Przetargi.pl
PRACE REMONTOWE W BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W STALOWEJ WOLI W 2018 ROKU

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. Romana Dmowskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 642 63 82, 842 50 97 , fax. 15 844 79 97
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli
    ul. Romana Dmowskiego 1
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 642 63 82, 842 50 97, fax. 15 844 79 97
    REGON: 566029600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowawola.naszops.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRACE REMONTOWE W BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W STALOWEJ WOLI W 2018 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli ul. Dmowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola oraz kuchni w ŚDS I ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 29A, 37-450 Stalowa Wola: a) prace zabezpieczające i porządkowe ( wykonanie tych prac dotyczy każdego typu robót ) b) prace malarskie c) wymiana istniejących posadzek z płytek ceramicznych na klatkach schodowych oraz korytarzach budynku – parter i I piętro d) wymiana i rozbiórka balustrad schodowych i w korytarzach e) wymiana drzwi wewnętrznych f) malowanie pomieszczeń Klubu Trzeźwego Życia ( PIWNICA ) g) malowanie pomieszczeń w piwnicy – 03, na parterze – pokój nr 12, 14 i piętrze 25 h) wymiana pokrycia daszków nad wejściami do budynku MOPS i) malowanie klatki schodowej od strony kuchni w ŚDS I ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 29A, 37-450 Stalowa Wola. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w budynkach dla przeprowadzenia właściwej wyceny zamierzonych prac. Prace będą wykonywane na czynnych obiektach. Należy więc zwrócić szczególną uwagę na zachowanie porządku w miejscu wykonywania robót. W trakcie realizacji należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem Norm Państwowych, zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym postępowaniu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. Szczegółowy zakres robót określa opis techniczny, specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ. Obowiązki Wykonawcy: 1) prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz na warunkach określonych niniejszą umową; 2) zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji robót budowlanych; 3) pełna odpowiedzialność za bezpieczeństwo na terenie wykonywania robot, od chwili przejęcia placu budowy. 4) wykonywanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, przepisami bhp oraz p.poż; 5) współpraca ze służbami Zamawiającego, w tym w szczególności z Inspektorem Nadzoru. 6) zgłoszenie robót do odbioru końcowego; 7) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej Zamawiającemu na zasadach określonych w umowie – Załącznik nr 5 do SIWZ. 8) usuwanie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robot, w uzgodnionym przez Strony terminie; 9) zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych; 10) utrzymanie porządku na placu budowy w czasie realizacji prac; 11) zabezpieczenie innych pomieszczeń przed uszkodzeniem i zapyleniem w trakcie prowadzenia robót; 12) naprawienie na swój koszt szkód powstałych z winy Wykonawcy; 13) utrzymywanie placu budowy w stanie umożliwiającym korzystanie przez Zamawiającego z pomieszczeń sąsiadujących; 14) okazywanie na żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru certyfikatów zgodności z Polskimi Normami używanych materiałów; 15) wykonywanie szczególnie uciążliwych dla otoczenia i hałaśliwych robót w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, bez dodatkowego wynagrodzenia; 16) postępowanie z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 17) przywrócenie na własny koszt do stanu pierwotnego terenu po zapleczu robót wraz z usunięciem ewentualnych szkód spowodowanych na skutek działania Wykonawcy w trakcie realizacji robót, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 18) koordynacja prac realizowanych przez Podwykonawców. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany Podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami. Stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp., Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r. Poz.108, z późn.zm) osoby wykonujące czynności dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określonego w § 1 ust.1 umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w ciągu trzech dni od daty podpisania umowy, oświadczenie wraz z listą osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, które zawiera co najmniej: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia osób wskazanych w oświadczeniu. W celu udokumentowania zatrudnienia tych osób Zamawiający może żądać, aby Wykonawca lub Podwykonawca przedłożył Zamawiającemu wskazane poniżej dowody: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dopuszcza się zmianę osób, wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania stosunku pracy z osobami, wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie pisemnie bądź faksem, w terminie 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy oraz przedstawi nowe oświadczenie wraz z aktualną listą osób. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 1 ust.1 umowy czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ( za każdą osobę) ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, obowiązujących w chwili stwierdzenia w/w nieprawidłowości. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 1 ust.1 umowy czynności. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Wraz z ofertą Wykonawca obowiązany jest załączyć: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2017 poz. 229 ze zm.) o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp., Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie Internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. przedkłada: oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach