Przetargi.pl
Poprawa techniczna budynku Ośrodka Zdrowia w Łagowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja Łagowa szansą na poprawę jakości życia mieszkańców

Gmina Łagów ogłasza przetarg

  • Adres: 26025 Łagów, ul. Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 343 70 54 , fax. 41 343 70 51
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łagów
    ul. Rynek 62
    26025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 343 70 54, fax. 41 343 70 51
    REGON: 54531400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa techniczna budynku Ośrodka Zdrowia w Łagowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja Łagowa szansą na poprawę jakości życia mieszkańców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, nadbudowa i przebudowa użytkowanego aktualnie budynku Ośrodka Zdrowia. Jest to budynek wolnostojący, jednopiętrowy, całkowicie podpiwniczony ze stropodachem. Budynek wybudowany w technologii tradycyjnej murowany, stropy typu Kleina, przykryty stropodachem wentylowanym. Zakres rzeczowy zadania będzie polegał na dobudowie klatki wejściowej do istniejącego budynku od strony zachodniej oraz wykonanie przebudowy z dostosowaniem budynku do aktualnych potrzeb. Nadbudowa budynku będzie polegała na wykonaniu dachu dwuspadowego z poddaszem nieużytkowym. Projektowana część budynku niepodpiwniczona z poddaszem nieużytkowym. Technologia realizowanej rozbudowy obiektu: murowany, stropy żelbetowe, wylewane. Konstrukcja dachu - drewniana. Dach dwuspadowy o kącie połaci 25o. Obiekt jest wyposażony w instalacje elektryczną, odgromową, uziemiającą, wodno- kanalizacyjną i c.o. z własnej kotłowni olejowej oraz wentylacje mechaniczną. 2. Zakres robót dla całego zamierzenia inwestycyjnego: 1) organizacja i oznakowanie placu budowy, 2) rozbiórka pokrycia dachowego i usunięcie płytek korytkowych ze ściankami ażurowymi na istniejącym budynku ośrodka zdrowia, 3) rozbiórka istniejącej klatki schodowej i zewnętrznej windy osobowej, 4) roboty przygotowawcze, badania uzupełniające podłoża gruntowego, 5) transport, rozładunek i składowanie materiałów, 6) wykopy , płyta i ławy fundamentowe pod rozbudowę. wykopy pod fundamenty rozbudowy na głębokości ok. 3,20 poniżej poziomu zera budynku, 7) ławy, płyta i ściany fundamentowe żelbetowe, 8) drenaż części istniejącej budynku ośrodka zdrowia, 9) wykonanie stropów w miejscu rozebranej klatki schodowej, 10) ściany zewnętrze i wewnętrzne projektowanej rozbudowy, 11) projektowane ściany wewnętrznej w części istniejącej, 12) wykonanie otworów w ścianach istniejących pod projektowane okna i drzwi, 13) stropy nad parterem rozbudowy, 14) projektowana klatka schodowa, 15) stropy nad piętrem rozbudowy, 16) roboty budowlano – montażowe (elementy prefabrykowane słupy i belki), 17) roboty wykończeniowe (regulacje, podlewki, uszczelnienia, itp.), 18) konstrukcja dachu i pokrycia nad częścią projektowana i istniejącą, 19) roboty wykończeniowe, 20) budowa urządzeń niezbędnych do funkcjonowania projektowanej rozbudowy, 21) roboty porządkowe. 3. W ramach zadania należy wykonać nowe uzbrojenie działki: - przyłącze wodociągowe, - sieć wodociągowa do przełożenia, - przyłącze kanalizacji sanitarnej z istniejącej sieci, -przyłącze telekomunikacyjne, - odwodnienie do istniejącej kanalizacji, 4. Roboty budowlane należy tak zaplanować i realizować, aby nie kolidowały z funkcjonowaniem Ośrodka Zdrowia. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od podpisania umowy szczegółowy harmonogram rzeczowo- finansowy wykonania robót. Szczegółowy zakres realizacji prac podlega uzgodnieniu z Zamawiającym oraz Dyrektorem placówki. 5. Zamawiający przewiduje płatności częściowe w tytułu realizacji niniejszej umowy: - w roku 2018– 2 faktury częściowe, - w roku 2019 – 3 faktury, w tym dwie częściowe i jedna końcowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany formularz oferty- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik S2 do SIWZ-Wymagana forma dokumentu – oryginał b) Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy lub gdy z innych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa. Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za „zgodność z oryginałem. c) Jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie- dokumenty potwierdzające ustanowienie wspólnego pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za „zgodność z oryginałem. d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,, jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeśli dotyczy) zgodnie z załącznikiem nr S8. Wymagana forma dokumentu – oryginał e) Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej- wymagana forma dokumentu – oryginał.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach