Przetargi.pl
Pozostałe modernizacje budynku oraz remont stołówki w ramach wydatków związanych z realizacją projektu „Posiłek w szkole i w domu” – środki z dotacji w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Katowicach przy ul. Grzegorzka 4

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-309 Katowice, Grzegorzka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 256 61 48 , fax. 32 256 62 06
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 w Katowicach
    Grzegorzka 4
    40-309 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 256 61 48, fax. 32 256 62 06
    REGON: 24127717200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pozostałe modernizacje budynku oraz remont stołówki w ramach wydatków związanych z realizacją projektu „Posiłek w szkole i w domu” – środki z dotacji w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Katowicach przy ul. Grzegorzka 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem stołówki, świetlicy, sal lekcyjnych, gabinetu lekarskiego oraz piwnic, w szczególności: 1. „Pozostałe modernizacje budynku”: 1.1. Zakres robót objęty opisem technicznym – stołówka:  demontaż sidingu ze ścian i słupów,  uzupełnienia tynków na ścianach i suficie,  malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi wraz z przygotowaniem,  obłożenie ścian i słupów glazurą wraz z przygotowaniem powierzchni,  wywóz i utylizacja gruzu. 1.2. Zakres robót objęty opisem technicznym – świetlica:  demontaż sidingu ze ścian,  uzupełnienia tynków na ścianach i suficie,  malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi wraz z przygotowaniem,  wykonanie tapety natryskowej wraz z przygotowaniem,  malowanie grzejników,  montaż listew przyściennych,  wywóz i utylizacja gruzu. 1.3. Zakres robót objęty opisem technicznym - sala nr 101:  demontaż płyt meblowych ze ścian ,  uzupełnienia tynków na ścianach i suficie,  malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi wraz z przygotowaniem,  montaż listew przyściennych,  wywóz i utylizacja gruzu. 1.4. Zakres robót objęty opisem technicznym - sala nr 102:  demontaż sidingu ze ścian,  uzupełnienia tynków na ścianach i suficie,  malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi wraz z przygotowaniem,  wykonanie tapety natryskowej wraz z przygotowaniem,  montaż listew przyściennych,  wywóz i utylizacja gruzu. 1.5. Zakres robót objęty opisem technicznym - sala nr 9:  demontaż drewnianej boazerii na ścianach,  uzupełnienia tynków na ścianach,  zmycie, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów frbami emulsyjnymi,  malowanie ścian farbami olejnymi,  wywóz i utylizacja gruzu. 1.6. Zakres robót objęty opisem technicznym - sala nr 30:  demontaż sidingu ze ścian,  uzupełnienia tynków na ścianach i suficie,  malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi wraz z przygotowaniem,  wykonanie tapety natryskowej wraz z przygotowaniem,  malowanie grzejników i instalacji CO,  montaż listew przyściennych,  wywóz i utylizacja gruzu.. 1.7. Zakres robót objęty opisem technicznym - sala nr 214:  demontaż sidingu ze ścian,  uzupełnienia tynków na ścianach i suficie,  malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi wraz z przygotowaniem,  wykonanie tapety natryskowej wraz z przygotowaniem,  malowanie grzejników i instalacji CO,  montaż listew przyściennych,  wywóz i utylizacja gruzu.. 1.8. Zakres robót objęty opisem technicznym - pokój nauczycielski:  demontaż sidingu ze ścian,  uzupełnienia tynków na ścianach i suficie,  malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi wraz z przygotowaniem,  wykonanie tapety natryskowej wraz z przygotowaniem,  malowanie grzejników i instalacji CO,  montaż listew przyściennych,  wywóz i utylizacja gruzu 1.9. Zakres robót objęty opisem technicznym – piwnice:  demontaż stalowych drzwi,  wykonanie nadproża,  uzupełnienie tynków,  Odnowienie powłok malarskich,  montaż drzwi stalowych El 30 dymoszczelne,  wywóz i utylizacja gruzu: 2.„Remont stołówki związany z wydatkami związanymi z realizacją projektu „Posiłek w szkole i w domu”: 2.1. Zakres robót objęty opisem technicznym - stołówka  zerwanie posadzki PCV,  przygotowanie podłoża pod posadzki z glazury,  obłożenie posadzki glazurą  naprawa parapetów z lastrico,  wywóz i utylizacja gruzu. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, obejmującej przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 7 do SIWZ. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach