Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie przebudowy obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Płońsku poprzez wykonanie izolacji ścian fundamentowych i posadzek części podpiwniczonej z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym wraz z drenażem opaskowym.

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płońsku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 56
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6622145 , fax. 023 6622685
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płońsku
    ul. Płocka 56 56
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6622145, fax. 023 6622685
    REGON: 13045866900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.loplonsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie przebudowy obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Płońsku poprzez wykonanie izolacji ścian fundamentowych i posadzek części podpiwniczonej z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym wraz z drenażem opaskowym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Płońsku poprzez wykonanie izolacji ścian fundamentowych i posadzek części podpiwniczonej z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym wraz z drenażem opaskowym. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. : Etap I obejmuje wykonanie: Izolacji pionowej fundamentowych ścian zewnętrznych w części podpiwniczonej budynku. Izolację pionową fundamentowych ścian zewnętrznych należy wykonać w celu zabezpieczenia murów zewnętrznych przed działaniem wód gruntowych. Etap II obejmuje wykonanie: Izolacji poziomej podłóg piwnic w części podpiwniczonej 3.Opis przedmiotu zamówienia (zakres inwestycji) przedstawiony został w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - stanowiącej Załączniki do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa etapy zgodnie z Rozdziałem III pkt 2 SIWZ. Zakres robót realizowanych w poszczególnych etapach określony został w Załączniku Nr 10 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi oraz stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 6. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany będzie do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentów potwierdzających ich parametry. 7.Zabrania się Wykonawcy stosowania materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom przypisanych im norm lub posiadają parametry gorsze, niż wskazane w dokumentacji. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają one wyłącznie charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania. 9. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 2 sierpnia 2016 roku na godz. 10:00. Zainteresowani Wykonawcy zobowiązani są do stawienia się o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płońsku ul. Płocka 56, 09-100 Płońsk. Osobą odpowiedzialną za zorganizowanie wizji lokalnej jest Pani Anna Stańczak. 10. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn.26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 11.Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji liczonej od daty końcowego odbioru robót budowlanych i podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych zgodnie z warunkami podanymi w SIWZ. Wykonawca nie uzależnia gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia od robót już zrealizowanych przed dniem podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo - finansowego z podziałem na 2 etapy realizacji zamówienia, uwzględniającego zakres rzeczowy i finansowy w ujęciu rocznym. Harmonogram rzeczowo-finansowy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i stanowi integralną część Umowy. 13.W terminie do 4 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu kosztorys szczegółowy sporządzony w oparciu o dokumentację projektową, który pełnić będzie jedynie funkcję pomocniczą i informacyjną w realizacji przedmiotu umowy i nie może stanowić podstawy przy roszczeniach związanych z niedoszacowaniem wartości przedmiotu umowy. W kosztorysie należy uwzględnić rozwiązanie i usuwanie wszelkich kolizji ujętych i nieujętych w dokumentacji projektowej i wszystkie inne prace wynikłe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a niezbędne do osiągnięcia rezultatu Umowy. Pozycje nie ujęte przez Wykonawcę, a konieczne do wykonania uważane będą, że zostały ujęte w innych pozycjach kosztorysu. Niniejszy kosztorys będzie stanowił podstawę do określenia roboczogodzin w przypadku zmian określonych w § 5 ust.16 pkt 2) i 3) wzoru umowy i do sporządzenia aktualizacji kosztorysu w przypadku zmiany określonych w §5 ust.16 pkt 1) wspomnianego wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych zero groszy). 2. Forma wadium. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz.730 i 732 i Nr 227 ,poz.1505 oraz z 2010 r. Nr 96 poz.620). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płońsku, ul. Płocka 56 Nr rachunku bankowego: 17 8213 0008 2006 0801 5187 0038 Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez Bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego. Na dowodzie wpłaty należy określić nazwę postępowania, na które wnoszone jest wadium. 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin ten uważa się za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy dołączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu (w celu możliwości jego zwrotu lub zatrzymania) oraz kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 4) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wymaganej wysokości i formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać w swej treści następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy i beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładne określenie nazwy postępowania, na które wnoszone jest wadium, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności nie krótszy niż termin związania ofertą, e) klauzule nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu, f) klauzule nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na wypadek, gdyby: Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6) Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z Wykonawców lub pełnomocnika

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.loplonsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach