Przetargi.pl
Prace remontowe w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 34, ul. Kościuszki 95 i ul. Nowowiejskiego 37.

Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61714 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 626 70 80 , fax. 61 626 70 81
  • Data zamieszczenia: 2018-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
    al. Niepodległości 34
    61714 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 626 70 80, fax. 61 626 70 81
    REGON: 63125781600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umww.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowe w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 34, ul. Kościuszki 95 i ul. Nowowiejskiego 37.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią prace remontowe w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 34, ul. Kościuszki 95 i ul. Nowowiejskiego 37. Część nr 1: Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w obiekcie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 34. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) zabezpieczenie podłóg, poręczy i balustrad przed robotami remontowymi 2) odbicie fragmentów tynków 3) wykonanie tynków renowacyjnych w miejscach po skutym tynku 4) szpachlowanie ubytków i nierówności na ścianach i sufitach 5) gruntowanie podłoży 6) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów 7) odtworzenie opisów poziomów na ścianach 8) wymiana kasetonów w suficie podwieszanym 9) osadzenie narożnika ochronnego aluminiowego 10) wymiana fragmentu posadzki z płytek z kamieni sztucznych (skucie i ułożenie płytek) 11) wymiana panelu sterującego do windy Część nr 2: Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w obiekcie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu przy ul. Kościuszki 95. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) zabezpieczenie podłóg przed robotami remontowymi 2) szpachlowanie ubytków i nierówności na ścianach i sufitach 3) gruntowanie podłoży 4) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów 5) jednokrotne malowanie belek stalowych Część nr 3: Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w obiekcie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu przy ul. Nowowiejskiego 37. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) oczyszczenie mechaniczne starych tynków 2) wykonanie miejscowej naprawy powierzchni płyt korytkowych od strony wewnętrznej 3) gruntowanie podłoży 4) malowanie farbą fasadową elewacji 5) malowanie farbą emulsyjną płyt korytkowych i ścian wewnętrznych 6) naprawa pasa nadbramowego, 7) oczyszczenie, odtłuszczenie, gruntowanie i malowanie farbą olejną konstrukcji stalowych - pas nadbramowy i słupy Przedmiot zamówienia należy wykonać w szczególności zgodnie z Dokumentacją Techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ, wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz pozostałymi dokumentami będącymi integralną częścią postępowania o zamówienie publiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty. 2. Z dokumenty (np. zobowiązania, o którym mowa w pkt 1. musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Zamawiający będzie oceniał, czy udostępnianie wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 pzp. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach nr 2 i 3 do SIWZ. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego będzie zobowiązany złożyć oświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności lub sytuację którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w celu wykazania spełniania tych warunków oraz na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania tego podmiotu. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zamawiający będzie oceniał czy nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 pzp. 7. Zamawiający będzie badał czy nie zachodzą wobec Podwykonawcy podstawy wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 pzp. (art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp). 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w załączniku nr 3 do SIWZ. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego będzie zobowiązany złożyć oświadczenia i dokumenty dotyczące Podwykonawcy, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania tego Podwykonawcy. 10. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ), wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 i 4 do SIWZ). 3) Dokumenty (zobowiązanie podmiotu trzeciego), w celu oceny czy Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu (art. 22a ustawy) – jeśli dotyczy, 4) Pełnomocnictwo wystawione w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii – jeśli dotyczy. 11. W celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ) oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach