Sąd Rejonowy w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, ul. Mickiewicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 665 62 22 , fax. 856 656 405
- Data zamieszczenia: 2018-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Białymstoku
ul. Mickiewicza 103
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 665 62 22, fax. 856 656 405
REGON: 000321299 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.sr.gov.plprzetargi.php
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sądownictwo powszechne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na ogólne potrzeby Sądu Rejonowego w Białymstoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wg opisu ilościowo-asortymentowego określonego w Załączniku nr 1 do siwz. 2. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być: 1) fabrycznie nowe – za które należy uznać materiały bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, nieprefabrykowane i do których produkcji zostały wykorzystane wyłącznie elementy/półfabrykaty w 100% nowe, niepochodzące z recyklingu, nierefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nieregenerowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w części ani w całości w skład innych artykułów; przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części, które są w pełni kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, a ich jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jakość druku oraz wpływ na urządzenia drukujące jest co najmniej taka, jak materiałów zalecanych do stosowania przez producenta urządzenia; 2) niebędące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane, nie regenerowane - żadna z części np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane, prefabrykowane, muszą pochodzić z bieżącej produkcji. 3. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być umieszczone w fabrycznie oznakowanych opakowaniach, umożliwiających identyfikację, z oznaczeniem producenta, wraz z symbolem materiału eksploatacyjnego (tonera/tuszu) oraz przeznaczeniem (modelem drukarki), szczelnie zamknięte. Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia materiałów eksploatacyjnych regenerowanych ani prefabrykowanych. Każde jednostkowe opakowanie musi być oznaczone nazwą wykonawcy oraz datą dostawy. 4. W przypadku zaoferowania materiałów innych niż zalecane do stosowania przez producenta urządzenia drukującego wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty protokół badań wystawiony przez podmiot niezależny od producenta, wykonawcy i dystrybutora potwierdzający, że każdy z oferowanych materiałów eksploatacyjnych (tonerów i tuszy) ma wydajność nie mniejszą od opisanej w załączniku nr 2, określoną według norm ISO: 1) ISO/IE 19752 – do określenia wydajności tonerów czarnych; 2) ISO/IEC 19798 – do określenia wydajności tonerów kolorowych; 3) ISO/IEC 24711/24712 – do określenia wydajności wkładów atramentowych. 5. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą spełniać wymagania Komisji Europejskiej dotyczące warunków bezpieczeństwa i ochrony środowiska oraz procedur utylizacji. 6. Na dostarczony materiał eksploatacyjny wykonawca udzieli gwarancji minimum 6 miesięcy od daty dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192112-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: brak wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy wraz z Formularzem Cenowym; 2) oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. VI pkt.4.5) SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną