Przetargi.pl
Prace adaptacyjno-remontowe w Domu Ludowym w Brzegach w ramach Realizacji projektu „Czas zapisać dziecko do przedszkola”

Gmina Wieliczka ogłasza przetarg

  • Adres: 32020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
    ul. Powstania Warszawskiego 1
    32020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
    REGON: 35155536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wieliczka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace adaptacyjno-remontowe w Domu Ludowym w Brzegach w ramach Realizacji projektu „Czas zapisać dziecko do przedszkola”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa pomieszczeń nieużytkowego poddasza na przedszkole dwuoddziałowe w budynku Domu Ludowego w miejscowości Brzegi na działce nr 286, gm. Wieliczka. Zadanie dofinansowane w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 Oś 10 Wiedza i kompetencje Działanie 10.1 Rozwój Kształcenia Ogólnego Poddziałanie 10.1.1 Wychowanie Przedszkolne – zit 1. Przedmiotem zamówienia jest: - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zamiennej w stosunku do dokumentacji zatwierdzonej i pozwolenia na budowę BGN.7351./W-956/09 z dnia 16.09.2009 r. na rozbudowę wraz z przebudową poddasza na punkt wychowania przedszkolnego w budynku Domu Ludowego na działce nr 286położonej w Brzegach w zakresie zmiany polegającej na: „przebudowie pomieszczeń nieużytkowego poddasza na przedszkole dwuoddziałowe z instalacjami wewnętrznymi: wod.- kan., gazową, centralnego ogrzewania,ciepłej wody użytkowej, elektryczną, instalacji klimatyzacji w budynku domu ludowego wraz z wykonaniem elementów placu zabaw w miejscowości Brzegi na działce nr 286, 281/3 gm. Wieliczka”; -Uzyskanie zgody gestorów mediów i warunki zwiększenie mocy energii elektrycznej; -Wykonanie i odbiór pełnego zakresu robót budowlanych dla zadania pn.: „Przebudowa nieużytkowego poddasza na przedszkole dwuoddziałowe z instalacjami wewnętrznymi: wod.-kan., gazową, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, elektryczną, instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku domu ludowego wraz z wykonaniem elementów placu zabaw w miejscowości Brzegi na działce nr 286, 281/3 gm. Wieliczka”. 2. W ramach opracowań projektowych Wykonawca zobowiązany jest m. in. do: - sporządzenia projektu budowlanego pełnobranżowego zamiennego w zakresie programu funkcjonalno –użytkowego, uzyskanie wynikających z przepisów: opinii, decyzji, uzgodnień i po uzgodnieniu rozwiązań z inwestorem uzyskanie prawomocnej decyzji zamiennego pozwolenia na budowę w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenia projektów wykonawczych branżowych w 3 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenie STWIOR - sporządzenia kosztorysu w 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenia i uzgodnienie z Zamawiającym (Zarządcą budynku) harmonogramu realizacji inwestycji, - uzgodnienie z Zamawiającym projektu budowlanego zamiennego i wykonawczego, - uzyskania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, zgód gestorów mediów, warunków zwiększenia mocy energii elektrycznej, decyzji, - sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej w 2 egz. w wersji papierowej i w wersji, - pełnienia nadzoru autorskiego Ponadto Wykonawca zobowiązuje się dokonać nieodpłatnego przeniesienia majątkowych praw autorskich w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego na rzecz Zamawiającego. 3. Główny zakres robót budowlanych przewidzianych w ramach zaplanowanej inwestycji obejmuje: roboty w zakresie przygotowania terenu po budowę i roboty ziemne, wyburzenia i rozbiórki, budowa nawierzchni,montaż urządzeń placu zabaw, roboty murarskie, roboty izolacyjne, roboty elewacyjne, roboty tynkarskie, roboty dekarskie, roboty w zakresie montażu stolarki, pokrywanie podłóg i ścian, roboty malarskie, instalacja elektryczna, instalacja oświetleniowa, instalacja alarmowa przeciwpożarowa, instalacja odgromowa, instalacja radiowa, instalacja komputerowa, instalacja monitoringu, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja cwu,instalacja wodna, instalacja kanalizacji sanitarnej, biały montaż, instalacja kanalizacji deszczowej, instalacja cieplna, wentylacyjna, instalacja klimatyzacji, instalacja gazowa; Szczegółowy zakres do wykonania został zawarty w programie funkcjonalno-użytkowym oraz w umowie stanowiącymi załączniki do SIWZ. - zabezpieczenie terenu budowy oraz wygrodzenie części obiektu, w których prowadzone będą roboty budowlane, - uzyskanie niezbędnych odbiorów technicznych oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 3 egz. w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania i do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty wnosi wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100) najpóźniej do dnia 30.10.2018 r. do godz. 10:20.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na postawie art. 24ust. 1 pkt 12-23 uPzp oraz ust. 5 pkt 1 - 8 uPzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do upływu terminu składania ofert każdy wykonawca musi złożyć aktualny na dzień składania ofert JEDZ w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Informacje zawarte w JEDZ będą stanowić wstępne potwierdzenie,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1) Wykonawca może wykorzystać w JEDZ nadal aktualne informacje zawarte w innym jednolitym dokumencie złożonym w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W/w dotyczy również odpowiednio wspólników spółki cywilnej którzy traktowani będą jak wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia publicznego. 1.3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom nie będącymi podmiotami o których mowa w art. 22a uPzp, zobowiązany jest do zawarcia w składanym przez siebie JEDZ stosownej informacji w Części II sekcja D. 1.4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów, przy czym w takiej sytuacji JEDZ powinien być wypełniony dla każdego z podmiotów, których to dotyczy i zawierać informacje wymagane w Części II sekcje A i B, w Części III oraz w zakresie, w jakim wykonawca korzysta z podmiotu trzeciego w Części IV. Formularz ten powinien został wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu trzeciego którego on dotyczy. W w/w wypadku Wykonawca w złożonym przez siebie JEDZ wypełnia również w Część II sekcję C. 2. Oświadczenie o grupie kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, (pkt 13.4 SIWZ) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubieganie się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia w/w dokumentu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów: 3.1) Formularz oferty – wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku dokumentu wielostronicowego, należy go podpisać na każdej jego stronie. 3.2) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument – jeżeli dotyczy. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp (pkt 5.4. SIWZ), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wraz z ofertą (w szczególności pisemnego zobowiązania) które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi,których wskazane zdolności dotyczą. 3.3) Stosowne pełnomocnictwo – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty –w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach