Przetargi.pl
PP NOWE MIASTO (KPP PŁOŃSK) – remont - w systemie zaprojektuj i wybuduj

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
  • Data zamieszczenia: 2018-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483453103, fax. 483452002
    REGON: 670897379
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PP NOWE MIASTO (KPP PŁOŃSK) – remont - w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. PP NOWE MIASTO (KPP PŁOŃSK) – remont - w systemie zaprojektuj i wybuduj. Adres obiektu którego dotyczy zamówienie Posterunek Policji w Nowym Mieście ul. Rynek 33, 09-120 Nowe Miasto SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy Załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje Dokumentacja projektowa − Wykonanie projektu budowlanego, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów, uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę. Roboty budowlane − Remont konstrukcji drewnianej dachu budynku polegający na rozbiórce istniejącego pokrycia dachu z blachy płaskiej na deskowaniu ażurowym wraz z rozbiórką deskowania, rozbiórką istniejących obróbek blacharskich i orynnowania, ewentualne wzmocnienia więźby dachowej (konstrukcja więźby płatwiowo-kleszczowa, krokwie 12x12cm ,14x5cm, 14x8cm, 12x6cm w rozstawie co 86-100cm, płatwie 14x14cm, słupy 14x14cm i 14x12cm, miecze 10x10cm, kleszcze 2x(4x12cm), podwaliny 14x12cm i 14x10cm, murłaty 14x14cm), likwidacja 2 szt. naświetli, zabezpieczenie ogniochronne i mykologiczne konstrukcji drewnianej więźby dachowej, wykonanie murków ogniowych wraz z obróbkami blacharskimi, wykonanie nowego pokrycia dachu z blachy dachówkowej na kontrłatach i łatach drewnianych wraz z wykonaniem wiatroizolacji, wykonanie wyłazu dachowego, obróbek blacharskich połaci dachu, wykonanie nowego orynnowania budynku, wykonanie robót ,murarskich, tynkarskich i okładzinowych związanych z remontem więźby dachowej. − Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku w systemie BSO. − Skucie luźnych tynków kominów wentylacyjnych nad dachem budynku, naprawa kominów murowanych i czapek betonowych (w przypadku stwierdzenia niewłaściwego stanu technicznego przemurowanie kominów nad dachem budynku), wykonanie nowych tynków kominów, wykonanie obróbek blacharskich kominów murowanych, wykonanie ław kominiarskich na dachu budynku oraz płotków śniegowych. − Remont masztów antenowych. − Oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne fragmentów belek stropowych stropów Kleina na poddaszu budynku, − Roboty malarskie ścian i kominów murowanych w przestrzeni poddasza, − Przygotowanie podłoża pod wykonanie izolacji termicznej stropu nad kondygnacją I piętra budynku przy zastosowaniu wełny mineralnej, wraz z paroizolacją. − Wykonanie izolacji termicznej stropu nad kondygnacją I piętra budynku przy zastosowaniu wełny mineralnej, wraz z paroizolacją. − Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania 2 pomieszczeń aresztu na pomieszczenia kotłowni na paliwo stałe na parterze budynku wraz z wykonaniem robót rozbiórkowych, montażowych i wykończeniowych w tych pomieszczeniach. − Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej. − Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w adoptowanych pomieszczeniach. − Wykonanie robót rozbiórkowych, montażowych w adoptowanych pomieszczeniach, oraz korytarzach. − Wykonanie logo Policja na elewacji. Roboty instalacji elektrycznych: Modernizacja instalacji elektrycznej wewnętrznej oraz instalacji odgromowej i uziemiającej, a także instalacji teletechnicznych w budynku Posterunku z uwagi na ich zły stan techniczny oraz niespełnienie obecnie obowiązujących wymagań. Modernizacja instalacji elektrycznej i odgromowej, w tym: − wewnętrznych linii zasilających, − tablic rozdzielczych, − połączeń wyrównawczych, − oświetlenia wewnętrznego, − gniazd wtykowych 230 V, − odgromowej oraz uziemiającej. Roboty instalacji sanitarnych: − likwidacja istniejącej kotłowni na paliwo stałe zlokalizowanej w budynku gospodarczym znajdującym się na terenie nieruchomości (rozbiórka instalacji i urządzeń w pomieszczeniu kotłowni i na ścianie zewnętrznej budynku, bez rozbiórki istniejącego przyłącza ziemnego do budynku Posterunku), − wykonanie nowej kotłowni na paliwo stałe (eko groszek) UWAGA – PIEC DOSTARCZY ZAMAWIAJĄCY ( nie uwzględniać w ofercie kosztów pieca, należy uwzględnić w ofercie jedynie koszty przewiezienia pieca z KWP zs. w Radomiu do PP Nowe Miasto) w budynku administracyjnym, z wykonaniem komina stalowego płaszczowego zewnętrznego ze stali nierdzewnej, − wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku administracyjnym, − wymiana instalacji wod.-kan. w budynku administracyjnym. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYKONANIA: Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: Etap I: a) opracowania dokumentacji projektowej, dokumentacja musi być przedstawiona do akceptacji Zamawiającemu, b) uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń, c) opracowania kompletnej dokumentacji projektowej – projekt budowlany oraz projekty wykonawcze w 5 egz. – dokumentacja projektowa musi być przedstawiona Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację, d) opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – w 5 egz. e) opracowania informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – w 2 egz. f) opracowania przedmiaru robót – w 2 egz. g) opracowania kosztorysu sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej – w 2 egz. h) dokumentacja projektowo – kosztorysowa musi być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie jednostki projektowej, że jest kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i pozwala na realizacje zadania, i) konsultowania przez projektanta z Zamawiającym na bieżąco rozwiązań projektowych w trakcie realizacji projektu w tym dobór materiałów oraz technologii, j) dokonanie wszelkich potrzebnych uzgodnień branżowych i administracyjnych, k) przygotowania odpowiednich dokumentów formalno – prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, zgody właściwego organu na prowadzenie robót, w oparciu o obowiązujące przepisy, Etap II: a) realizacji robót w oparciu o zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentację projektową oraz zgodnie z pozwoleniem na budowę, b) przedstawienie deklaracji właściwości użytkowych wyrobów budowlanych, materiałów, deklaracji, atestów, aprobat technicznych, koncesji i licencji wymaganych obowiązującymi przepisami itp., c) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami, d) ustanowienie kierownika budowy, e) przekazanie obiektu Zamawiającemu po wykonaniu wszystkich robót określonych przedmiotowym zamówieniem i zdatnego do użytkowania, f) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej na nośniku CD oraz w formie edytowalnej AUTOCAD ( rastrowa i wektorowa). Obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych ( w dwóch egz. ) na dzień rozpoczęcia odbioru spoczywa na wykonawcy. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Etap I: nie później niż -15.11.2018r. Etap II: nie później niż – 17.12.2018r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości – 2.000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium przez podmiot trzeci Zamawiający, aby uznać je za wniesione skutecznie musi jednoznacznie stwierdzić na podstawie posiadanych dokumentów, iż wadium zabezpiecza konkretną ofertę wykonawcy (np. wraz z ofertą należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium, z którego wynika w czyim imieniu lub na czyją rzecz, wadium jest wnoszone) i wnieść je w terminie. Uwaga! W treści wadium składanego w formie innej niż w pieniądzu muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Zamawiającego, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów. Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego na etapie składania ofert: 1.Zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 2.Formularz ofertowy zamówienia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wymagana forma składanych dokumentów: I. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. II. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. III. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. IV. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 3. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium - Zamawiający w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium. 5. Ponadto: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach