Przetargi.pl
Postępowanie na dostawę i montaż instalacji odnawialnych źródeł energii opartych na systemach fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej położonych w miejscowości Kczewo, Kobylnica, Kruszyna, Sierakowo Słupskie, Sycewice oraz Widzino na terenie Gminy Kobylnica w ramach projektu pn.: „Budowa instalacji do produkcji energii elektrycznej z OZE na potrzeby budynków użyteczności publicznej” – etap II

Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, Wodna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 841 59 12, , fax. 59 841 59 15
  • Data zamieszczenia: 2020-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
    Wodna 20/2
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 841 59 12, , fax. 59 841 59 15
    REGON: 36569688100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kobylnica.pl , http://cuwkobylnica.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie na dostawę i montaż instalacji odnawialnych źródeł energii opartych na systemach fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej położonych w miejscowości Kczewo, Kobylnica, Kruszyna, Sierakowo Słupskie, Sycewice oraz Widzino na terenie Gminy Kobylnica w ramach projektu pn.: „Budowa instalacji do produkcji energii elektrycznej z OZE na potrzeby budynków użyteczności publicznej” – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji odnawialnych źródeł energii elektrycznej opartych na systemach fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej położonych w miejscowości Kczewo, Kobylnica, Kruszyna, Sierakowo Słupskie, Sycewice oraz Widzino na terenie Gminy Kobylnica, tj.: 1) o mocy znamionowej 39,9 kW na potrzeby budynku Szkoły Podstawowej w Kobylnicy, położonego przy ulicy Głównej 63 na terenie działki nr 705/2 obręb Kobylnica, 2) o mocy znamionowej 21 kW na potrzeby budynku Szkoły Podstawowej (dawnego Gimnazjum) w Kobylnicy, położonego przy ulicy Głównej 63 na terenie działki nr 705/2 obręb Kobylnica, 3) o mocy znamionowej 39,9 kW na potrzeby budynku Hali Sportowej w Kobylnicy, położonego przy ulicy Głównej 63 na terenie działki nr 705/2 obręb Kobylnica, 4) o mocy znamionowej 21 kW na potrzeby lokali Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, położonych przy ulicy Wodnej 20/2 na terenie działki nr 597 obręb Kobylnica, 5) o mocy znamionowej 14 kW na potrzeby lokali Ośrodka Pomocy Społecznej w Kobylnicy, położonych przy ulicy Wodnej 20/3 na terenie działki nr 597 obręb Kobylnica, 6) o mocy znamionowej 39,9 kW na potrzeby lokali Gminnego Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy, położonych przy ulicy Wodnej 20/4 na terenie działki nr 597 obręb Kobylnica, 7) o mocy znamionowej 8,4 kW na potrzeby budynku świetlicy wiejskiej w Widzinie, położonego przy ulicy Głównej 26 na terenie działki nr 159 obręb Widzino, 8) o mocy znamionowej 7 kW na potrzeby budynku świetlicy wiejskiej w Kczewie, położonego na terenie działki nr 17/22 i 17/23 obręb Kczewo, 9) o mocy znamionowej 7,00 kW na potrzeby budynków remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej w Sycewicach, położonych przy ulicy Sportowej 2 i 2a na terenie działki nr 4/85 obręb Sycewice PGR, 10) o mocy znamionowej 14,00 kW na potrzeby budynku remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej w Sierakowie Słupskim, położonego na terenie działki nr 192/4 obręb Sierakowo, 11) o mocy znamionowej 8,4 kW na potrzeby budynku świetlicy wiejskiej w Kruszynie, położonego na terenie działki nr 24/1 obręb Kruszyna, 12) o mocy znamionowej 7 kW na potrzeby budynku Urzędu Gminy w Kobylnicy, położonego przy ulicy Głównej 20 na terenie działki nr 315 obręb Kobylnica. 3.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie na budynkach wskazanych w pkt 3.1 SIWZ dwunastu kompletnych instalacji odnawialnych źródeł energii elektrycznej opartych na systemach fotowoltaicznych, w tym w szczególności: a) montaż paneli fotowoltaicznych z elementem obniżającym do bezpiecznego napięcie panela w przypadku zaniku napięcia ze strony instalacji odbiorczej ( wraz z wykonaniem konstrukcji wsporczej na dachu). Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania paneli fotowoltaicznych o mocy większej niż w projektach budowlanych jednocześnie informuje, że sumaryczna różnica mocy instalacji fotowoltaicznych w stosunku do mocy planowej musi zawierać się w przedziale ± 5%. b) montaż inwertera sieciowego trójfazowego naściennego wyposażonego w wielofunkcyjny rejestrator danych, c) wykonanie instalacji łączącej panele fotowoltaiczne z inwerterem wraz z naprawą tynków i malowaniem ścian, sufitów; 2) wykonanie instalacji odgromowej/wyrównawczej; 3) wykonanie konfiguracji systemu z lokalną siecią Internet, 4) wykonanie rozruchu oraz badań pomiarowych wykonanych urządzeń, 5) wykonanie operatu odbiorowego wraz z dokumentacją potwierdzającą odbiór wybudowanej instalacji fotowoltaicznej przez Straż Pożarną, o których mowa w pkt 13.2 ppkt 14 i 16 SIWZ. 3.3 Przedmiot zamówienia został opisany w pkt 3.1 i 3.2 SIWZ oraz za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 9 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej „STWiORB” lub równoważne. 3.4 Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest do wyceny realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz. 1186). 3.6 W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 3.7 Zobowiązuje się Wykonawcę do uwzględnienia w cenie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 3.1 i 3.2 SIWZ, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej i w STWiORB. 3.8 Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3.9 Wykonawca przedłoży w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty kosztorys ofertowy wykonany odrębnie dla poszczególnych instalacji i lokalizacji , w odniesieniu do dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ, celem uzgodnienia przez Zamawiającego. Zamawiający w terminie do 7 dni roboczych od dnia przedłożenia ww. kosztorysu zweryfikuje jego poprawność. Kalkulacja ceny w postaci kosztorysu ofertowego jest podstawą do pomniejszenia wynagrodzenia w wyniku zastosowania robót zamiennych, gdy wartość robót zamiennych będzie niższa niż wartość robót podlegających zamianie. 3.10 Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wytycznych w zakresie wymagań technicznych dla instalacji OZE zamieszczonych w dokumentacji projektowej. W przypadku stwierdzenia, że przedmiot zamówienia wykonywany jest niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 3.11 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, rodzaj i typ planowanych do montażu paneli fotowoltaicznych i inwertera.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09332000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z rozdziałem 9 SIWZ: 9.1 Zamawiający żąda wadium w wysokości 25 000,00 zł. 9.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9.3 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 9.4 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek 67 9317 0002 0090 0735 2000 0150 w Banku Spółdzielczym w Sławnie, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310,836 i 1572). 9.5 Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób: Wadium- CUW-DOR.271.3.2020.OZ 9.6 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.7 Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza przelewem zostanie przyjęty termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.8 Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. Dokumenty te muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Dokument powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 9.9 Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkową, nieodwołalną możliwość ściągnięcia go na pierwsze żądanie (nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz musi zawierać następujące elementy: określenie terminu, nie krótszego niż termin związania ofertą, kwotę poręczenia lub gwarancji, wskazanie gwaranta lub poręczyciela, wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji (Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy). 9.10 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. 9.11 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.12 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.13 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.14 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.15 Zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.16 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.17 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach