Przetargi.pl
posiłki szpitalne

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 38600 Lesko, ul. Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4696408 w. 14 , fax. 134 696 408
  • Data zamieszczenia: 2017-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Kazimierza Wielkiego 4
    38600 Lesko, woj. podkarpackie
    tel. 13 4696408 w. 14, fax. 134 696 408
    REGON: 37044507200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlesko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: zdrowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    posiłki szpitalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Sporządzanie, przygotowanie posiłków w kuchni Wykonawcy, zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r., poz. 149 z póź. zm.) 2. Dowóz, transport posiłków przez Wykonawcę do Zamawiającego.3. Dostarczanie posiłków do wyznaczonych kuchenek na poszczególnych oddziałach w pojemnikach typu GN umieszczonych w pojemnikach termoizolacyjnych. 4. Szacunkowa ilość posiłków dla pacjentów w okresie 12 miesięcy – około 38 000 osobodni +/- 10% 5. Szacunkowa średnia dzienna ilość posiłków na Szpitalny Oddział Ratunkowy (SOR)- około 5 porcji (+/- 2) 6. Szacunkowa średnia ilość obiadów w okresie 12 miesięcy dla Dziennego Oddziału Psychiatrycznego (od poniedziałku do piątku) – około 3100 osobodni +/- 10% 7. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w następujących okresach realizacji zadań statutowych Zamawiającego w czasie pokoju oraz ewentualnego wystąpienia: stanu kryzysu, w czasie wprowadzenia kolejnych stanów gotowości obronnej państwa, w czasie wojny. 8. Poszczególne posiłki będą rozliczane zgodnie z poniższym schematem: śniadanie 25% wartości posiłku całodziennego, obiad 55% wartości posiłku całodziennego, kolacja 20 % wartości posiłku całodziennego. 9. Odbiór odpadów pokonsumpcyjnych. 10. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A , 1 B oraz 1C do SIWZ oraz projekt umowy Rozdział 23 . Warunki wymagane:a)Wykonawca winien posiadać pozytywną opinię SANEPID-u do wykonywania przedmiotu zamówienia legitymując się aktualnym wpisem do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia zakładu prowadzącego działalność związaną z produkcją i obrotem żywnością w zakresie przygotowania posiłków od surowca do gotowej potrawy, zgodnie z art. 61-67 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r.( Dz. U. z 2017 r., poz. 149 z póż. zm.) b) Wykonawca winien dysponować pojazdem posiadającym aktualne zezwolenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dla środka transportu do transportu żywności z kierowcą posiadającym aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne. c) Wykonawca winien zatrudniać : - 2 pracowników legitymującymi się 3 letnim stażem pracy na stanowiskach związanych ze zbiorowym żywieniem, - Wykonawca gwarantuje zatrudnić Dietetyka na umowę o pracę zapewniając ciągły kontakt telefoniczny z Dietetykiem w celu wyjaśnienia/ zgłoszenia kwestii spornych. Zatrudniony dietetyk odpowiedzialny będzie za planowanie jadłospisów dekadowych, przeliczanie wartości odżywczych i kalorycznych, nadzór w trakcie przygotowywania posiłków (z wykształceniem co najmniej średnim z minimum 3 letnim stażem na stanowisku dietetyka/ technologa żywności związanym ze zbiorowym żywieniem) d) Wykonawca winien posiadać opracowany i wdrożony system zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności oraz zapewni jakość posiłków i ich transport zgodnie z obowiązującym systemem analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli zw. „system HACCP” (System Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli ), programem GMP/GHP oraz zgodnie z warunkami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z 25 sierpnia 2006r. .( Dz. U. z 2017 r., poz. 149 z póż. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15894220-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- Zał. Nr 1A, 1B, 1C 2. Wzór oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej – zał. nr 2 3. Wzór zobowiązania podmiotów trzecich - Zał. nr 3 4. Wzór protokołu do umowy wadliwych posiłków- Zał. Nr 4 6. Wykaz osób odpowiedzialnych za techniczną realizacje przedmiotu zamówienia- Zał. Nr 5 7. Pełnomocnictwo ( jeżeli zachodzi taka konieczność )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach