Przetargi.pl
PRACE KONSERWATORSKIE PRZY DRZWIACH I DREWNIANYCH PRZEPIERZENIACH GMACHU SĄDU REJONOWEGO W BOLESŁAWCU ORZY ULICY SĄDOWEJ NR 1.

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Sądowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 469 501 , fax. 756 469 534
  • Data zamieszczenia: 2018-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Sądowa 1
    59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 756 469 501, fax. 756 469 534
    REGON: 32510400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslawiec.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRACE KONSERWATORSKIE PRZY DRZWIACH I DREWNIANYCH PRZEPIERZENIACH GMACHU SĄDU REJONOWEGO W BOLESŁAWCU ORZY ULICY SĄDOWEJ NR 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich drzwi i drewnianych elementów przepierzeń znajdujących się na kondygnacjach pierwszej i trzeciej w budynku Sądu Rejonowego w Bolesławcu przy ul. Sądowej nr 1, obejmujących łącznie z drzwiami wejściowymi 10 obiektów. Celem prac konserwatorskich jest zabezpieczenie zabytkowych drzwi przed niekontrolowanymi zmianami, przeprowadzenie prac technicznych z poszanowaniem zabytkowych struktur oraz możliwie najpełniejsze przywrócenie walorów estetycznych drzwi i przepierzeń. Prace konserwatorskie obejmujące wytypowane drzwi, polegać będą na usunięciu wszystkich niespójnych stylistycznie nawarstwień, wykonaniu prac technicznie strukturalnych i zabezpieczeniowych oraz ujednoliceniu kolorystycznym powierzchni drewna. Wykonaniu podlegać będzie również przywrócenie w miarę możliwości, pierwotnych przeszkleń i uzupełnienie witraży. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na powyższe prace konserwatorskie zawarty jest w następujących dokumentach: 1) Pozwolenie Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Decyzja Nr 1480/2018 z dnia 27 lipca 2018 roku. 2) Program Prac Konserwacyjnych Przy Drzwiach i Drewnianych Przepierzeniach Gmachu Sądu Rejonowego w Bolesławcu w tym: a) Założenia Konserwatorskie; b) Program Prac Konserwatorskich – zawierający szczegółowy sposób wykonania prac konserwatorskich; c) Witraże i przeszklenia – postępowanie szczegółowe 3.Przedmiotem zamówienia jest również wykonanie konserwatorskiej dokumentacji powykonawczej oraz fotograficznej dokumentacji porównawczej, w tym również na nośniku elektronicznym (5 egz. w formie papierowej i 5 egz. płyta CD).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92522200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.Oferta musi być zabezpieczona wadium: - w wysokości 3.000,00 zł. (słownie złotych: trzy tysiące 00/100 zł.) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 4 września 2018 r. godz. 12:00 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na podany niżej rachunek bankowy zamawiającego: Sąd Rejonowy w Bolesławcu ul. Sądowa nr 1; 59-700 Bolesławiec NUMER KONTA BANKOWEGO 31 1130 1017 0021 1001 7790 0004 W tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu ZP/1/2018 Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie zamawiającego. Kasa Zamawiającego znajduje się w budynku Sądu Rejonowego w Bolesławcu przy ul. Sądowej nr 1; Bolesławiec (parter) i jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 14:00. 8. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi zawierać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a, lub ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) termin obowiązywania gwarancji – nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji, 4) wysokość wadium zgodną z określoną w s.i.w.z., 5) wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium, dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, zawierający informację o udzieleniu poręczenia w wypadku udzielenia poręczenia, lub że udzielona gwarancja w wypadku udzielenia gwarancji, stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Rejonowego w Bolesławcu w przetargu nieograniczonym w postępowaniu numer ZP/1/2018 o udzielenie zamówienia na wykonanie zamówienia pod nazwą: PRACE KONSERWATORSKIE PRZY DRZWIACH I DREWNIANYCH PRZEPIERZENIACH GMACHU SĄDU REJONOWEGO W BOLESŁAWCU PRZY ULICY SĄDOWEJ NR 1.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz imienny osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o zatrudnianiu tych osób na podstawie umowy o pracę (składane przed podpisaniem umowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną