Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ogłasza przetarg
- Adres: 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 16/201
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5279500 , fax. 089 5279788
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
ul. Żołnierska 16/201 16/201
10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5279500, fax. 089 5279788
REGON: 00029180700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Inspekcja Sanitarna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. ) na zakup, dostawę oraz montaż fabrycznie nowego analizatora rtęci wraz z zestawem komputerowym. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie I - LBŚiŻ - Analizator rtęci Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, kompletny i aktualnie produkowany na rynku. Wymagane parametry: możliwość bezpośredniego oznaczania zawartości rtęci bez mineralizacji w materiale stałym i roztworach próbkach gazowych, bez dodatku substancji ułatwiających Granica wykrywalności mniejsze równe 0,001ng Źródło światła - niskociśnieniowa lampa rtęciowa Zakres roboczy - 0,005 - 500ng Odtwarzalność mniejsza równa 1,5% Podawanie próbki - automatyczne Możliwość zatężania próbki Gaz nośny - tlen Zasilanie 230V 50Hz Możliwość oznaczania próbek przy użyciu chlorku cyny II Oczyszczanie gazów wylotowych w roztworze buforowym Aplikacje w języku polskim Oprogramowanie sterujące pracą spektrometru, umożliwiające zbieranie, obróbkę i aktywizację danych pracujące w środowisku Windows XP Dodatkowe wyposażenie : zestaw komputerowy z drukarką - określony poniżej zestaw łódeczek niklowych (na 500?l i na 1000?l) po szt.10 zestaw akcesoriów zużywalnych w okresie 2 lat, wskazanych w instrukcji obsługi lub dokumencie równoważnym opracowanym przez producenta urządzenia jako części zużywalne w okresie 2 lat. (rura do mineralizacji - szt.2, uszczelki - szt. 4, łączniki - szt. 4, układ amalgamacji - szt.4, części zużywalne podajnika - 4 komplety) instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim Zestaw komputerowy z drukarką: Komputer Dell OptiPlex 330 MT + monitor 19 cali LCD panoramiczny lub komputer o parametrach równoważnych, tj: - min. procesor 2,2GHz dwurdzeniowy; - min. 160 GB HDD; - min. 2GB RAM; - DVD-RW; - klawiatura + myszka; - System operacyjny Windows XP Professional PL; - monitor 19 cali LCD panoramiczny. Drukarka laserowa kolorowa OKI C5850dn lub drukarka o parametrach równoważnych: Typ: Drukarka laserowa kolorowa. - Maks. rozmiar nośnika A4 - wydajność tonera czarnego 5000 stron, przy 5% pokryciu strony - wydajność tonera cyjan 5000 stron, przy 5% pokryciu strony - wydajność tonera Magenta 5000 stron, przy 5% pokryciu strony - wydajność tonera yellow 5000 stron, przy 5% pokryciu strony - Rozdzielczość w pionie (mono) 1200 dpi - Rozdzielczość w poziomie (mono) 600 dpi - Rozdzielczość w pionie (kolor) 1200 dpi - Rozdzielczość w poziomie (kolor) 600 dpi - Szybkość druku (mono) ok 32 str./min. - Szybkość druku (kolor) ok 26 str./min. - Pojemność podajnika papieru 300 szt. - Druk dwustronny. - Prędkość procesora min. 200 MHz - Zainstalowana pamięć min. 64 MB - Złącza zewnętrzne: USB 2.0 karta Ethernet 10/100BaseTx -Obsługiwane systemy operacyjne: Microsoft Windows 2000 Microsoft Windows XP Home Microsoft Windows XP Professional Microsoft Windows XP Professional x64 Microsoft Windows Server 2003 Microsoft Windows Vista Microsoft Windows 2003 Server x64 Warunki gwarancji: serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w Polsce odpowiedzialność dostawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady co najmniej 12 miesięcy od dnia instalacji, tj. podpisania protokołu zdawczo-odbiorczy naprawa lub wymiana wadliwych części albo układów, które uległy uszkodzeniu z przyczyn wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych w przeciągu dwóch tygodni od daty formalnego zgłoszenia usterki w siedzibie Zamawiającego. Zgłoszenie dokonane faxem, telefonicznie lub pocztą elektroniczną uważać się będzie za skutecznie dokonane. W przypadku zaistnienia konieczności naprawy urządzenia poza siedzibą Zamawiającego koszty transportu pokrywa Wykonawca. Naprawa lub wymiana wadliwych części albo układów, które uległy uszkodzeniu z przyczyn wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych w przeciągu dwóch tygodni od daty formalnego zgłoszenia usterki. przedłużenie terminu gwarancji o czas, od kiedy urządzenie zostanie wyłączone z użytkowania z powodu usterki technicznej, wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych do zakończenia naprawy jeżeli naprawa spowoduje wyłączenie urządzenia na okres dłuższy niż 1 miesiąc Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie zastępcze o takich samych parametrach na czas trwania naprawy; trzykrotna naprawa tego samego elementu lub podzespołu powoduje jego wymianę na nowy; udzielenie 12 miesięcznej gwarancji dla części zainstalowanych w trakcie naprawy; Przed upływem ostatecznego terminu gwarancji (1 miesiąc wcześniej) Wykonawca dokona kompleksowego przeglądu gwarancyjnego całej aparatury. Usługi wliczone w ramach oferty: dostawa analizatora rtęci do siedziby Zamawiającego instalacja i uruchomienie urządzenia bezpłatny serwis gwarancyjny szkolenie 4 pracowników w WSSE w Olsztynie: - szkolenie przy instalacji z obsługi sprzętu - szkolenie po 3-miesiącu pracy urządzenia Dostawa i instalacja/uruchomienie analizatora rtęci nastąpi w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy do siedziby Zamawiającego: Olsztyn, ul. Żołnierska 16, Laboratorium Badań Środowiskowych i Żywności. Płatność nastąpi do 30 dni po wystawieniu faktury. Faktura może zostać wystawiona dostarczeniu do Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego (załącznik nr 4). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384340006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. muszą przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj. przedstawią podpisane oświadczenie (zał. nr 2); 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedstawią podpisane oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (zał. nr 2); 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 ze zm.), tj. przedstawią podpisane oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2). oraz złożyli wszystkie wymagane oświadczenia, dokumenty i formularze wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie : spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podmiotowe: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych należy złożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy złożyć: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia należy złożyć: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa analizatora składu ciała do Katedry Turystyki, Rekreacji i Ekologii Wydziału Nauk o Środowisku Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
Dodano: 2014-01-10 - Dostawa zestawu do manualnej metody mikrokolumnowej wraz z odczynnikami serologicznymi.
Dodano: 2012-09-06 - Przetarg nieograniczony na dzierżawę analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników do laboratorium na okres 36 miesięcy. NZP-44/08/11
Dodano: 2011-09-26 - Dostawa wyposażenia i oprogramowania do Katedry Mechaniki i Podstaw Konstrukcji Maszyn Wydziału Nauk Technicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka pt.: Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych, zgodnie z umową nr 01.03.01-00-027/08.
Dodano: 2010-03-02 - Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu medycznego na potrzeby szpitala w Morągu.
Dodano: 2009-07-21 - Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu medycznego na potrzeby szpitala w Morągu.
Dodano: 2009-05-14