Przetargi.pl
PRACE GEODEZYJNE NA POTRZEBY GMINY STARE BABICE

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2015-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.babice-stare.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRACE GEODEZYJNE NA POTRZEBY GMINY STARE BABICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest cykliczne wykonywanie prac geodezyjnych na potrzeby Gminy Stare Babice z poniższego zakresu: 1) wykonanie samego wstępnego projektu (bez mapy do celów prawnych) wydzielenia z nieruchomości działki pod drogę przy wykonaniu kompleksowego wstępnego podziału opracowania dla całej drogi, 2) wydzielenie z nieruchomości działki pod drogę przy wykonaniu kompleksowej mapy prawnej dla całej drogi (powyżej 5-ciu nieruchomości) wraz ze wstępnym projektem podziału i stabilizacją granic w terenie, 3) wykonanie mapy prawnej z projektem podziału (do 5-ciu) działek na dwie i każdą następną działkę wraz ze stabilizacją granic w terenie, 4) wykonanie mapy prawnej (do celów sądowych, komunalizacyjnych), 5) wyniesienie jednego punktu w terenie, 6) rozgraniczenie nieruchomości, 7) wykonanie niwelacji punktowej terenu, 8) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej nieruchomości, 9) wykonanie mapy do celów projektowych dla urządzeń i obiektów liniowych, 10) wykonanie mapy do celów projektowych dla obiektów kubaturowych, 11) zmiana klasyfikacji gruntów. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z wymogami określonymi w: 1) ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2015 poz. 1774 z późn. zm.), 2) ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 poz. 199 z późn. zm.), 3) ustawie z dn. 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2015 poz. 520 z późn. zm.), 4) przepisach wykonawczych do w/w ustaw, 5) Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego dla Gminy Stare Babice, 6) innych przepisach i wytycznych mających zastosowanie w danym przedmiocie zamówienia. 3. Warunki prowadzenia prac: 1) Prace geodezyjne będą wykonywane sukcesywnie w okresie od daty zawarcia umowy do 23.12.2016 r. 2) Wykonawca będzie realizował usługi, będące przedmiotem umowy na podstawie zleceń Zamawiającego według cen podanych w ofercie. 3) Za zlecenie rozumie się każdorazowe pisemne zawiadomienie Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności wykonania pracy geodezyjnej z zakresu przedmiotu zamówienia wraz z podaniem jej zakresu i terminu wykonania. 4) Wykonawca odbierać będzie zlecenia bezpośrednio od Zamawiającego, za pokwitowaniem, w godzinach pracy Zamawiającego i w jego siedzibie, w terminie maximum 2 dni roboczych od zawiadomienia faxem, telefonicznie lub e-mailem. 5) Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia lub anulowania zlecenia przed rozpoczęciem jego realizacji przez Wykonawcę, a także zmianę terminu wykonania zlecenia w przypadku niemożności jego terminowego wykonania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego. 4. Inne obowiązki Wykonawcy: 1) Każdorazowo po wykonaniu prac stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć je upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego celem ich weryfikacji i wniesienia ewentualnych poprawek. 2) W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy lub w przypadku nie wywiązywania się w sposób zgodny z warunkami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 3) Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia wykonania prac w trybie awaryjnym przez inną firmę z następnej faktury. 4) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 5) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa spowodowane zawinionym przez siebie niewłaściwym wykonywaniem prac objętych niniejszą umowa oraz wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 6) Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez podwykonawców. 7) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 4 500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł) 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) Pieniądzu 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancjach bankowych 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 20014 poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji (poręczenia) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (poręczenia), gwarancja (poręczenie) powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie - Wykonawcy, Beneficjenta gwarancji (poręczenia) - Zamawiającego, Gwaranta (Poręczyciela) - banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem) 3) Kwotę gwarancji (poręczenia) 4) Termin ważności gwarancji (poręczenia) 5) Zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Beneficjenta (Zamawiającego) zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy d) W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 6) Gwarancja (poręczenie) muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, tzn. czytelny lub złożony wraz z imienną pieczątką. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009 z dopiskiem WADIUM - Prace geodezyjne na potrzeby Gminy Stare Babice Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału wraz z pismem przewodnim w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Urzędu Gminy, pokój nr 18. UWAGA! Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Do oferty prosimy o załączenie kopi potwierdzającej wniesienie wadium. 5. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 p.z.p., tj. 1) Wszystkim Wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania dla każdej z Części, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - niezwłocznie. 7. Ponowne wniesienie wadium. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.babice-stare.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach