Przetargi.pl
postępowania na wykonanie, uruchomienie i utrzymanie łączy dostępowych do Internetu dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w 2019 roku

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 30019 Kraków, ul. Mazowiecka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2997425, 12 6237480 , fax. 126 325 215
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
    ul. Mazowiecka 21
    30019 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2997425, 12 6237480, fax. 126 325 215
    REGON: 35711718000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uppk.bip.gov.pl/search/publiccontracts/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    postępowania na wykonanie, uruchomienie i utrzymanie łączy dostępowych do Internetu dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, uruchomienie oraz utrzymanie łączy dostępowych do Internetu o parametrach określonych w punkcie 2, a także zarządzanie dostarczonymi urządzeniami poprzez łącza sieciowe w technologii światłowodowej lub równoważnej. Za technologię równoważną Zamawiający uznaje technologię kablową o określonych w punkcie 2 parametrach. Usługa będzie realizowana fizycznie na jednym łączu. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery zadania, w ramach których Wykonawca/y zobowiązany/i jest/są zapewnić łącza o określonych niżej parametrach w następujących lokalizacjach Zamawiającego: Zadanie 1: pojedyncze łącze o parametrach: download – 100 Mbit/s, upload – 100 Mbit/s w Siedzibie Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w Krakowie, ul. Mazowiecka 21, 30 - 019 Kraków Zadanie 2: a) pojedyncze łącze o parametrach: download - 20 Mbit/s, upload – 20 Mbit/s w Filii Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w Skawinie, ul. Ogrody 17, 32 - 050 Skawina oraz jednocześnie b) pojedyncze łącze o parametrach: download - 10 Mbit/s, upload – 10 Mbit/s w Archiwum Zakładowym w Skawinie, ul. Kopernika 13, 32 - 050 Skawina Zadanie 3: pojedyncze łącze o parametrach: download - 10 Mbit/s, upload – 10 Mbit/s w Filii Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w Krzeszowicach, ul. Kolejowa 1, 32 - 065 Krzeszowice Zadanie 4: pojedyncze łącze o parametrach: download - 10 Mbit/s, upload – 10 Mbit/s w Filii Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w Słomnikach, ul. Kościuszki 64, 32 - 090 Słomniki. Wykonawca może złożyć ofertę na realizację jednego lub dowolnej liczby zadań. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r. 4. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę łącza muszą się charakteryzować łącznie następującymi cechami: a) nielimitowanym dostępem do Internetu – brak limitów na transfer danych, b) nielimitowaną ilością otwartych sesji, c) brakiem blokowania usług i umożliwienie przenoszenia wszystkich protokołów bazujących na protokole IPv4, d) możliwością użytkowania dowolnej liczby urządzeń, e) świadczenie usługi dostępu do Internetu odbywać się będzie protokołem IPv4, f) łącza zakończone będą modemami z portem RJ-45, g) umożliwią zbudowanie sieci VPN z wykorzystaniem urządzeń Zamawiającego. 5. Dla każdego zaoferowanego łącza Wykonawca zapewni co najmniej 1 publiczny adres IP do wykorzystania przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zapewni dostępność usługi na poziomie, co najmniej 99,5% w trybie rocznym oraz co najmniej 99,5% w skali miesiąca. 7. Wykonawca zapewni dostępność pasma minimum 99,5% nominalnej przepustowości łącza, przez co najmniej 99,5% czasu. 8. Wykonawca zapewni dostęp do telefonicznego systemu zgłoszeń awarii, co najmniej od godz. 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza możliwość zgłaszania awarii za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksem w przypadku gdy ten kanał kontaktu, jest najkrótszy w celu przyjęcia zgłoszenia. 9. Wykonawca zapewni czas reakcji na awarię nie dłuższy niż 1 godzina od chwili jej zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający poprzez „czas reakcji” rozumie czas, jaki upłynął od momentu zgłoszenia uszkodzenia do podjęcia działań celem usunięcia usterki. Samo potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia awarii nie jest równoznaczne z podjęciem tych działań. 10. Wykonawca zapewni czas usunięcia awarii nie dłuższy niż 24 godziny od chwili jej zgłoszenia. 11. Wykonawca zapewni serwis 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu przez wszystkie dni w roku. 12. Wykonawca dokona dostawy niezbędnych do świadczenia usługi urządzeń, ich instalacji i konfiguracji łączy, według ustalonego między Zamawiającym a Wykonawcą harmonogramu oraz sposobem wdrożenia. 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z dostosowaniem swojej infrastruktury teleinformatycznej w związku z realizacją usług. 14. Wykonawca dokona odpowiednio wcześniej sprawdzenia możliwości technicznej podłączenia łączy o parametrach wskazanych w pkt. 2. 15. Zamawiający przewiduje możliwość zorganizowania wizji lokalnych w swoich obiektach, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00-15:00. Termin wizji lokalnej wymaga uzgodnienia z Zamawiającym drogą telefoniczną lub mailową, najpóźniej na jeden dzień przed terminem wizyty. Wykonawcy zobowiązani są do podania imion i nazwisk swoich przedstawicieli oraz nazwy firmy, jaką reprezentują. 16. Wykonawca, na własny koszt i ryzyko, zestawi łącza oraz uruchomi urządzenia końcowe we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach. 17. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w sprawności technicznej urządzeń będących jego własnością, a w przypadku awarii do poniesienia ewentualnych kosztów ich naprawy lub dostarczenie nowych. 18. Po zakończeniu instalacji i konfiguracji łączy, Wykonawca, na własnym sprzęcie, przeprowadzi test stabilności oraz przepustowości łączy. 19. Zamawiający dokona odbioru i podpisze protokół odbioru, gdy Wykonawca wykaże spełnienie parametrów prędkości transmisji dla poszczególnych łączy, przy założeniu tolerancji +/- 5%. 20. Wykonawca zapewni stałego Opiekuna, dyspozycyjnego przez cały czas trwania umowy, do bieżących kontaktów z pracownikami Zamawiającego. W przypadku zmiany Opiekuna, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wyznaczenia nowej osoby pełniącej funkcję Opiekuna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w szczególności podlegają wpisowi do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t. j.: Dz.U. z 2018 r., poz. 1954 ze zm.); Zamawiający dokona weryfikacji spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku w oparciu o prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej rejestr przedsiębiorców telekomunikacyjnych dostępny na stronie internetowej UKE: https://bip.uke.gov.pl/rpt/ oraz numer z rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wskazany przez Wykonawcę w punkcie 6 załącznika nr 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – załączniki nr 2_1 do 2_4 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 30 marca 2018 roku Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r., poz. 646). 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której udostępniona jest SIWZ, informacji określonej w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia udostępniony zostanie Wykonawcom do pobrania od momentu zamieszczenia powyższej informacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach