyczna w PWSZ w Tarnowie – program rozwojowy uczelni, realizowany przy ścisłej współpracy z wiodącym podmiotem leczniczym, ukierunkowany na podniesienie jakości kształcenia na kierunku pielęgniarstwo”. Zakres prac obejmuje: Część 1 – Klimatyzacja i wentylacja dostawa i montaż a.wykonanie instalacji klimatyzacyjnej, b.wykonanie instalacji wentylacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa: - załącznik nr 1A – 1E - załącznik nr 3 Część 2 – Prace remontowo-adaptacyjne pomieszczeń a.wykonanie instalacji gazów medycznych z montażem paneli ściennych, b.rozbudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej z armaturą, c.rozbudowa instalacji elektrycznej, oświetleniowej, informatycznej, teletechnicznej do symulacji medycznej, d.roboty remontowo-budowlane w zakresie montaży ścianek KG na stelażu metalowym i luster weneckich, wybicie otworów drzwiowych, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie fartuchów z płytek przy umywalkach, drobne roboty remontowe i malowanie pomieszczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa: - załączniki nr 2A - 2J - załącznik nr 4 2.Przedmiot zamówienia według kodów CPV: Część 1 - 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach Część 2 - 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 3.Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 4.Zamawiający zaleca przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej za pośrednictwem e-maila do połowy okresu na składanie ofert. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani e-mailem. 5.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji Części 2 zamówienia - pracowników wykonujących roboty budowlane. Przepis art. 29 ust. 3a ustawy Pzp stanowi, że Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). Stosownie do art. 22 §1 ustawy z 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia w oparciu o umowę o pracę. Wykaz zawierać musi informacje jednoznacznie wskazujące osobę pracownika, oraz zakres wykonywanych przez niego czynności. Nieprzedłożenie wykazu w wyżej określonym terminie będzie skutkować uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca będzie się uchylał od przedłożenia wykazu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert zgodnie art. 94 ust. 3 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Część 2 – 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część 1 - Zamawiający nie stawia warunku, Część 2 - Zamawiający nie stawia warunku,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie wniesienia wadium do części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach