Przetargi.pl
prace remontowe w dwóch Filiach Zespołu Dziennych Domów Pomocy

Miasto Poznań Zespół Dziennych Domów Pomocy ogłasza przetarg

  • Adres: 60-771 Poznań, Marii Konopnickiej 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Zespół Dziennych Domów Pomocy
    Marii Konopnickiej 18
    60-771 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 302130720
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zddp.poznan.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    prace remontowe w dwóch Filiach Zespołu Dziennych Domów Pomocy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja budynku Zespołu Dziennych Domów Pomocy Filii Nr 1 Klubu "Centrum" zlokalizowanego w Poznaniu przy ul. M. Konopnickiej 18. Remont obejmuje wykonanie opaski wokół budynku, naprawę tynku zewnętrznego oraz wykonanie zadaszenia schodów wejściowych.Modernizacja budynku Zespołu Dziennych Domów Pomocy Filii Nr 5 Klubu "Winogrady" zlokalizowanego w Poznaniu na os. Kosmonautów 15. Remont obejmuje wymianę schodów zewnętrznych i dobudowę platformy dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem wewnętrznym oraz przebudową łazienki i kuchni z zapleczem oraz pomieszczenia socjalnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie :Dla części 1a) wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jednej roboty budowlanej wykonanej należycie polegającej na wykonaniu prac związanych z przedmiotem zamówienia wykonanych na zewnątrz budynku o wartości brutto co najmniej 30.000,00 PLNb) dysponowania co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robótz uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, a w przypadku legitymowania się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać ww. specjalnościDla części 2c) wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jednej roboty budowlanej wykonanej należycie polegającej na wykonaniu prac związanych z wymianą schodów zewnętrznych lub budową platformy dla osób niepełnosprawnych i jednej roboty budowlanej wykonanej należycie polegającej na wykonaniu prac związanych z remontem wewnątrz budynku o łącznej wartości brutto tych dwóch robót co najmniej 200 000,00 PLN z zastrzeżeniem, iz każda z robót przekracza kwotę 50 000,00 PLNd) dysponowania co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, a w przypadku legitymowania się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać ww. specjalności
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach