Przetargi.pl
Pozyskanie kadry specjalistów do projektu Wdrażanie usprawnień zarządczych w partnerstwie dolnośląskich JST, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zwanym dalej EFS w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, zwanym dalej PO KL podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-059 Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich 36
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 783 53 10 , fax. 0-71 783 53 11
  • Data zamieszczenia: 2010-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej S.A.
    ul. Ofiar Oświęcimskich 36 36
    50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 783 53 10, fax. 0-71 783 53 11
    REGON: 02020423000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pozyskanie kadry specjalistów do projektu Wdrażanie usprawnień zarządczych w partnerstwie dolnośląskich JST, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zwanym dalej EFS w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, zwanym dalej PO KL podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania: Zadanie nr 1 - Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw rozliczeń. Zakres obowiązków: 1. weryfikacja prawidłowości dokumentów finansowo - księgowych, 2. zatwierdzenie kosztów pod względem ich kwalifikowalności i zgodności z budżetem projektu, 3. rozliczanie projektu, ewidencjonowanie wydatków, 4. konstruowanie harmonogramu płatności, 5. kontrola wykonania budżetu projektu, 6. sporządzanie kumulatywnych zestawień dokumentów potwierdzających wydatki na koniec każdego miesiąca w rozbiciu na zadania w projekcie, 7. konstruowanie wniosków o płatność w części finansowej, 8. bieżąca współpraca z pozostałą kadrą projektu, Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw rozliczeń będzie odbywać się pod kierownictwem Zleceniodawcy oraz w miejscu i czasie przez niego wyznaczonym. Zadanie nr 2 - Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw monitoringu i ewaluacji. Zakres obowiązków: 1. koordynacja i monitoring wskaźników realizacji projektu, 2. sprawozdawczość ze wskaźników realizacji projektu, 3. przygotowanie, przeprowadzenie i analiza ankiet ewaluacyjnych, 4. opracowanie raportów ewaluacyjnych, 5. stosowanie działań naprawczych. Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw monitoringu i ewaluacji będzie odbywać się pod kierownictwem Zleceniodawcy oraz w miejscu i czasie przez niego wyznaczonym. Zadanie nr 3 - Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw rekrutacji i promocji. Opis przedmiotu zamówienia: Zakres obowiązków: 1. zakup materiałów biurowych i promocyjnych, 2. przygotowywanie koncepcji i realizacja działań promocyjnych, 3. nadzór nad aktualizacją strony internetowej projektu, 4. rekrutacja uczestników szkoleń przeprowadzanych w projekcie, 5. opracowanie regulaminu rekrutacji i szkoleń przeprowadzanych w projekcie, 6. współpraca z Kierownikiem projektu i Koordynatorem merytorycznym. Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw rekrutacji i promocji będzie odbywać się pod kierownictwem Zleceniodawcy oraz w miejscu i czasie przez niego wyznaczonym. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (art. 36 ust. 5 ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.araw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach