Przetargi.pl
Prace konserwacyjne i naprawcze obiektów budowlanych na terenach zamkniętych kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie w rejonie Grupy Zabezpieczenia Kołobrzeg

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace konserwacyjne i naprawcze obiektów budowlanych na terenach zamkniętych kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie w rejonie Grupy Zabezpieczenia Kołobrzeg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjne i naprawcze obiektów budowlanych na terenach zamkniętych kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie w rejonie Grupy Zabezpieczenia Kołobrzeg w oparciu o Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik nr 3 do Projektu umowy. 2. Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę minimalną nieprzekraczającą 500.000,00 zł brutto oraz kwotę maksymalna nie większą niż 2.400.000,00 zł brutto, w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej wartości kwoty 2.400.000,00, stanowiącej maksymalną wartość przyszłej umowy. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3. Zakres robót obejmuje prace konserwacyjne i naprawcze w obiektach budynkach określony został szczegółowo w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, załącznika nr 3 do Projektu umowy. 4. Wykonawca powinien wykonać wszystkie roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 5. Po stronie Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992), Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych, a pozostałe materiały np. z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. 6. Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień. 7. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem wykonania robót obejmujących prace konserwacyjne i naprawcze obiektów budowlanych na terenach zamkniętych kompleksów wojskowych wskazanych w Części 1 - Określenia podstawowe pkt 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, załączniku nr 3 do Projektu umowy - Grupa Zabezpieczenia Kołobrzeg – GZ Kołobrzeg: - kompleks wojskowy w Kołobrzegu przy ul. Koszalińskiej – ilość obiektów budowlanych – 37 wraz z infrastrukturą towarzyszącą, - kompleks wojskowy w Kołobrzegu przy ul. Wiosennej – ilość obiektów budowlanych – 55 wraz z infrastrukturą towarzyszącą, - kompleks wojskowy w Gąskach – ilość obiektów budowlanych – 4 wraz z infrastrukturą towarzyszącą, - kompleks wojskowy w Kołobrzegu przy ul. Łopuskiego – ilość obiektów budowlanych – 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą, - kompleks wojskowy w Kołobrzegu przy ul. Św. Macieja 3 – ilość obiektów budowlanych – 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą, - kompleks wojskowy w Kołobrzegu przy ul. Jedności Narodowej (WKU) – ilość obiektów budowlanych – 2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą, - kompleksy wojskowe w Ustroniu Morskim – ilość obiektów budowlanych – 43 wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, załącznika nr 3 do projektu umowy. 9. Materiały, które będą użyte do wykonania robót, muszą spełniać wymagania Zamawiającego określone w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 10. Wykonawca powinien wykonać wszystkie roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 11. Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji robót (art. 29 ust. 3a uPzp). Zamawiający przy realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w szczególności czynności szczegółowo wskazanych w załączniku nr 4 do Projektu umowy, - jeżeli w/w czynności są wykonywane pod nadzorem kierownika budowy i mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 12. Wykonawca w ofercie oświadcza, że czynności określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 29 ust. 3a u Pzp powierzy osobom zatrudnionym na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 13. Wykonawca przed zawarciem umowy (udzieleniem zamówienia) złoży wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – zgodnie z częścią XX pkt 1 ppkt 2 niniejszej SIWZ. 14. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, o których mowa pkt. 10 - 12, określono w § 21 Projektu umowy, załączniku nr 8 do SIWZ. 15. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz oferty: 1) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 2) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 5 pkt 2 uPzp potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 15. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 2. wypełniony formularz oferty - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 3. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach