Przetargi.pl
Postępowanie nr PCZ/II-ZP/15/2013. Przetarg nieograniczony na budowę dwustanowiskowego krytego podjazdu (wiaty) dla środków transportu sanitarnego.

Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Szpitalna 30
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3031341 w. 181 , fax. 52 3031344
  • Data zamieszczenia: 2013-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 30 30
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3031341 w. 181, fax. 52 3031344
    REGON: 09321330900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalznin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie nr PCZ/II-ZP/15/2013. Przetarg nieograniczony na budowę dwustanowiskowego krytego podjazdu (wiaty) dla środków transportu sanitarnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa dwustanowiskowego krytego podjazdu dla środków transportu sanitarnego Zamawiającego zgodnie z projektem budowlanym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 10,11,12,13,14,15 i 16 do SIWZ. Wymagania stawiane Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonanie całości robót budowlanych z materiałów Wykonawcy oraz z użyciem jego pracowników, sprzętu itd. Prace budowlane będą zrealizowane pod nadzorem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje (uprawnienia budowlane - poświadczona kopia stosownego dokumentu) wraz z wyznaczeniem imiennym osoby na Kierownika robót budowlanych, odpowiedzialnej za prowadzenie inwestycji oraz Dziennika budowy. Zamawiający od firmy wykonującej roboty budowlane, zgodnie z projektem budowlanym, oczekuje: właściwego utrzymania i zabezpieczenia terenu prowadzonych prac budowlanych, koszty zużytych mediów w trakcie realizacji zadania (energia elektryczna, woda) ponosi Zamawiający, umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organów państwowego nadzoru budowlanego i wyznaczonym pracownikom Zamawiającego, przestrzegania procedur środowiskowych obowiązujących u Zamawiającego z zastrzeżeniem, że Właścicielem odpadów powstających podczas wykonywania prac budowlanych jest Wykonawca, uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na dzień odbioru robót: zapewnienia warunków bezpieczeństwa BHP i ppoż , zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami obowiązującymi u Zamawiającego, zabezpieczenie-szczelna kurtyna odgrodzenie części, w której będą prowadzone prace od pozostałej funkcjonującej części zakładu, w sposób uniemożliwiający przedostawanie się kurzu i pyłów oraz częściowo wygłuszający hałas, w trakcie prowadzonych prac wszelkie przerwy w dostawie mediów (energia elektryczna, woda, c.o., sieć informatyczna itp.) muszą być wcześniej uzgadniane z Zamawiającym, za przestrzeganie w/w warunków do momentu przekazania realizowanej inwestycji odpowiada Wykonawca, Wykonawca przekaże protokolarnie całość inwestycji wraz ze wszystkimi wymaganymi i niezbędnymi dokumentami dotyczącymi m.in. dziennika budowy, atestami dla użytych materiałów budowlanych, protokołami pomiarów dla instalacji elektrycznych itd. Wszelka niezbędna dokumentacja i wykonywane prace budowlane muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi aktami prawnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2300,00 zł. (słownie: dwa tysiące trzysta złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalznin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach