Przetargi.pl
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN.: „Remont Stacji Uzdatniania Wody w Butrynach, gmina Purda”

Gmina Purda ogłasza przetarg

  • Adres: 11-030 Purda, Purda
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 122 223 , fax. 895 122 280
  • Data zamieszczenia: 2019-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Purda
    Purda 19
    11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 122 223, fax. 895 122 280
    REGON: 51074318900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN.: „Remont Stacji Uzdatniania Wody w Butrynach, gmina Purda”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych stacji uzdatniania wody (dalej: SUW) w Butrynach, gmina Purda, w szczególności polegający na: remoncie budynku SUW oraz technologii uzdatniania wody, remoncie istniejących obudów studni głębinowych, remoncie międzyobiektowych rurociągów, technologicznych, kabli energetycznych, utwardzenia oraz ogrodzenia. 2. W zakresie robót budowlanych przewidziano do realizacji: 1) Branża budowlana: a) wykonanie fundamentów pod nowe urządzenia, wykonanie całkowitej wymiany posadzek wraz z wszystkimi warstwami podbudowy, wyburzenie i wykonanie ścian wewnętrznych wraz z tynkami, płytkami ceramicznymi i malowaniem, wykonanie sufitów, docieplenie ścian zewnętrznych z wykonaniem tynków mineralnych, wymiana pokrycia dachu, wymiana rynien oraz rur spustowych, wykonanie przewodów wentylacyjnych, wymiana stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wykonanie kanałów technologicznych, wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych b) wymiana ogrodzenia obiektu SUW na ogrodzenie typowe, panelowe na słupkach stalowych c) adaptacja istniejącej wiaty na pomieszczenie do przechowywania agregatu prądotwórczego d) wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych. 2) Branża elektryczna a) wymiana zasilania energii elektrycznej. b) wymiana rozdzielni wewnętrznej. c) zakup i montaż agregatu prądotwórczego przewoźnego o mocy min. 50kVA. d) wykonanie instalacji elektrycznej. e) wymiana kabli zasilających pompy głębinowe wraz z ułożenie kabli do ogrzewania obudów studni, do sond pomiarowych i do zabezpieczenia pomp przed suchobiegiem. f) wykonanie ogrzewania za pomocą pieców akumulacyjnych. g) wykonanie oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego, h) wykonanie instalacji odgromowej. 3) Technologia i instalacje sanitarne a) wymiana pomp głębinowych z orurowaniem i kablami zasilającymi oraz obudów studziennych b) wymiana przewodu tłocznego pomiędzy studnią nr SW1a, a budynkiem SUW c) montaż filtrów ciśnieniowych, mieszacza wodno-powietrznego, sprężarki bezolejowej, d) montaż rurociągów technologicznych wyszczególnionych w projekcie e) montaż dwóch zbiorników retencyjnych wody f) wykonanie rurociągów międzyobiektowych g) montaż zestawu pomp II stopnia h) wykonanie nowych odstojników wód popłuczych oraz likwidacja istniejących odstojników i) montaż układu do dezynfekcji wody wraz ze studzienką neutralizacyjną i montażem lamp UV j) wykonanie układu monitoringu i wizualizacji pracy SUW Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający z art. 31 ustawy Pzp stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się Załącznik nr 9 do SIWZ: 1) Dokumentacja projektowa - stanowiąca załącznik do zgłoszenia robót budowlanych przyjętych przez Dyrektora Wydziału Infrastruktury i Budownictwa działającego w imieniu Starosty Olsztyńskiego – (Załącznik nr 9a do SIWZ), który to dokument jest integralną częścią SIWZ oraz 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - (Załącznik nr 9b do SIWZ], który to dokument jest integralną częścią SIWZ, a także 3) Przedmiary robót - element pomocniczy do sporządzenia wyceny – (Załącznik nr 9c, 9d, 9e do SIWZ]. 3. Uwaga! Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości dostawy wody podczas modernizacji SUW. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa 5: Środowisko przyrodnicze i racjonalne wykorzystanie zasobów. Działanie 5.2: Gospodarka wodno-ściekowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252120-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2018 poz. 110 ze zm.). 3. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Purda, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nieodwoływaną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt 3 stosuje się odpowiednio 4. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy Urzędu Gminy w Purdzie: Bank Spółdzielczy w Szczytnie 23 8838 0005 2016 0800 2002 0003, z adnotacją dla Zadania nr 1: "Wadium w postępowaniu ZP.271.7.2019”. 5. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach