Przetargi.pl
Poprawa odwodnienia dróg powiatowych.

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61851 Poznań, ul. Zielona
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 593 430 , fax. 618 593 429
  • Data zamieszczenia: 2018-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
    ul. Zielona 8
    61851 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 593 430, fax. 618 593 429
    REGON: 63128108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/; http://bip.zdp.poznan.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa odwodnienia dróg powiatowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Poprawa odwodnienia dróg powiatowych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części: 1) Zadanie 1. Poprawa odwodnienia w ciągu dróg powiatowych nr 2460P i 2450P; Zadanie obejmuje: a) poprawę odwodnienia drogi powiatowej nr 2460P, m. Czupury, ul. Poznańska 129 – umocnienie rowu przez wykop i montaż płyt ażurowych; b) poprawę odwodnienia drogi powiatowej nr 2460P, m. Czupury, ul. Poznańska na odcinku od ul. Dębowej do Leśnej – czyszczenie rowu, przepustów, studzienek ściekowych, kopanie rowu, likwidacja studni kanalizacyjnej, umocnienie rowu płytami ażurowymi; c) poprawę odwodnienia drogi powiatowej 2450P, m. Sapowice – przewierty, krawężniki betonowe z ławami, studzienka ściekowa, czyszczenie i pogłębienie rowu, wykładanie rowu płytami ażurowymi; 2) Zadanie 2. Poprawa odwodnienia dróg powiatowych 2464P, 2471P, 2472P; Zadanie obejmuje: a) poprawę odwodnienia drogi powiatowej nr 2464P, m. Radzewice – pogłębianie i umacnianie rowu płytami ażurowymi, montaż rur PCV, obrzeża betonowe z ławami, nawierzchnie z kostki brukowej; b) poprawę odwodnienia drogi powiatowej nr 2471P, m. Radzewo – roboty rozbiórkowe, krawężniki na ławach betonowych, ścieki uliczne, przebudowa studni, studzienka ściekowa, przykanalik; c) poprawę odwodnienia drogi powiatowej nr 2472P, m. Radzewo – pogłębianie i czyszczenie rowu, studzienek i przykanalika, umacnianie skarp kostką; 3) Zadnie 3. Poprawa odwodnienia drogi powiatowej 2468P m. Prusinowo; Zadanie obejmuje: a) poprawę odwodnienia drogi powiatowej nr 2468P, m. Prusinowo – pogłębienie i umacnianie rowu płytami ażurowymi, czyszczenie przepustu, rozebranie przepustu i studni, przepust z PWC, ścinki czołowe, pobocza z tłucznia kamiennego; b) poprawę odwodnienia drogi powiatowej nr 2468P, m. Prusinowo – krawężnik na ławie betonowej, ścieki uliczne, studzienki i przykanaliki, czyszczenie studni; 4) Zadanie 4. Poprawa odwodnienia drogi powiatowej nr 2411P; Zadanie obejmuje poprawę odwodnienia drogi powiatowej nr 2411P, m. Klony – pogłębianie rowów; 5) Zadanie 5. Poprawa odwodnienia dróg powiatowych nr 2398P, 2025P; Zadanie obejmuje: a) poprawę odwodnienia drogi powiatowej nr 2398P, m. Łopuchówko przy zjeździe – rozbiórka nawierzchni, obrzeża na ławach, nawierzchnie z kostki, kopanie rowów; b) poprawę odwodnienia drogi powiatowej nr 2025P, m. Mściszewo przy zatoce autobusowej – przełożenie kostki oraz wbudowanie nowej; 6) Zadanie 6. Poprawa odwodnienia drogi powiatowej 2513P; Zadanie obejmuje poprawę odwodnienia drogi powiatowej nr 2513P, m. Przebędowo przy zjazdach – rozbiórki, studzienki ściekowe, studnia rewizyjna, kanały z rur PVC, krawężniki na ławach betonowych, obrzeża, ścieki uliczne, nawierzchnie z kostki betonowej, frezowanie nawierzchni, ułożenie warstwy ścieralnej z BA, przełożenie ścieku; 7) Zadanie 7. Poprawa odwodnienia dróg powiatowych 2495P, 2417P, 2391P, 2388P; Zadnie obejmuje: a) poprawę odwodnienia drogi powiatowej nr 2495P, m. Komorniki, lewa strona od ul. Czesława Miłosza do przepustu przy wiadukcie kolejowym – kanały z rur PE, ścianki czołowe, obrzeża betonowe z ławami, umacnianie rowu płytami ażurowymi, nawierzchnie z kostki; b) poprawę odwodnienia drogi powiatowej nr 2417P, m. Zakrzewo, ul. Długa 39-43 – rozbiórki, studnia rewizyjna, studzienka ściekowa, przykanalik z rur PWC, krawężniki na ławach betonowych, nawierzchnie z kostki oraz bitumiczne; c) poprawę odwodnienia drogi powiatowej nr 2391P, m. Gołuski – rów, rury PCW, umacnianie rowów płytami ażurowymi; d) poprawę odwodnienia drogi powiatowej nr 2388P Komorniki – Rosnówko w m. Walerianowo – pogłębianie rowu, kanały z rur PE, ścinki czołowe; 8) Zadanie 8. Poprawa odwodnienia dróg powiatowych 2497P, 2499P; Zadnie obejmuje: a) poprawę odwodnienia drogi powiatowej nr 2499P, ul. Podgórna, skrzyżowanie z ul. Topolową, m. Dobieżyn – roboty rozbiórkowe, frezowanie nawierzchni, studzienki ściekowe, kanały z rur PVC, wymiana betonowego włazu, krawężniki na ławach betonowych, oporniki betonowe, ściek uliczny betonowy, nawierzchnia z BA AC11; b) poprawę odwodnienia drogi powiatowej nr 2497P, m. Szewce, ul. Bukowska 84 – roboty rozbiórkowe, ścieki uliczne, studnia rewizyjna, studzienka ściekowa, przewiert, odtworzenie nawierzchni z BA; c) poprawę odwodnienia drogi powiatowej nr 2497P, m. Szewce, przebudowa zjazdu na działkę nr 30 – rozebranie przepustów, przepust z rur PCW, nawierzchnia z tłucznia kamiennego; d) poprawę odwodnienia drogi powiatowej nr 2497P na odcinku Buk – granica powiatu – pogłębianie rowu. Zakres robót został opisany szczegółowo w przedmiarach robót stanowiących załączniki 6.1.- 6.8. do SIWZ, odpowiednio dla danej części zamówienia. 3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: 1) roboty należy wykonać zgodnie z wymaganiami technicznymi wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określonymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dalej STWiORB, stanowiących załącznik 7 do SIWZ; 2) lokalizacja robót przedstawiona jest na mapach stanowiących załączniki 8.1. - 8.8. do SIWZ, odpowiednio dla danej części zamówienia; 3) przed złożeniem oferty zaleca się dokonać wizji lokalnej w terenie; 4) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz aby nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego, wszelkie koszty z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca; 5) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji roboty objętej umową. 6) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2017, poz.1260), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz.U. 2017, poz.784), a także do oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232451-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do SIWZ, kosztorys ofertowy, stanowiący załączniki 2.1. – 2.8. do SIWZ, odpowiednio dla danej części zamówienia; zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik 5 do SIWZ, jeśli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w rozdz. XI pkt 9 SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach