Przetargi.pl
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2019 usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz usług infolinii dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 30019 Kraków, ul. Mazowiecka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2997425, 12 6237480 , fax. 126 325 215
  • Data zamieszczenia: 2018-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
    ul. Mazowiecka 21
    30019 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2997425, 12 6237480, fax. 126 325 215
    REGON: 35711718000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uppk.bip.gov.pl/search/publiccontracts/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2019 usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz usług infolinii dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz usługi infolinii w następujących lokalizacjach Zamawiającego: A. Siedziba UPPK w Krakowie, ul. Mazowiecka 21, 30 - 019 Kraków; B. Filia UPPK w Skawinie, ul. Ogrody 17, 32 - 050 Skawina; C. Filia UPPK w Krzeszowicach, ul. Kolejowa 1, 32 - 065 Krzeszowice; D. Filia UPPK w Słomnikach, ul. Kościuszki 64, 32 - 090 Słomniki; E. Archiwum Zakładowe UPPK, ul. Kopernika 13, 32 - 050 Skawina. 2. Wykonawca przeniesie wszystkie usługi telefoniczne, z zachowaniem dotychczasowej numeracji, z sieci dotychczasowego Operatora, tj. GLOBITEL Sp. z o. o., do własnej sieci. 3. Wykonawca odpowiada za sprawne przeniesienie numerów, w tym, między innymi, za przygotowanie wszelkiej dokumentacji związanej z przeniesieniem. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wzrostu cen za usługi wymienione w formularzu ofertowym. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z usług telefonicznych niewymienionych w formularzu ofertowym, zastosowanie będzie miał obowiązujący cennik usług Wykonawcy. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zorganizowania wizji lokalnych w swoich obiektach, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00-15:00. Termin wizji lokalnej wymaga uzgodnienia z Zamawiającym drogą telefoniczną lub mailową, najpóźniej na jeden dzień przed terminem wizyty. Wykonawcy zobowiązani są do podania imion i nazwisk swoich przedstawicieli oraz nazwy firmy, jaką reprezentują. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z dostosowaniem swojej infrastruktury telekomunikacyjnej w związku z realizacją usług. 7. Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia 01.01.2019r. do dnia 31.12.2019r. Dzień 31.12.2018r. jest ostatnim dniem obowiązywania dotychczasowej umowy na świadczenie usług u Zamawiającego. 8. Zestawienie rodzajów linii telefonicznych i numerów urządzeń końcowych oraz ich lokalizacje, będących w posiadaniu Zamawiającego przedstawiono poniżej: A. Linie analogowe: (12) 388 23 98 – Filia UPPK w Słomnikach (ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki); (12) 388 39 69 – Filia UPPK w Słomnikach (ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki); (12) 276 00 73 – Archiwum Zakładowe UPPK (ul. Kopernika 13, 32-050 Skawina); (12) 276 16 93 – Filia UPPK w Skawinie (ul. Ogrody 17, 32-050 Skawina); (12) 632 52 15 – Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); (12) 633 83 80 – Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); (12) 282 20 50 – Filia UPPK w Krzeszowicach (ul. Kolejowa 1, 32-065 Krzeszowice). B. Linia analogowa świadczona przy użyciu bramki GSM: (12) 638 65 61 – Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); C. Linie cyfrowe ISDN: (12) 276 70 98 – Filia UPPK w Skawinie (ul. Ogrody 17, 32-050 Skawina); (12) 256 00 08 – MSN (12) 388 13 98 – Filia UPPK w Słomnikach (ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki); (12) 388 00 35 – MSN (12) 388 00 36 – MSN (12) 388 00 37 – MSN (12) 388 00 06 – MSN (12) 623 03 55 – Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); (12) 623 03 56 – MSN (12) 623 03 57 – MSN (12) 623 74 80 – Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); (12) 630 16 43 – MSN (12) 630 56 70 – Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); – numer główny podkładowy pod infolinię: 800 121 645 (12) 630 56 71-79 – DDI (12) 630 56 80 – Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); – numer podkładowy pod infolinię: 800 121 645 (12) 630 56 81-89 – DDI (12) 631 12 75 – Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); (12) 282 20 51 – Filia UPPK w Krzeszowicach (ul. Kolejowa 1, 32-065 Krzeszowice); (12) 282 32 75 - MSN (12) 282 20 52 – Filia UPPK w Krzeszowicach (ul. Kolejowa 1, 32-065 Krzeszowice); (12) 282 32 72 - MSN (12) 282 43 71 – Filia UPPK w Krzeszowicach (ul. Kolejowa 1, 32-065 Krzeszowice); (12) 282 32 95 - MSN (12) 282 53 52 – Filia UPPK w Krzeszowicach (ul. Kolejowa 1, 32-065 Krzeszowice); (12) 282 31 15 – MSN D. Numer infolinii: 800 121 645 – Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków). 10. Średni miesięczny czas głosowych połączeń przychodzących rozkłada się w sposób następujący: Infolinia: 800 121 645 – 22 min. 11. Średni miesięczny czas głosowych połączeń wychodzących wg rodzajów rozkłada się w sposób następujący: a) do telefonii komórkowej: 8,36 % ogólnego czasu połączeń; b) międzymiastowych: 2,44 % ogólnego czasu połączeń; c) lokalnych: 87,17 % ogólnego czasu połączeń; d) specjalnych: 2,03 % ogólnego czasu połączeń. 12. Zamawiający nie posiada informacji od dotychczasowego operatora o średnich miesięcznych czasach głosowych połączeń przychodzących wg rodzajów. 13. Wykonawca zapewni: a) bezpłatne przeniesienie do własnej sieci numerów dotychczasowo wykorzystywanych przez Zamawiającego, bez powodowania przerw w pracy; b) w obszarze wszystkich dostępnych telekomunikacyjnych sieci krajowych i zagranicznych realizację ruchu przychodzącego i wychodzącego, zgodnie z cenami zaproponowanymi w formularzu ofertowym oraz cennikiem Wykonawcy; c) dokumentację powykonawczą z instalacji usług; d) wszelkie niezbędne do prawidłowej realizacji usługi urządzenia i wyposażenie, które pozostaną własnością Wykonawcy, w tym między innymi odpowiedni sprzęt do obsługi linii o numerze: 12 638 65 61; e) bezpłatną dostawę, konfigurację i montaż urządzeń w lokalizacjach Zamawiającego; f) utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń będących jego własnością, a w przypadku awarii poniesienie ewentualnych kosztów ich naprawy lub dostarczenie nowych; g) świadczenie usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły, tj. codziennie przez całą dobę, przez cały okres realizacji zamówienia, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; h) naliczanie sekundowe bez opłaty inicjującej (wstępnej) dla połączeń lokalnych, międzystrefowych i komórkowych; i) bezpłatne połączenia w ramach numerów Zamawiającego; j) bezpłatny, comiesięczny wykaz zrealizowanych połączeń dla każdego numeru z osobna, z wyłączeniem usługi infolinii, zawierający wyszczególnienie połączeń: lokalnych, międzymiastowych, komórkowych i specjalnych; billingi przekazywane będą Zamawiającemu raz w miesiącu za miesiąc poprzedni wraz z rozliczeniem finansowym w postaci pliku (w formacie możliwym do edycji przez program Microsoft Excel), przy czym minimalny zakres danych objętych zestawieniem billingowym to: numer abonenta wybierającego i wybieranego, data i godzina rozpoczęcia połączenia, czas trwania połączenia z dokładnością do jednej sekundy, koszt połączenia; k) bezpłatny, comiesięczny wykaz połączeń przychodzących dla infolinii, przy czym minimalny zakres danych objętych zestawieniem bilingowym to: data i godzina rozpoczęcia połączenia, czas trwania połączenia z dokładnością do jednej sekundy, koszt połączenia; l) bezpłatną blokadę połączeń o podwyższonej płatności typu 0-70…, 0-30…, 0-40…, przy zachowaniu możliwości jej usunięcia; m) Wykonawca zapewni dostęp do telefonicznego systemu zgłoszeń awarii, co najmniej od godz. 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza możliwość zgłaszania awarii za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksem, w przypadku, gdy ten kanał kontaktu umożliwi szybsze przyjęcie zgłoszenia przez Wykonawcę; n) Wykonawca zapewni serwis 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez wszystkie dni w roku; o) w przypadku awarii systemu naprawę i przywrócenie jego zdolności usługowej w czasie nie dłuższym niż 24 godziny, liczonych od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego; p) w przypadku usługi infolinii bezpłatne dodawanie i zmianę nagranych niestandardowych zapowiedzi słownych w scenariuszu usługi; q) potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia awarii drogą mailową na adres: krkrpow@uppk.pl; r) stałego opiekuna kluczowego, dyspozycyjnego przez cały czas trwania umowy, do bieżących kontaktów z pracownikami Zamawiającego; s) rozliczanie połączeń wg płaskiego planu taryfowego, tj. bez określenia taryfikacji ze względu na porę dnia oraz dni tygodnia; t) wraz z fakturą VAT zestawienie zbiorcze numerów, w którym zostanie wyszczególniona struktura połączeń (lokalne, międzystrefowe itd.), czas połączeń, a także cena jednostkowa połączeń i wartość ogólna połączeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w szczególności podlegają wpisowi do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t. j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1954 ze zm.); Zamawiający dokona weryfikacji spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku w oparciu o prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej rejestr przedsiębiorców telekomunikacyjnych dostępny na stronie internetowej UKE: https://bip.uke.gov.pl/rpt/ oraz numer z rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wskazany przez Wykonawcę w punkcie 6 załącznika nr 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 30 marca 2018 roku Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r., poz. 1633 ze zm.). 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której udostępniona jest SIWZ, informacji określonej w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia udostępniony zostanie Wykonawcom do pobrania od momentu zamieszczenia powyższej informacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach