Przetargi.pl
Poprawienie retencyjności zlewni rzeki Żegliny, Myi, Pysznej poprzez remont budowli (Wykonanie operatów wodnoprawnych wraz z instrukcjami gospodarowania wodą na piętrzenie i retencjonowanie wód powierzchniowych)

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59 A, 00-848 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-003 Poznań, ul. Chlebowa
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. +48(61)8567700, , fax. +48(61)8525731
  • Data zamieszczenia: 2020-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59 A, 00-848 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
    ul. Chlebowa 4/8
    61-003 Poznań, woj. brak
    tel. +48(61)8567700, , fax. +48(61)8525731
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.wody.gov.p
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawienie retencyjności zlewni rzeki Żegliny, Myi, Pysznej poprzez remont budowli (Wykonanie operatów wodnoprawnych wraz z instrukcjami gospodarowania wodą na piętrzenie i retencjonowanie wód powierzchniowych)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie operatu wodnoprawnego wraz z instrukcją gospodarowania wodą o których mowa w ustawie z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (Dz.U. z 2020 r. poz. 310) dla potrzeb planowanego postępowania administracyjnego, mającego na celu uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na korzystanie z wód, polegające na piętrzeniu i retencjonowaniu wód powierzchniowych rz. Żegliny, Myi i Pysznej. 2 Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Wykonanie operatu wodnoprawnego o którym mowa w ustawie z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (Dz.U. z 2020 r. poz. 310) i którego elementy oraz zakres określa szczegółowo art. 408 i 409 ustawy Prawo wodne. 2.2. Wykonanie Instrukcji gospodarowania wodą na podstawie art.407 ust 3 ( Dz.U z 2020 r poz. 310 ustawy Prawo wodne, której elementy oraz zakres określa szczegółowo Rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 21 sierpnia 2019 r. w sprawie zakresu instrukcji gospodarowania wodą. 2.3. Przygotowanie wniosku o wydanie pozwolenia wodnoprawnego, skompletowanie wymaganych załączników i złożenie wniosku do właściwego organu celem wydania pozwolenia wodnoprawnego. 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 7-9 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia, Zakres prac i Mapki poglądowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 07.10.2020 r. do godziny 11:15. 2. Wadium należy wnieść w wysokości dla: - część 1 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100) - część 2 900,00 zł (dziewięćset złotych 00/100) - część 3 1 300,00 zł (jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca samodzielnie (bez wezwania), w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp – Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument składa każdy z wykonawców występujących wspólnie. 2. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 2.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2.2. Formularz cenowy sporządzony zgodnie i z uwzględnieniem wymagań punktu 22 SIWZ. 2.3. Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ; 2.4. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci; 2.5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 2.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączają oświadczenie, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach