Przetargi.pl
Prace porządkowe wynajętym transportem na terenie miasta Głogowa - część I, II, III, IV, V, VI, VII

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 767 265 437
  • Data zamieszczenia: 2020-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 767 265 437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.bip.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace porządkowe wynajętym transportem na terenie miasta Głogowa - część I, II, III, IV, V, VI, VII
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Część I, II, III, IV, V, VI 1.Wykonawca będzie prowadził prace porządkowe w danym sektorze przy pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie, lub pracowników interwencyjnych pracującymi na rzecz Gminy Miejskiej Głogów. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy. 2. Wykonawca będzie świadczył usługi porządkowe od godziny 7:00 do godziny 15:00. Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500. 3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych. 4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego. Karty pracy zapewni Zamawiający. Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim w Głogowie w Dziale Komunalnym. 5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac porządkowych. Nadzorujący skazanych zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi Wykonawca zakupi identyczny sprzęt. 6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne. 7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy. 8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy- samochód dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczenia usług porządkowych autem zastępczym. 9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne. 10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30. 11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości. Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów w w /w zakresie. Szczegółowy zakres zadania oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz terenów zielonych określa mapka załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.2 Część VII Usługi porządkowe na terenie miasta Głogowa, w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta 1. Uprzątnięcie terenów zielonych wraz z ulicami, z nieczystości stałych typu: papiery, opakowania, butelki oraz opróżnienie koszy ulicznych ustawionych bezpośrednio przy ulicach. 2. Do wykonania zadania niezbędne jest posiadanie samochodu przystosowanego do przewozu odpadów. 3. Zobowiązuje się Wykonawcę do wywożenia nieczystości, zebranych z terenów określonych w załączniku: w soboty, niedziele i święta na wysypisko składowania odpadów, w każdy następujący po nich dzień roboczy. 4.Wykonawca jest zobowiązany do postępowania z odpadami w sposób zgodny z ustawą o odpadach. 5.Wykonawca zadania zobowiązany jest do dostarczenia faktury wraz z dowodami ważenia odpadów (KPO / dowód ważenia) ze składowiska odpadów. 6.Koszty związane ze składowaniem odpadów leżą po stronie Zamawiającego. 7. Prace porządkowe będą wykonywane przy udziale co najmniej 2 osób w godzinach rannych (maksymalnie do godz. 9:00) 8.Zestawienie terenów i ulic przyjętych do sprzątania określono w załączniku nr 7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: - dla części I – 1.000 zł słownie: jeden tysiąc złotych - dla części II – 1.000 zł słownie: jeden tysiąc złotych - dla części III – 1.000 zł słownie: jeden tysiąc złotych - dla części IV – 1.000 zł słownie: jeden tysiąc złotych - dla części V – 1.000 zł słownie: jeden tysiąc złotych - dla części VI – 1.000 zł słownie: jeden tysiąc złotych - dla części VII – 700 zł słownie: siedemset złotych Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Miejska Głogów, Oddział BNP Paribas w Głogowie Nr 65 2030 0045 1110 0000 0192 9720 2.Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3.Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4.W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a).oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, b).oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. c).Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. d).Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: - nazwa i adres Zamawiającego; - nazwę przedmiotu zamówienia; - nazwę i adres Wykonawcy; - termin ważności gwarancji; e).Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. f).Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. g).Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. h).Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. i).Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. j).Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. k).W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. l).Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: - wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1 , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, - wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony załącznik nr 1 a-g – formularz „OFERTA” - odpowiednio dla części, na którą jest składana oferta . 2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie, 3) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia – jeśli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 4) Kopia dowodu wniesienia wadium. 5) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom. 6) Zobowiązania innych podmiotów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach