Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09400 Płock, Bielska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 242 676 800 , fax. 242 676 848
- Data zamieszczenia: 2017-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku
Bielska 59
09400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 242 676 800, fax. 242 676 848
REGON: 61101603400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.plock.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa warunków funkcjonowania Spichlerza w Nowym Miszewie poprzez remont polegający na wzmocnieniu więźby dachowej i wymianie pokrycia dachowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane prowadzące do poprawy warunków funkcjonowania Spichlerza w Nowym Miszewie poprzez remont polegający na wzmocnieniu więźby dachowej i wymianie pokrycia dachowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium do upływu terminu składania ofert, w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych);
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy- Załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont części budynku przy ul. Reguckiej 5 w Celestynowie
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
Dodano: 2024-05-15 - Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
Dodano: 2024-05-15 - ,, Budowa i przebudowa odcinków dróg na terenie Miasta i Gminy Gąbin”
Dodano: 2024-05-15 - OKRL Kraków - Remont dachu
Dodano: 2024-05-15 - „Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki”.
Dodano: 2024-05-14 - Budowa infrastruktury społecznej w Gminie Bielany
Dodano: 2024-05-14 - „Dostępna przestrzeń publiczna w Szkole Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach”
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
Dodano: 2024-05-13