Przetargi.pl
Poprawa stanu nawierzchni chodników polegająca na remoncie w ciągu ul.Kleczkowskiej i ul.Zemskiej we Wrocławiu: Cz.1 – ul.Kleczkowska na odcinku od ul.Siemieńskiego do ul.Zegadłowicza (strona północna); Cz.2 – ul.Zemska przy nr 16d

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 53633 Wrocław, ul. Długa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Długa 49
    53633 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
    REGON: 15014200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa stanu nawierzchni chodników polegająca na remoncie w ciągu ul.Kleczkowskiej i ul.Zemskiej we Wrocławiu: Cz.1 – ul.Kleczkowska na odcinku od ul.Siemieńskiego do ul.Zegadłowicza (strona północna); Cz.2 – ul.Zemska przy nr 16d
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie wymiany nawierzchni chodników z podziałem na części : Część I: ul. Kleczkowska, na odcinku od ul. Siemieńskiego do ul. Zegadłowicza, strona północna (dz.nr 1, AM 5, Obręb Kleczków); Część II: ul. Zemska, przy nr 16d (dz. nr 2/5, AM 7, Obręb Nowy Dwór oraz dz.nr 14/54, AM 2, Obręb Nowy Dwór – działki gminne, w zarządzie trwałym Zesp. Szk.-Przedszk. nr 1 oraz Młodzież. Domu Kultury-Fabryczna); Zakres robót na poszczególnych zadaniach: Część I • Rozebranie płytek betonowych 35/35 (100% gruz) ; • Regulacja wysokościowa krawężnika kamiennego ; • Korytowanie pod konstrukcję nawierzchni na głęb. 15cm; • Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 ; • Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej STOP 20cmx10cmx8cm na podsypce c-p grub. 3cm ; • Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej 20cmx20cmx8cm na podsypce c-p grub. 3cm ; • Regulacja wysokościowa studni telemetrycznych oraz zsypów piwnicznych ; • Regulacja wysokościowa zaworów wod-gaz ; Część II • Rozebranie płytek betonowych 35/35 (100% gruz) ; • Rozebranie obrzeży betonowych (100% gruz) ; • Rozebranie krawężnika betonowego (100% gruz) ; • Korytowanie pod konstrukcję nawierzchni na głęb. 20cm ; • Ustawienie obrzeży betonowych na ławie z betonu, z oporem ; • Ustawienie krawężników betonowych na ławie z betonu, z oporem ; • Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 ; • Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej 20cmx20cmx8cm na podsypce c-p grub. 3cm ; • Regulacja wysokościowa zaworów wod-gaz ; • Rekultywacja zieleńców rejonie prowadzonych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: cz.1: 4000,00 PLN cz.2: 300,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach