Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 5 186 000 Euro na roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej w miejscowości Prusinowice- kierunek Borki Prusinowskie na dz. nr 109 i na dz. nr 56.

Gmina i Miasto Szadek ogłasza przetarg

  • Adres: 98-240 Szadek, ul. Warszawska 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8215004 , fax. 43 8215773
  • Data zamieszczenia: 2015-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Szadek
    ul. Warszawska 3 3
    98-240 Szadek, woj. łódzkie
    tel. 43 8215004, fax. 43 8215773
    REGON: 73093446000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szadek.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 5 186 000 Euro na roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej w miejscowości Prusinowice- kierunek Borki Prusinowskie na dz. nr 109 i na dz. nr 56.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej w miejscowości Prusinowice- kierunek Borki Prusinowskie na działce nr 109 i na działce nr 56. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załącznikach stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Dokumentacje projektowa Przedmiar robót 3.Wykonawcy w ramach zryczałtowanej ceny zobowiązani będą do: zapewnienia materiałów niezbędnych do prowadzenia robót wraz z ich transportem, organizacji i utrzymania zaplecza technicznego w czasie budowy, zapewnienia w trakcie prowadzenia robót właściwego oznakowania terenu robót, prowadzenia ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz przepisów ppoż geodezyjnego wytyczenia obiektu w terenie i inwentaryzacji powykonawczej, którą przekaże Zamawiającemu wraz ze szkicami geodezyjnymi. Przekazanie szkiców geodezyjnych nastąpi najpóźniej w dniu odbioru, natomiast inwentaryzacji geodezyjnej najpóźniej w ciągu 30 dni od daty końcowego odbioru robót, uzyskania wszelkich zezwoleń prawem przewidzianych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca przy dokonywaniu wytyczenia i inwentaryzacji geodezyjnej przez uprawnioną jednostkę wykonawstwa geodezyjnego zobowiązany jest zapewnić ochronę przed zniszczeniem punktów osnowy geodezyjnej, które powinny być zabezpieczone przez geodetę obsługującego projekt i przekazane pod ochronę kierownika budowy, niezbędne dane należy uzyskać w Powiatowym Ośrodku Geodezyjnym w Zduńskiej Woli, udzielenie gwarancji na wykonane roboty budowlane przez okres: 36 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru robót bez uwag, udzielenie rękojmi przez okres: 36 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru robót bez uwag, uporządkowania terenu po budowie oraz wszelkie inne prace, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, W razie konieczności Wykonawca wykona na własny koszt projekt organizacji ruchu i dopełni formalności i opłat związanych z zajęciem pasa drogowego Wywózki materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4.Wymagania jakościowe i materiałowe: użyte materiały muszą posiadać aktualne atesty zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie, w przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne produktów lub jeżeli przedmiot zamówienia został opisany przy pomocy Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym pod warunkiem, że będą posiadały parametry nie gorsze od parametrów materiałów wskazanych przez projektanta. 5.Wymagania dotyczące odbioru robót budowlanych: a)końcowy odbiór robót budowlanych nastąpi przez Komisję powołaną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy, b)do odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Komisji Odbiorowej komplet dokumentów, w tym: -atesty, aprobaty techniczne i świadectwa zgodności użytych materiałów zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, -dokumentację powykonawczą, -oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę / zgłoszenia, obowiązującymi przepisami i normami, -dokumenty potwierdzające wbudowanie wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu wraz z ich ilością, -inne dokumenty, w tym wymagane protokoły badań i sprawdzeń, -dokumenty odbiorowe Wykonawca jest zobowiązany przygotować odpowiednio posegregowane, opisane i wpięte w stosowne teczki (skoroszyty, segregatory itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do przetargu (tj. przed złożeniem ofert) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w łącznej wysokości: 5 000 zł które należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Szadku 24 9269 0004 0000 0648 2000 0040 do dnia składania ofert z zaznaczeniem: Wadium na roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej w miejscowości Prusinowice- kierunek Borki Prusinowskie na dz. nr 109 i na dz. nr 56- znak sprawy: 09.15 2.Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do dnia składania oferty. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 3.Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych formach. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1. 5.Oferta nie zabezpieczona wymaganym przez ustawę wadium zostanie odrzucona. 6.Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach