Przetargi.pl
Prace adaptacyjne – roboty budowlane remontowe dla potrzeb Centrum Wsparcia Zdrowia Psychicznego oraz Centrum Wsparcia Zdrowia 65+ w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 21G

Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 285 40 58 , fax. 32 384 54 04
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
    ul. Pyskowicka
    42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 285 40 58, fax. 32 384 54 04
    REGON: 24151294000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wspsa.ezamawiajacy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace adaptacyjne – roboty budowlane remontowe dla potrzeb Centrum Wsparcia Zdrowia Psychicznego oraz Centrum Wsparcia Zdrowia 65+ w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 21G
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie adaptacji pomieszczeń na potrzeby Centrum Wsparcia Zdrowia Psychicznego oraz Centrum Wsparcia Zdrowia 65+w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 21G. Wykonawca wykona roboty budowlane związane z adaptacją pomieszczeń zgodnie z Umową wraz z załącznikami, Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz przepisami prawa. 2. W ramach robót tymczasowych i towarzyszących Wykonawca wykona m.in.: • zabezpieczenia okien, parapetów ect. folią • zabezpieczenia podłóg i innych powierzchni poziomych ect. folią • wywiezie i zagospodaruje gruz i inne odpady powstałe w wyniku prowadzonych robót 3. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie m.in.: • usunięcie – ługowanie starej farby • wykucie drzwi z muru • demontaż drzwi drewnianych • demontaż zlewów, umywalek, baterii umywalkowych • rozbiórki płytkowa • demontaż sufitów typu siding na ruszcie • dostawa i montaż drzwi z PCV z obróbką osadzenia • osadzenie i dopasowanie ościeżnice drewniane i skrzydła drzwiowe • wymiana klamek z szyldami • odbicie tynków wewnętrznych na ścianach, filarach • wykucie otworów w ścianach z cegieł • wykucie bruzd poziomych • ułożenie nadproży prefabrykowanych • uzupełnienie tynków wewnętrznych • ścianki działowe z bloczków gazobetonowych • przymurowanie do ościeży ścianek z cegieł o gr. ½ cegły • uzupełnienie i zamurowanie otworów w ścianach z bloczków z betonu komórkowego na zaprawie cienkospoinowej • sufity podwieszone jednowarstwowe na ruszcie metalowym • demontaż i ponowne obsadzanie kratek wentylacyjnych w otworach • wykonanie gładzi gipsowych jednowarstwowych na ścianach • malowanie farbami powierzchni wewnętrznych • wymiana posadzek z PCV na wykładzinę obiektową • uzupełnienie posadzek z winyleum • wymiana, gniazd wyłączników i przycisków elektrycznych • wymiana opraw oświetleniowych w świetlówkach • rurociągi z tworzyw sztucznych (PE-RT) o śr. 25 mm • izolacja rurociągów śr. 28-48 mm • podejścia odpływowe z PCV o śr. 50 mm • rurociągi kanalizacyjne z PVC o sr. 50 mm • dostawa i montaż umywalek porcelanowych z syfonem chromowanym • przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny – wykonanie ślepych otworów podłożu gazobetonowym • wymiana drzwi z poszerzeniem otworu • tynkowanie, gładziowanie i malowanie ściany przy drzwiach • uzupełnienie posadzki w miejscu poszerzenia otworu drzwiowego • demontaż miski ustępowej • montaż miski ustępowej • dostawa i montaż samozamykacza • dostawa i montaż odbojnic • dostawa i montaż narożników ochronnych na wys. 1,5m • dostawa i montaż dostawa poręczy szpitalnych • dostawa i montaż mechanizmu dla instalacji oddymiania • rury winidurowe karbowane giętkie • przewody YDY pżo 3x1,5mm2 • dostawa i montaż okiennego siłownika do instalacji napowietrzania • wymiana opraw oświetleniowych - lampa LED 120cm/panel świetlówka. 4. Zakres robót budowlanych obejmuje w zakresie robót elektrycznych związanych z zabudową głównego wyłącznika prądu wykonanie m.in.: • zabudowy przycisku głównego przeciwpożarowego wyłącznika prądu • demontaż wyłączników ręcznych • zabudowę skrzynki natynkowej • zabudowę wyłączników mocy • dostawa, montaż i podłączenie przewodów kabelkowych • dostawa i montaż listew elektroinstalacyjnych • układanie rur winidurowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 000,00 PLN (siedem tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski 18 1050 1230 1000 0023 5096 9750. Przelew należy opisać w następujący sposób: „Prace adaptacyjne – roboty budowlane remontowe dla potrzeb Centrum Wsparcia Zdrowia Psychicznego oraz Centrum Wsparcia Zdrowia 65+ w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 21G, znak: WSP-DZP-2100-6/2019 – WADIUM” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). UWAGA: jeżeli Wykonawca będzie wnosił wadium w formach, o których mowa w pkt 13.3. lit. b-e, to zalecamy, aby oryginał dokumentu wadialnego został złożony w osobnej kopercie opisanej w następujący sposób: „Prace adaptacyjne – roboty budowlane remontowe dla potrzeb Centrum Wsparcia Zdrowia Psychicznego oraz Centrum Wsparcia Zdrowia 65+ w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 21G, znak: WSP-DZP-2100-6/2019 – WADIUM”, zaś do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” przez osobę /-y umocowane prawnie. 4. Dokument wadialny winien zawierać zapis, iż Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłaty na rzecz Zamawiającego każdej kwoty do maksymalnej wysokości sumy gwarancyjnej, po otrzymaniu pierwszego pisemnego żądania zapłaty, zawierającego oświadczenie, że Wykonawca nie wypełnił swoich zobowiązań wynikających ze złożonej oferty i zaistniało przynajmniej jedno ze zdarzeń wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.). 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 4) Zobowiązanie podmiotu/-ów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), 5) Szczegółowy opis produktu / produktów /materiałów czy rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy), 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Wykonawca składa zgodnie z pkt 8.2. SIWZ (załącznik nr 4 do SIWZ), 7) Pozostałe dokumenty, zgodnie z wezwaniem Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach