Przetargi.pl
Posadowienie słupów trakcyjnych na fundamentach wraz z robotami towarzyszącymi w obrębie Pl. Sikorskiego w Bytomiu w ramach zadania pn.: Naprawa główna torowiska tramwajowego 266 mtp, wymiana 5 rozjazdów z napędami wraz z modernizacją sterowania napędami, wymiana 2 rozjazdów mechanicznych przy Placu Sikorskiego w ul. Jagiellońskiej, ul. Moniuszki w Bytomiu.

Tramwaje Śląskie S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-506 Chorzów, ul. Inwalidzka 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2466061 (64,65) w. 381 , fax. 032 2510096
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tramwaje Śląskie S.A.
    ul. Inwalidzka 5 5
    41-506 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2466061 (64,65) w. 381, fax. 032 2510096
    REGON: 27056166300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tram-silesia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: komunikacja tramwajowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Posadowienie słupów trakcyjnych na fundamentach wraz z robotami towarzyszącymi w obrębie Pl. Sikorskiego w Bytomiu w ramach zadania pn.: Naprawa główna torowiska tramwajowego 266 mtp, wymiana 5 rozjazdów z napędami wraz z modernizacją sterowania napędami, wymiana 2 rozjazdów mechanicznych przy Placu Sikorskiego w ul. Jagiellońskiej, ul. Moniuszki w Bytomiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości mniejszej od kwot określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007r. (Dz. U. 07.241.1762)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452341265
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - udokumentują wykonanie (zakończenie) w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch zadań w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości zadania minimum 100.000,00 PLN brutto każde, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i udokumentują posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 100.000,00 PLN, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia / nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. 3. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania. 4. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp uznaje się za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka wymieniona w art. 89 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - wykonawca winien załączyć do oferty niżej wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualnym jest dokument obrazujący aktualny stan prawny i faktyczny w odniesieniu do danych zawartych w rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja winna zawierać potwierdzenie, że osoby lub podmioty występujące w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp nie zostały prawomocnie skazane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja winna zawierać potwierdzenie, iż wobec podmiotów występujących w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca winien załączyć do oferty niżej wymagane dokumenty: a) wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 100.000,00 PLN brutto każde, z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonana należycie. Obowiązkiem wykonawcy jest przedłożenie zamawiającemu dokumentów, które ponad wszelką wątpliwość udokumentują spełnienie wszystkich postawionych warunków i wymagań zamawiającego. b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, c) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2 lit. b) wykonawca wskazał osoby (pracowników innego podmiotu), którymi będzie dysponował, d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia przewidziane ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wymagane jest również załączenie aktualnego zaświadczenia stwierdzającego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego dla każdej osoby pełniącej samodzielną funkcję techniczną w budownictwie i wniesienie opłaty od odpowiedzialności cywilnej. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca winien załączyć do oferty niżej wymagane dokumenty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 100.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku określenia przez bank lub spółdzielczą kasę oszczędnościowo - kredytową, kwoty środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy liczbą cyfr, zamawiający przyjmuje do oceny najmniejszą kwotę wynikającą z tych cyfr). b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca wniósł wymagane wadium w formie niepieniężnej, zamawiający żąda załączenia do oferty oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopię dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium w pieniądzu. 5. Wykonawca winien załączyć do oferty również: a) Formularz oferty; b) Formularz cenowy (kosztorys ofertowy); c) Wykaz części zamówienia powierzonej podwykonawcom; d) Oświadczenie wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; e) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; f) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia; g) Harmonogram rzeczowo-finansowy; h) Wzór umowy zaparafowany na każdej zapisanej stronie przez osobę/y uprawnioną/e. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1: 1). lit. a), b), c) i e) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2). lit. d) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 ppkt 1 lit. a) i c) oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6 ppkt 1 lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tram-silesia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach