Przetargi.pl
Prace porządkowe w pasach drogowych miasta Poznania - Pogotowie Czystości

Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-623 Poznań, Wilczak 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
    Wilczak 17
    61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 631257822
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm.poznan.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace porządkowe w pasach drogowych miasta Poznania - Pogotowie Czystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu prac porządkowych, zwanych dalej „Pogotowiem Czystości” w pasach drogowych miasta Poznania. W zakres usługi wchodzi m.in.:a) uprzątanie (usuwanie), transport do miejsca magazynowania, a następnie zlecenie unieszkodliwiania zwłok padłych zwierząt lub ich części;b) uprzątanie (usuwanie), transport i przekazanie do unieszkodliwiania zanieczyszczeń powstałych w wyniku zdarzeń komunikacyjnych;c) uprzątanie (usuwanie), transport i przekazanie do unieszkodliwiania, przetwarzania lub odzysku podrzuconych (porzuconych) pojedynczych odpadów wielkogabarytowych, sprzętu RTV/AGD zagrażających bezpieczeństwu ruchu oraz odpadów chemicznych zakwalifikowanych jako nie niebezpieczne;d) przygotowanie do wywozu odpadów zakwalifikowanych jako niebezpieczne, np. odpadów medycznych;e) doraźne wykorzystanie dodatkowych jednostek sprzętowych (ładowarki kołowej, zamiatarki ulicznej, piaskarki samochodowej, polewarki bądź samochodu ciężarowego wyposażonego w podnośnik typu HDS) podczas prowadzenia prac porządkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90611000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez marszałków województw w zakresie transportu odpadów komunalnych o kodach: 20 03 03 i 20 03 07;b) posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Prezydenta Miasta Poznania, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Miasto Poznań, potwierdzające odbieranie odpadów komunalnych o kodach: 20 03 03 i 20 03 07;c) posiada decyzję starosty właściwego ze względu na miejsce zbierania odpadów zezwalającą na zbieranie odpadów komunalnych o kodach: 20 03 03 i 20 03 07; potwierdzającą, że Wykonawca dysponuje bazą, na której zbierane będą odpady o ww. kodach (baza musi być usytuowana na terenie gminy Miasto Poznań lub w odległości nie większej niż 60 km od jej granicy oraz spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości – przedmiotowa decyzja musi gwarantować możliwość czasowego magazynowania odpadów o ww. kodach przez minimum 48 godzin).2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia:a) następującymi pojazdami:- samochodem przystosowanym do transportu odpadów o ciężarze całkowitym do 4,0 Mg – minimum jednym;- ładowarką kołową samojezdną o pojemności łyżki minimum 0,6 m3 – minimum jedną;- zamiatarką uliczną – minimum jedną;- piaskarką samochodową o ładowności minimum 4,0 Mg – minimum jedną;- polewarką uliczną o pojemności zbiornika na wodę minimum 6 m3 – minimum jedną;- samochodem ciężarowym wyposażonym w podnośnik typu HDS o ładowności min. 5,0 Mg – minimum jednym.UWAGA: W celu spełnienia niniejszych wymagań, możliwe jest zadeklarowanie jednego pojazdu ciężarowego, dla którego Wykonawca dysponuje różnymi rodzajami zabudowy, by pełnił on więcej niż jedną z następujących funkcji: zamiatarki, piaskarki, polewarki, podnośnika.UWAGA: Ogół wykazanych do realizacji umowy pojazdów musi spełnić wymogi art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Mając na uwadze art. 36a tej ustawy, wymagane jest, aby przynajmniej jeden z wykazanych pojazdów był napędzany gazem ziemnym lub był pojazdem elektrycznym, w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym.b) bazą sprzętową (o której mowa w pkt. 6 OPZ – załącznik nr 6 do SWZ), znajdującą się na terenie miasta Poznania, z której będą wyjeżdżać i stacjonować pojazdy realizujące usługę „Pogotowie Czystości”.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach