Przetargi.pl
Poprawa jakości powietrza w Subregionie Kędzierzyńsko – Strzeleckim - Przebudowa drogi 1435 O Zalesie Śląskie – Kędzierzyn-Koźle na odcinku Zalesie Śląskie – Cisowa oraz drogi powiatowej 1401 O Zdzieszowice – Leśnica – Zalesie Śląskie na odcinku ul. Strażackiej w Zalesiu Śląskim wraz z budową ścieżki rowerowej i odwodnienia

Powiat Strzelecki ogłasza przetarg

  • Adres: 47100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4401700;4401755 , fax. 77 4401701
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecki
    ul. Jordanowska 2
    47100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 77 4401700;4401755, fax. 77 4401701
    REGON: 53141265100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa jakości powietrza w Subregionie Kędzierzyńsko – Strzeleckim - Przebudowa drogi 1435 O Zalesie Śląskie – Kędzierzyn-Koźle na odcinku Zalesie Śląskie – Cisowa oraz drogi powiatowej 1401 O Zdzieszowice – Leśnica – Zalesie Śląskie na odcinku ul. Strażackiej w Zalesiu Śląskim wraz z budową ścieżki rowerowej i odwodnienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 „Poprawa jakości powietrza w Subregionie Kędzierzyńsko – Strzeleckim” nr projektu: RPOP.03.01.01-16-0008/16. Przedmiot zamówienia „Poprawa jakości powietrza w Subregionie Kędzierzyńsko – Strzeleckim - Przebudowa drogi 1435 O Zalesie Śląskie – Kędzierzyn-Koźle na odcinku Zalesie Śląskie – Cisowa oraz drogi powiatowej 1401 O Zdzieszowice – Leśnica – Zalesie Śląskie na odcinku ul. Strażackiej w Zalesiu Śląskim wraz z budową ścieżki rowerowej i odwodnienia” stanowi Część Powiatu Strzeleckiego Projektu pn. „Budowa zintegrowanego systemu transportowego Subregionu Kędzierzyńsko-Kozielskiego poprzez przebudowę dróg łączących Powiat Strzelecki i Kędzierzyńsko-Kozielski – etap I”. Przebudowie podlega ciąg dróg powiatowych o łącznej długości 3.065 m: - 1435 O Zalesie Śląskie – Kędzierzyn Koźle od km 0+000 do km 2+634, - skrzyżowanie w m. Zalesie Śląskie – 15m, - 1401 O Zdzieszowice – Leśnica – Zalesie Śląskie wg kilometrażu lokalnego od 0+000 do 0+416 (kilometraż rzeczywisty od km 8+836 do km 9+252). Powyższy ciąg dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego przebiega od drogi wojewódzkiej DW 426 (Zawadzkie – Strzelce Opolskie – Olszowa – Zalesie Śląskie – Kędzierzyn-Koźle) – rondo w Zalesiu Śląskim do granicy powiatu kędzierzyńsko-kozielskiego (kierunek Cisowa). Zakres robót objętych zamówieniem przewiduje prace związane z wykonaniem: - części drogowej (budowa ciągu pieszego i pieszo – rowerowego na terenie zabudowanym, budowa ciągu rowerowego poza terenem zabudowanym, przebudowa konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z poszerzeniem jezdni, przebudowa skrzyżowania w Zalesiu Śląskim, przebudowa zjazdów istniejących, zastosowanie oznakowania poziomego i pionowego) - części sanitarnej (budowa kanalizacji deszczowej, renowacja istniejących i wykonanie brakujących rowów odwaniających poza terenem zabudowanym) - części elektroenergetycznej (w celu usunięcia kolidujących stanowisk słupowych nN z drogą projekt przewiduje wybudowanie w miejscach wskazanych na planie sytuacyjnym nowych słupów nN wraz z przyłączami napowietrznymi i kablowymi oraz oprawami oświetleniowymi; projekt również przewiduje odcinkowe skablowanie linii napowietrznej nN), - części teletechnicznej (przebudowa istniejącej sieci teletechnicznej w celu usunięcia kolizji z drogą). Przedmiot zamówienia realizowany będzie cyklu dwuletnim tzn. w latach 2018 i 2019. 1. Opis stanu istniejącego. 1.1. Droga powiatowa 1401 O Zdzieszowice – Leśnica – Zalesie Śląskie, ul. Strażacka w Zalesiu Śląskim, odcinek od ronda w ciągu drogi wojewódzkiej 426 do skrzyżowania z drogą powiatową 1435 O, kilometraż lokalny 0+000 do km 0+416 Po prawej stronie drogi przy jezdni zlokalizowany jest chodnik o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, szerokość wynosi śr. ok. 2,20 m. W pasie chodnika zlokalizowana jest kanalizacja deszczowa o śr. 300 mm, stanowiąca odwodnienie prawej części drogi. Kanalizacja deszczowa jest drożna, zachodzi konieczność zwiększenia ilości studzienek wpustowych w celu poprawy odwodnienia tego odcinka. Jezdnia na tym odcinku posiada szerokość 6,00 – 6,30 m, nawierzchnia bitumiczna posiada liczne uszkodzenia w postaci spękań, występują także deformacje nawierzchni w postaci przełomów oraz kolein. Po lewej stronie drogi znajduje się pobocze gruntowe o szerokości od 3,00 do 5,10 m, brak jest rowu odwadniającego. W poboczu zlokalizowane są urządzenia „obce” w postaci linii energetycznej wraz z oświetleniem ulicznym oraz sieć wodociągowa. Przed skrzyżowaniem z drogą powiatową 1435 O, po prawej stronie drogi zlokalizowana jest zatoka autobusowa, a chodnik zostaje lokalnie zawężony do szerokości 1,00 m. Po lewej stronie drogi, przy posesji ul. Strażacka 2, pobocze gruntowe zostaje zawężone do szerokości 1,20 m. Na całej długości ul. Strażackiej planuje się budowę kanalizacji sanitarnej (zaprojektowana w poboczu po lewej stronie drogi wg odrębnego opracowania). 1.2. Skrzyżowanie drogi 1401 O z drogą 1435 O w Zalesiu Śląskim Skrzyżowanie drogi powiatowej 1401 O Zdzieszowice – Leśnica – Zalesie Śląskie ul. Strażackiej oraz ul. Leśnickiej z drogą powiatową 1435 O Zalesie Śląskie – Kędzierzyn-Koźle ul. Kościuszki oraz drogą gminną ul. Św. Jadwigi. Skrzyżowanie wymaga przebudowy w zakresie skanalizowania ruchu oraz przebudowy konstrukcji nawierzchni jezdni. 1.3. Droga powiatowa 1435 O Zalesie Śląskie – Kędzierzyn-Koźle ul. Kościuszki na odcinku od ww. skrzyżowania na długości ok. 720 m (od km 0+000 do km 0+720) Jezdnia na tym odcinku posiada szerokość 5,60 – 6,10 m, nawierzchnia bitumiczna posiada liczne uszkodzenia w postaci spękań i ubytków, występują także deformacje nawierzchni w postaci przełomów oraz kolein. Po lewej stronie drogi znajduje się pobocze gruntowe o szerokości przy skrzyżowaniu 2,70 m do szerokości 5,00 m na pozostałym odcinku. W pasie pobocza znajduje się rów odwadniający o głębokości do ok. 1,00 m. W poboczu zlokalizowane są urządzenia „obce” w postaci linii energetycznej. Po prawej stronie drogi przy jezdni zlokalizowany jest chodnik o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, szerokość całkowita wynosi ok. 1,50 m, za chodnikiem występuje pas zieleni. Pod nawierzchnią chodnika zlokalizowany jest kanalizacja deszczowa o śr. 300 mm oraz sieć wodociągowa. Na przedmiotowym odcinku ul. Kościuszki planowana jest budowa kanalizacji sanitarnej, kolektor zlokalizowany będzie w prawej połowie jezdni. 1.4. Droga powiatowa 1435 O Zalesie Śląskie – Kędzierzyn Koźle ul. Kościuszki na odcinku od km 0+720 do km 1+485 Na odcinku od posesji ul. Kościuszki nr 58 do końca miejscowości została wykonana budowa kanalizacji sanitarnej. W ramach kontraktu została przebudowana konstrukcja nawierzchni prawej połowy jezdni, istniejący chodnik po prawej stronie drogi (całkowita szerokość chodnika 1,50 m, chodnik przy krawędzi jezdni, za chodnikiem pozostaje pas zieleni o szerokości ok. 1,00 m) oraz została przebudowana istniejąca kanalizacja deszczowa w zakresie studzienek wpustowych (kolektor kanalizacji deszczowej o śr. 300 mm zlokalizowany jest pod nawierzchnią chodnika). Jezdnia na tym odcinku posiada szerokość 6,10 – 5,20 m, pod jezdnią oprócz kanału sanitarnego zlokalizowana jest także sieć wodociągowa. Nawierzchnia bitumiczna na lewej połowie jezdni posiada liczne uszkodzenia w postaci spękań i ubytków, występują także deformacje nawierzchni w postaci przełomów oraz kolein. Po lewej stronie drogi znajduje się pobocze gruntowe o szerokości 5,00 m. W pasie pobocza znajduje się rów odwadniający o głębokości do ok. 1,00 m. W poboczu zlokalizowane są urządzenia „obce” w postaci linii energetycznej. 1.5 Droga powiatowa 1435 O Zalesie Śląskie – Kędzierzyn Koźle ul. Kościuszki na odcinku od km 1+485 do km 2+634 Odcinek drogi powiatowej od końca miejscowości Zalesie Śląskie do granicy powiatu kędzierzyńsko-kozielskiego. Jezdnia na tym odcinku posiada szerokość 5,20 – 5,50 m, nawierzchnia bitumiczna jezdni posiada liczne uszkodzenia w postaci spękań i ubytków, występują także deformacje nawierzchni w postaci przełomów oraz kolein. Po obu stronach drogi występują pobocza gruntowe. Na początkowym odcinku pobocza mają szerokość 4,00 m, w pasie poboczy występują obustronnie rowy odwadniające. Na dalszym odcinku brak jest rowów odwadniających, a szerokość poboczy z każdej strony wynosi ok. 3,00 m. Na całym odcinku drogi w prawym poboczu zlokalizowana jest kanalizacja sanitarna. 2. Rozwiązania projektowe. 2.1. Bilans terenu. Powierzchnia całkowita inwestycji (w granicach pasa drogowego) 32.385 m² Powierzchnia projektowanych nawierzchni utwardzonych: proj. jezdnia o nawierzchni bitumicznej .......19.070 m² proj. ciągi pieszo-rowerowe 5.030 m² proj. ciągi piesze 3.390 m² proj. ciągi rowerowe 2.450 m² proj. zjazdy naw. tłuczniowa 220 m² proj. zjazdy naw. bitumiczna 25 m² proj. zjazdy naw. z kostki brukowej 2.200 m² Długość przebudowywanego rowu odwadniającego 1129 m 2.2. Przebieg projektowanej drogi w planie sytuacyjnym. Przebieg trasy oraz geometria ulic na całym odcinku objętym opracowaniem zostały dostosowane do przebiegu w stanie istniejącym. Na odcinku drogi powiatowej 1401 O Zdzieszowice – Leśnica – Zalesie Śląskie objętym opracowaniem (ul. Strażacka w Zalesiu Śląskim) planuje się wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 6,0 m. Po stronie północnej zostanie wykonany chodnik o szerokości 2,0 m, natomiast po stronie południowej ciąg pieszo-rowerowy o szerokości 3,5 m, który przebiega na odcinku od ronda w ciągu drogi wojewódzkiej nr 426 do skrzyżowania z ul. Powstańców Śląskich. Na odcinku drogi powiatowej 1435 O Zalesie Śląskie – Kędzierzyn Koźle od km 0+000 do km 1+500 (ul. Kościuszki w Zalesiu Śląskim) planuje się wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 6,0 m. Po stronie zachodniej zostanie wykonany chodnik o szerokości 2,0 m, natomiast po stronie wschodniej ciąg pieszo-rowerowy o szerokości 3,5 m. Na odcinku od skrzyżowania z ul. Powstańców Śląskich do skrzyżowania z ul. Strażacką - Św. Jadwigi-Lesicką z uwagi na niewystarczającą szerokość pasa drogowego po stronie wschodniej projektowany jest jedynie chodnik o szerokości 2,0 m, natomiast ruch rowerowy zostanie poprowadzony przez ulicę Powstańców Śląskich na zasadach ogólnych. Na odcinku drogi powiatowej 1435 O Zalesie Śląskie – Kędzierzyn Koźle od km 1+500 do km 2+634 (od końca miejscowości Zalesie Śląskie do granicy powiatu kędzierzyńsko-kozielskiego) planuje się wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 6,0 m oraz po stronie wschodniej dwukierunkowej drogi rowerowej o szerokości 2,0 m, nawierzchnia z betonu asfaltowego. Po stronie zachodniej projektuje się pobocze gruntowe oraz przydrożny rów odwadniający. W planie projektowana droga składa się z odcinków prostych i łuków kołowych o promieniach 150, 250 i 300 m. Przedmiotowe zadanie obejmuje również przebudowę istniejących skrzyżowań zlokalizowanych na długości opracowania (korekta geometrii). Ponadto na długości opracowania wykonuje się zjazdy indywidualne i publiczne o nawierzchni z betonowej kostki brukowej koloru grafitowego oraz wejścia do posesji o nawierzchni jak na ciągu pieszym. Szerokość jezdni zjazdów zmienna, dostosowana do istniejących bram. Przecięcie krawędzi jezdni zjazdu indywidualnego z krawędzią jezdni drogi powiatowej zaprojektowano w formie skosów 1 x 1 m. Przecięcia krawędzi jezdni zjazdów publicznych z jezdnią drogi powiatowej zostały wyokrąglone łukami kołowymi. 2.3. Konstrukcja nawierzchni Do projektowania konstrukcji jezdni przyjęto kategorię ruchu KR3. Nawierzchnia projektowanej jezdni jest nawierzchnią z betonu asfaltowego, zaprojektowaną na obciążenie ruchem KR3. Na odcinkach, gdzie do jezdni przylega ciąg pieszy, jezdnia została ograniczona krawężnikiem betonowym ulicznym 15 x 30 cm o świetle 12 cm, posadowionym na ławie betonowej z oporem. Przy krawężnikach zaprojektowany jest ściek z kostki w miejscach gdzie występuję spadek podłużny mniejszy niż 0,5%. W miejscach ramp dla niepełnosprawnych krawężnik jest obniżony (światło 2 cm). Nawierzchnie chodników będą wykonane z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Nawierzchnię ciągu pieszo-rowerowego zaprojektowano jak nawierzchnię ciągów pieszych, od strony zieleńca ograniczoną obrzeżem betonowym 8 x 30 cm na ławie betonowej z oporem, natomiast od jezdni oddzieloną krawężnikiem betonowym najazdowym 15 x 22 cm o świetle 6 cm, posadowionym na ławie betonowej z oporem. Nawierzchnię zjazdów zaprojektowano z kostki betonowej, oddzieloną od jezdni krawężnikiem najazdowym 15 x 22 cm o świetle 4 cm posadowionym na ławie betonowej z oporem. Zakończenie jezdni zjazdu na styku z nawierzchnią gruntową posesji jest ograniczone krawężnikiem najazdowym 15 x 22 cm o świetle 0 cm. Konstrukcja nawierzchni jezdni w-wa ścieralna – beton asfaltowy AC 11 S gr. 4 cm w-wa wiążąca – beton asfaltowy AC 16 W gr. 5 cm podbudowa zasadnicza – beton asfaltowy AC 22 P gr. 6 cm siatka wzmacniająca stabilizacja istniejącego podłoża Rm=5MPa gr. 30 cm Konstrukcja nawierzchni ciągu pieszego i pieszo-rowerowego w-wa ścieralna – kostka betonowa gr. 8 cm podsypka piaskowo-cementowa gr. 3 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm Konstrukcja nawierzchni drogi rowerowej w-wa ścieralna – beton asfaltowy AC 8 S gr. 4 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm Konstrukcja nawierzchni zjazdów w-wa ścieralna – kostka betonowa gr. 8 cm podsypka piaskowo-cementowa gr. 3 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm 3. Przebudowa linii napowietrznej nN W celu celu usunięcia kolidujących stanowisk słupowych nN z drogą projekt przewiduje wybudowanie w miejscach wskazanych na planie sytuacyjnym nowych słupów nN z żerdzi wirowanej typu E wraz z przyłączami napowietrznymi i kablowymi oraz oprawami oświetleniowymi. Dla nowych stanowisk słupowych zastosować fundament ustojowy, a sam słup przed posadowieniem zabezpieczyć przed działaniem wody i wilgoci za pomocą substancji izolacyjnej. Nowe stanowisko słupowe należy uziemić; Uziemienie proj. słupów wykonać za pomocą uziomu szpilkowego R≤ 10Ω. Wykonawca jest zobowiązany, aby po wybudowaniu uziomu sprawdził, czy uziemienie spełnia wymogi. Jeżeli rezystancja uziemienia nie jest spełniona za pomocą uziomu szpilkowego, wówczas należy dokonać rozbudowy uziomu, o uziom otokowy typu TP 1x10; Linie napowietrzną główną należy wykonać przewodem typu AsXSn 4x70mm2, oświetleniową przewodem typu AsXSn 2x25mm2, natomiast nowe przyłącza wykonać przewodem AsXSn 4x25mm2. Na proj. słupach nN (co drugi słup) należy zamontować oprawę oświetleniową typu LED wraz z wysięgnikiem , a następnie połączyć z proj. przewodem izolowanym AsXSn 2x25mm2. W związku ze skrzyżowaniem linii napowietrznej nN z linią napowietrzną SN na ul. Strażackiej w km 0+240 – 0+260 (w miejscu wskazanym na planie sytuacyjnym) projekt przewiduje skablowanie odcinka linii nN kablem typu YAKXS 4x120mm2. Projekt również przewiduje skablowanie linii napowietrznej nN w km 1+520 – 1+580 celem zasilenia posesji nr 83a kablem typu YAKXS i połączenie mufa kablową z istn. przyłączem kablowym. Szczegółowe rozwiązania zostały przedstawione w projekcie, będącym przedmiotem branży elektrycznej kompletu dokumentacji. 4. Przebudowa linii teletechnicznej napowietrznej. W celu usunięcia kolizji sieci teletechnicznej z drogą projekt przewiduje:  w przypadku stanowiska słupowego zlokalizowanego na ul. Strażackiej przy posesji nr 4 projekt przewiduje wymianę istn. słupa typu A-owego na nowy pojedynczy. Nowy słup należy posadowić zgodnie z planem sytuacyjnym rys.2.1 w części teletechnicznej. Następnie należy przewiesić istn. przyłącze teletechniczne oraz kabel teletechniczny na nowy słup.  w przypadku stanowiska słupowego zlokalizowanego na ul. Kościuszki 82 projekt przewiduje przesunięcie istn. słupa teletechnicznego zgodnie z planem sytuacyjnym rys. 2.2 w części teletechnicznej. Następnie należy przewiesić istn. przyłącze teletechniczne oraz kabel teletechniczny na przesunięty słup. Szczegółowe rozwiązania zostały przedstawione w projekcie, będącym przedmiotem branży teletechnicznej kompletu dokumentacji. 5. Przedmiot zamówienia ETAP I – realizacja w roku 2019: Zakresem opracowania I etapu obejmują n/w odcinki dróg: - 1435 O Zalesie Śląskie – Kędzierzyn Koźle od km 0+000 do km 0+720, - skrzyżowanie w m. Zalesie Śląskie – 15m, - 1401 O Zdzieszowice – Leśnica – Zalesie Śląskie wg kilometrażu lokalnego od 0+000 do 0+416 (kilometraż rzeczywisty od km 8+836 do km 9+252). Zakres robót etap I objętych projektem przewiduje prace związane z wykonaniem: - części drogowej (budowa ciągu pieszego i pieszo – rowerowego na terenie zabudowanym, przebudowa konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z poszerzeniem jezdni, przebudowa skrzyżowania w Zalesiu Śląskim, przebudowa zjazdów istniejących, zastosowanie oznakowania poziomego i pionowego) - części sanitarnej (budowa kanalizacji deszczowej) - części elektroenergetycznej – odrębne opracowanie - części teletechnicznej – odrębne opracowanie W zakres przebudowy wchodzi: - frezowanie nawierzchni na śr. gr. 16 cm – 8165,70m2 - frezowanie nawierzchni na śr. gr. 4 cm - 135,51m2, - rozebranie kostki brukowej gr. 8 cm – 2162,22m2, - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych – 68,24m2, - rozebranie obrzeży – 1340,00m, - rozebranie krawężników – 1377,00m, - ułożenie kanału deszczowego z rur PCV śr. 200mm – 111,00m, - ułożenie kanału deszczowego z rur PCV śr. 250mm – 27,00m, - ułożenie kanału deszczowego z rur PCV śr. 315mm – 218,50m, - ułożenie kanału deszczowego z rur PCV śr. 400mm – 1324,00m, - ułożenie kanału deszczowego z rur PCV śr. 500mm – 150,50m, - ułożenie kanału deszczowego z rur śr. 600mm – 627,00m, - ułożenie kanału deszczowego z rur śr. 800mm – 2320,00m, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – 7358,70m2, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm – 6460,00m2, - ułożenie krawężnika betonowego gr. 15 cm – 2497,00m, - ułożenie obrzeża betonowego gr. 8 cm – 2503,00m. 6. Przedmiot zamówienia ETAP II – realizacja w roku 2018: Zakresem opracowania II etapu obejmuje n/w odcinek drogi: - 1435 O Zalesie Śląskie – Kędzierzyn Koźle od km 0+720 do km 2+634, Zakres robót etap II objętych projektem przewiduje prace związane z wykonaniem: - części drogowej (budowa ciągu pieszego i pieszo – rowerowego na terenie zabudowanym, budowa ciągu rowerowego poza terenem zabudowanym, przebudowa konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z poszerzeniem jezdni, przebudowa zjazdów istniejących, zastosowanie oznakowania poziomego i pionowego) - części sanitarnej (budowa kanalizacji deszczowej, renowacja istniejących i wykonanie brakujących rowów odwaniających poza terenem zabudowanym) - części elektroenergetycznej i teletechnicznej – odrębne opracowanie W zakres przebudowy wchodzi: - frezowanie nawierzchni na śr. gr. 12 cm – 11119,00m2 - frezowanie nawierzchni na śr. gr. 4 cm – 169,52m2, - rozebranie kostki brukowej gr. 8 cm – 1368,82m2, - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych – 111,32m2, - rozebranie obrzeży – 947,30m, - rozebranie krawężników – 822,00m, - ułożenie kanału deszczowego z rur PCV śr. 200mm – 202,00m, - ułożenie kanału deszczowego z rur PCV śr. 400mm – 376,00m, - ułożenie kanału deszczowego z rur śr. 600mm – 546,50m, - ułożenie kanału deszczowego z rur śr. 800mm – 234,50m, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – 11593,00m2, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm – 4160,00m2, - ułożenie krawężnika betonowego gr. 15 cm – 3014,00m, - ułożenie obrzeża betonowego gr. 8 cm – 2816,00m. 7. Zakres robót. Zakres robót obejmuje m. in.: 1) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, 2) oznakowanie miejsca prowadzonych robót, 3) wykonanie prac zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez „GRAMAR” Sp. z o.o. 42-700 Lubliniec, ul. Chłopska 15, którą stanowi: - Projekt zagospodarowania terenu – w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - Projekt budowlany – branża drogowa – w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - Projekt budowlany – przebudowa sieci elektroenergetycznych – w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - Projekt budowlany – oświetlenie drogowe – w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - Projekt budowlany – przebudowa sieci teletechnicznej – w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - Projekt budowlany – branża sanitarna kanalizacja deszczowa – w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - Mapa do celów projektowych – w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - Badania geotechniczne oraz badania ugięć nawierzchni – w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - Projekt stałej organizacji ruchu – w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - Inwentaryzacja zieleni kolidującej z przedsięwzięciem oraz decyzja zezwalająca na wycinkę – w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - Obliczenie efektu ekologicznego – w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - Operat wodno prawny – w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - Projekt założeń etapowej realizacji zamierzenia inwestycyjnego - branża drogowa i sanitarna - Projekt założeń etapowej realizacji zamierzenia inwestycyjnego - branża elektroenergetyczna i teletechniczna – w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - prawomocne zgłoszenie robót budowlanych, - zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu KT.7121.152.2016.SH z dnia 09.11.2016 r. oraz z dnia 10.01.2018 r. 4) demontaż oznakowania. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektów oraz SST. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany ceny wykonania przedmiotu zamówienia. UWAGA: Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. Środki techniczne i organizacyjne zabezpieczające budowę oraz instruktaż pracowników przed rozpoczęciem budowy: 1. W trakcie wykonywania robot budowlano-montażowych należy stosować warunki techniczne wykonania robot, przepisy szczególne, normy itp. 2. Roboty drogowe powinny być prowadzone pod nadzorem brygadzisty, który ma obowiązek organizowania, przygotowania i kierowania pracami brygady w sposób zabezpieczający przed wypadkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 3. W czasie prowadzenia robot drogowych należy wyznaczyć tymczasowe drogi dojazdowe i ciągi piesze i utrzymywać je w właściwym stanie technicznym. 4. Strefy niebezpieczne (miejsca niebezpieczne) należy odpowiednio oznakować i ogrodzić. 5. Na placu budowy winny być wyznaczone miejsca składowania materiałów, winny być wykonane w sposób zabezpieczający przed możliwością wywrócenia, zsunięcia lub rozsunięcia. 6. Technologia wykonania robot drogowych zgodnie z wymaganiami i wytycznymi poszczególnych rodzajów robot. 7. Instruktaż bhp na stanowiskach pracy oraz o systemie powiadomienia przy zaistnieniu wypadku. 8. W przypadku wystąpienia podwykonawców generalny wykonawca obowiązany jest do: a) pełnienia bezpośredniego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, b) egzekwowania od podwykonawców przestrzegania przepisów bezpiecznej pracy, c) określenia współpracy ze sobą wszystkich podwykonawców, d) wyznaczenia koordynatora sprawującego nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy wszystkich pracowników, e) ustalenia zasad współdziałania w zakresie sposobów postępowania przy wystąpieniu zagrożeń dla zdrowia lub życia pracowników 9. Przed przystąpieniem do wykonywania robót drogowych należy opracować projekt organizacji ruchu drogowego na czas robót. Projekt musi przewidywać możliwość dojazdu na budowę i do przyległych zabudowań w przypadku pożaru, czy potrzeby niesienia pomocy. 10. Roboty prowadzić tylko przy oznakowaniu robót zgodnie z w/w projektem, zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem drogowym. 11. Poinformować zainteresowane przedsiębiorstwa i instytucje oraz okolicznych mieszkańców o rozpoczęciu robót i związanych z tym utrudnieniach. 12. W rejonie istniejącego uzbrojenia roboty należy prowadzić ręcznie i pod nadzorem użytkownika. 13. Przy realizacji robót stosować standardowe zasady zabezpieczenia pracowników, w tym środki ochrony osobistej. 14. Maszyny i urządzenia techniczne oraz narzędzia zmechanizowane powinny być monitorowane, eksploatowane i obsługiwane zgodnie z instrukcją producenta 15. Maszyny i urządzenia techniczne podlegające dozorowi technicznemu muszą mieć dokumenty uprawniające do ich eksploatacji. 16. Operatorzy maszyn powinni posiadać odpowiednie kwalifikacje. 17. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej lub prywatnej. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia. 18. Gdy w czasie wykonywania robót ziemnych zostaną znalezione niewypały lub przedmioty trudne do zidentyfikowania, roboty należy przerwać, miejsce odpowiednio zabezpieczyć i niezwłocznie powiadomić właściwe władze administracyjne i policję. 19. W warunkach ograniczonej widoczności miejsca prowadzenia prac powinny być właściwie oświetlone. 20. Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany do ochrony znajdujących się na terenie inwestycji stałych punktów stabilizowanej osnowy geodezyjnej i ponosi pełną odpowiedzialność za ich zniszczenie, usunięcie lub przemieszczenie. Informacje dodatkowe 1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2017 r. poz. 459). 2. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 3. Obowiązek określony w ust. 2 dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących czynności o których mowa w ust. 2. 4. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w SIWZ zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy min. 0,5 etatu. 2) Ilość zatrudnionych osób ma wynosić min. 50% wszystkich osób za pomocą których Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia. 3) Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby i do przedstawienia Zamawiającemu dowodów potwierdzających takie zatrudnienie w terminie 2 dni roboczych od zawarcia umowy o pracę z pracownikami zatrudnionymi w miejsce pracowników, których stosunek pracy ustał przed wykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. 5. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a) przedmiot zamówienia będzie świadczony przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – załączniku do umowy. b) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, że wyszczególnione w nim osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. c) Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport o stanie i sposobie zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. d) Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego, zobowiązuje się przedstawić do wglądu dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia (przedmiot umowy) jest wykonywany przez osoby będące pracownikami, w tym również kopie umów poświadczonych za zgodność z oryginałem, które stanowią o zatrudnieniu przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym celu Wykonawca zobowiązany jest do ukrycia danych osobowych, które są zbędne dla realizacji celu takiej weryfikacji przez Zamawiającego). Zamawiający wzywając Wykonawcę do przedstawienia do wglądu dokumentów określonych w zdaniu poprzedzającym, wyznaczy termin nie krótszy niż 10 dni na przedstawienie wymaganych dokumentów. 6. Oprócz kar umownych opisanych w § 12 ust. 1 pkt 10) i 11) projektu umowy Zamawiający z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w przypadku dwukrotnego niewywiązania się z obowiązku wskazanego w § 1a ust. 5 pkt 1) lit. b), c) i d) projektu umowy lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy jak za nienależyte wykonanie zamówienia. 7. W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienia ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez Wykonawcę w ofercie. 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca; Dodatkowe obowiązki Wykonawcy objęte umowną ceną kontraktową: 1. Obsługa geodezyjna wraz z naniesieniem inwestycji na mapy zasobu geodezyjnego Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich. 2. Organizacja placu budowy i zaplecza w zakresie kontraktowym i doprowadzenie zaplecza budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót. 3. Zabezpieczenie placu budowy i robót wraz z ich ubezpieczeniem. 4. Ochrona dóbr i obiektów osób trzecich zlokalizowanych bezpośrednio wokół placu budowy. 5. Zabezpieczenie sieci i urządzeń w obrębie robót przed ich uszkodzeniem. 6. Zabezpieczenie zieleni nie podlegających wycince w obrębie robót. 7. Spełnienie obowiązków wykonawcy wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332), w tym w zakresie obowiązków kierownika budowy. 8. Opracowanie i zatwierdzenie przez organ zarządzający ruchem projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych i wymaganych w tym zakresie uzgodnień. Opracowany projekt i przyjęte rozwiązania w zakresie organizacji ruchu winny być zgodne z projektem budowlanym i projektem wykonawczym oraz właściwą technologią wykonania robót. Wykonawca winien spełnić wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 784) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz nadzoru nad tym zarządzeniem. 9. Oznakowanie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z jego utrzymaniem. 10. Zapewnienie płatnego nadzoru ze strony właścicieli urządzeń obcych zlokalizowanych w drodze - na podstawie i zgodnie z wydanymi uzgodnieniami właścicieli tych urządzeń (dotyczy odpłatnego wytyczenia trasy sieci i urządzeń, nadzoru nad pracami, opracowania dokumentacji powykonawczej lub ewentualnie innych kosztów określonych w uzgodnieniach). 11. Poniesienie nakładów rzeczowo – finansowych związanych z lokalizacją w pasie drogowym drogi powiatowej urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, nie objętych projektem budowlanym i projektem wykonawczym, w szczególności urządzeń technicznych zlokalizowanych w pasie drogowym na podstawie decyzji DP.6852.5.2011.RW z dnia 23.02.2011 r. z późniejszymi zmianami w zakresie, w którym lokalizacja tych urządzeń ma związek z realizacją zadania. 12. Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót. 13. Realizowanie prac zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Inwestora Projektem Organizacji Robót. 14. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa w tym Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. 15. Drewno pozyskane z wycinki będzie drewnem użytkowym – opałowym. Ilość pozyskanego drewna i jego wartość określi nadzór inwestorski w protokole brakarskim zatwierdzonym przez uprawnionego leśnika, przy udziale kierownika budowy w toku prowadzonych prac. Wykonawca odkupi od Zamawiającego 100% drewna pozyskanego z wycinki, transport konieczny do przewozu pozyskanego drewna i nakłady na jego składowanie powinny zostać skalkulowane przez Wykonawcę jako element kosztów ogólnych budowy w nawiązaniu do przedmiaru robót. Warunki gwarancyjne Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji, na opisanych poniżej warunkach. 1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na ilość miesięcy zaoferowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (licząc od daty przekazania przez Wykonawcę zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego). Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Zamawiający żąda minimalnego okresu gwarancji 48 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca poda krótszy niż 48 miesięcy okres gwarancji oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. 2. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się: a) w dniu następnym licząc od daty odbioru końcowego, b) dla wymienianych materiałów wbudowanych w ramach umowy z dniem ich wymiany. 3. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji na zasadach przewidzianych w ustępach poprzedzających, także po okresie określonym w ust. 1, jeżeli zgłosił wadę przed upływem tego okresu. 4. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, to Zamawiający może zlecić usunięcie ich osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. W tym przypadku koszty usuwania wad będą pokrywane w pierwszej kolejności z zatrzymanej kwoty będącej zabezpieczeniem należytego wykonania umowy. 5. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości 85.000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do 7.02.2018 r. do godz. 10:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz 2015r. poz. 978 i 1240) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie, ul. Gogolińska 247-100 Strzelce Opolskie, nr konta 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006. Tytułem: wadium sprawa nr OR.272.5.2018.MKH 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający uznaje dzień i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z "wyliczeniem wartości zamówienia" - załacznik nr 1a b) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt. 9.2. SIWZ w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; c) w przypadku występowania kilku podmiotów pisemne pełnomocnictwo Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu. Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w formie pisemnego pełnomocnictwa (art. 23 ustawy Pzp); d) w przypadku występowania pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania oferty (np. gdy w imieniu wykonawcy występuje inna osoba); e) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. f) oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp – załącznik Nr 4 do SIWZ, oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni liczonym od dnia ogłoszenia na stronie internetowej (www.bip.powiatstrzelecki.pl) informacji „z otwarcia ofert”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach