Przetargi.pl
Postępowanie o zamówienie publiczne na świadczenie usług w standardzie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Gdańsku w rozumieniu art. 3 ust. 25 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 - z późn. zmianami).

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-769 Gdańsk, ul. Łąkowa 37/38
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 305 19 74 , fax. 58 305 19 74 wew.35
  • Data zamieszczenia: 2013-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego
    ul. Łąkowa 37/38 37/38
    80-769 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 305 19 74, fax. 58 305 19 74 wew.35
    REGON: 19170327100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gda.winb.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o zamówienie publiczne na świadczenie usług w standardzie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Gdańsku w rozumieniu art. 3 ust. 25 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 - z późn. zmianami).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 r. usług w standardzie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Gdańsku w rozumieniu art. 3 ust. 25 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 - z późn. zmianami) w zakresie: 1)przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych rejestrowanych i nierejestrowanych ekonomicznych, w tym poleconych, 2)przyjmowania, przemieszczania i doręczania paczek pocztowych, 3)doręczana zwrotów przesyłek listowych rejestrowanych nie doręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia adresatom. 2.Przedmiot zamówienia winien być realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 12 czerwca 2012 r. Prawo Pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 - z późn. zmianami). 3.Wykazane w Formularzu ofertowym ilości przesyłek każdego rodzaju zostały określone szacunkowo na podstawie danych z 24 miesięcy (tj. od stycznia 2010 r. do grudnia 2012r.) w celu obliczenia wartości oferty i porównaniu ofert i nie są ilościami zobowiązującymi Zamawiającego. 4.Dane dotyczące płatności: 4.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania równocześnie z dwóch form płatności za usługi pocztowe dotyczące listów: a) w przypadku zastosowania urządzenia stemplującego (frankownicy), rozliczenie usług pocztowych odbywać się będzie w formie zaliczki na poczet opłat za usługi pocztowe (z góry) przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę. Wysokość zaliczki ustala Zamawiający, w zależności od posiadanych środków finansowych. Ustawienie licznika urządzenia frankującego przez Wykonawcę, odpowiednio do wysokości wpłaty następować będzie po wpływie środków pieniężnych na konto Wykonawcy. W przypadku przesyłek opłacanych przy użyciu maszyny do frankowania, w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca Wykonawca sporządzi zestawienie, określające ilość faktycznie nadanych przesyłek oraz sumę należnych opłat pocztowych, b) w przypadku awarii maszyny frankującej- opłata odbywać się będzie w formie gotówkowej, na podstawie wystawienia faktury VAT. 4.2 W przypadku opłat za usługi pocztowe dotyczące paczek - rozliczenie odbywać się będzie w formie gotówkowej w dniu nadania. 4.3 Wartość należności za zwroty przesyłek i paczek obliczana będzie w okresach miesięcznych, jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej za dany rodzaj przesyłki oraz rzeczywistej ilości zwrotów danego rodzaju. Uiszczanie opłat będzie następowało z dołu w terminie 14 dni od wystawienia faktury VAT. 4.4 W przypadku nadawania przez Zamawiającego przesyłek nie ujętych w formularzu cenowym podstawą rozliczeń będą ceny z załączonych do oferty cenników usług pocztowych Wykonawcy. 5.Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, z wyjątkiem: 1)ustawowej zmiany obowiązku podatkowego Wykonawcy w zakresie podatku od towarów i usług (VAT), 2)zmiany cennika powszechnych usług pocztowych zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy Prawa pocztowego. 6.Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich przyjęcia przez Wykonawcę od Zamawiającego. 7.Terminy doręczania przesyłek pocztowych: zgodnie z art. 48a ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo Pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 - z późn. zmianami): a) nie później niż w 4 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii, b) nie później niż w 6 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii. 8.Dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawca będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego tj. Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Gdańsku, ul. Łąkowa 37/38, 80 - 769 Gdańsk, pok.321, pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. Wykonawca zadba o prawidłowe wypełnienie zwrotnego potwierdzenia odbioru. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z własnego druku zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO). 9. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy postępować będzie zgodnie z art. 44 Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. 2000 nr 98 poz. 1071 z późn. zmianami). Po upływie terminu odbioru przesyłka zwracana jest niezwłocznie Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nieodebrania przez adresata. W przypadku zwrotu przesyłek za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - wykonawca wypełni prawidłowo druk ZPO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641120004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gda.winb.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach