Przetargi.pl
POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY KONSERWACYJNO - NAPRAWCZE OGÓLNOBUDOWLANE, SPAWALNICZE, WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ, WYMIANA RYNIEN W BUD. NR. 22 i 47 W CZERWIEŃSKU. SPRAWA NR 7/PN/2018.

44 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, Słubicka
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 261 672 404, , fax. 261 672 556
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Słubicka 10
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 261 672 404, , fax. 261 672 556
    REGON: 8051914500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.44wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY KONSERWACYJNO - NAPRAWCZE OGÓLNOBUDOWLANE, SPAWALNICZE, WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ, WYMIANA RYNIEN W BUD. NR. 22 i 47 W CZERWIEŃSKU. SPRAWA NR 7/PN/2018.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty konserwacyjno - naprawcze ogólnobudowlane, spawalnicze, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana rynien w budynku: nr 22, nr 47 na terenie Jednostki Wojskowej 1517. Zakres robót i usług do realizacji: budynek nr. 22 1) demontaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych z elementami wyposażenia, 2) montaż drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych aluminiowych wraz z elementami wyposażenia , 3) montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych dwuskrzydłowych wraz z elementami wyposażenia , 4) malowanie ścian farbami emulsyjnymi, 5) wymiana płyt z poliwęglanu komorowego na zadaszeniu zewnętrznym schodów, 6) malowanie farbami chlorokauczukowymi balustrad schodów zewnętrznych, 7) demontaż istniejących balustrad schodów wewnętrznych, 8) montaż balustrad schodowych ze stali nierdzewnej szczotkowanej. budynek nr. 47 1) wymiana drzwi zewnętrznych aluminiowych z naświetlem, 2) wymiana skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, 3) wymiana rynien dachowych, 4) oklejenie folią (lustro weneckie) szyb okiennych zewnętrznych, 5) wspawanie kątowników stalowych do istniejących krat stalowych okiennych, 6) wzmocnienie dodatkowe mocowania krat stalowych okiennych, 7) spawanie elementów metalowych krat okiennych, 8) malowanie farbami olejnymi balustrad schodów zewnętrznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. UWAGA: kosztorys ofertowy sporządza i dostarcza Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, w terminie najpóźniej do 5 dni roboczych po otrzymaniu powiadomienia o rozstrzygnięciu postępowania. 5. UWAGA: kserokopie uprawnień Kierownika robót budowlanych o specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z dokumentem potwierdzającym członkostwo w Izbie Inżynierów, dostarcza Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, w terminie najpóźniej do 5 dni roboczych po otrzymaniu powiadomienia o rozstrzygnięciu postępowania. 6. Przed dniem podpisania umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wykaz pojazdów i osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy. 7. Przed dniem podpisania umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zawarcia ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100000,00 zł. (sto tysięcy złotych) ważnej przez cały okres realizacji umowy najpóźniej w dniu podpisania umowy. W przypadku przekazania Zamawiającemu polisy ważnej na okres krótszy niż okres realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości ochrony ubezpieczeniowej i przedłużenia umowy ubezpieczenia oraz niezwłocznego przekazania kopii polisy Zamawiającemu. 8. Przed przystąpieniem do realizacji umowy (przed wejściem na teren kompleksów wojskowych objętych usługą), Wykonawca przekaże kopie umów o pracę pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia osobie sprawującej nadzór nad realizacją umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach