Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg
- Adres: 57300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 748 674 062
- Data zamieszczenia: 2018-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
pl. Bolesława Chrobrego 1
57300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 074/8654600, fax. 748 674 062
REGON: 52605000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa jakości powietrza w Kotlinie Kłodzkiej poprzez kompleksową modernizację budynków użyteczności publicznej w Kłodzku – rozbudowa i modernizacja infrastruktury publicznej – termomodernizacja budynku B Szkoły Podstawowej nr 3 w Kłodzku, ul. Jana Pawła II nr 4. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: „Poprawa jakości powietrza w Kotlinie Kłodzkiej poprzez kompleksową modernizację budynków użyteczności publicznej w Kłodzku – rozbudowa i modernizacja infrastruktury publicznej – termomodernizacja budynku B Szkoły Podstawowej nr 3 w Kłodzku, ul. Jana Pawła II nr 4” Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na 2 części: Część 1 „Termomodernizacja”, Część 2 „Pochylnia dla niepełnosprawnych”Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną ilość części (od 1 do 2 części). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” termomodernizacji budynku B Szkoły Podstawowej nr 3 w Kłodzku, ul. Jana Pawła II nr 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w siwz oraz w załącznikach do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości: a) część 1: 15 000 zł./ brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych); b) część 2: 1 000 zł./ brutto (słownie: jeden tysiąc złotych); 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie /o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją Wadium – „Poprawa jakości powietrza w Kotlinie Kłodzkiej poprzez kompleksową modernizację budynków użyteczności publicznej w Kłodzku – rozbudowa i modernizacja infrastruktury publicznej – termomodernizacja budynku B Szkoły Podstawowej nr 3 w Kłodzku, ul. Jana Pawła II nr 4 - cz. ....” 3. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 4. Wadium wniesione w innych przewidzianych ustawą formach Wykonawca składa wraz z ofertą. Termin wniesienia wadium w innych formach niż w pieniądzu upływa wraz z terminem składania ofert. 5. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art. 46 ustawy Pzp. 6. Oferta, która nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: dla cz I, II Zamawiający nie precyzuje wymagań w odniesieniu do tego warunku;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru należy przedłożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2.Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.um.bip.klodzko.pl w zakładce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro 2017r. wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert. 3.Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną załączniki: zał. nr 1 formularz ofertowy, oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia. 4.Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji niejawnych, jeżeli wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępniane - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 (należy złożyć wraz z ofertą). 5. Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (należy złożyć wraz z ofertą)-wzór w siwz, załącznik nr 8.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie dokumentacji projektowej i wykonawczej odbudowy obiektu zasadniczego Pałacu Marianny w ramach zadania pn. „Odbudowa obiektu pałacowo-parkowego w Kamieńcu Ząbkowickim”.
Dodano: 2024-04-29 - Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku ”
Dodano: 2024-04-10 - Opracowanie PT i realizacja inwestycji pn: „ Budowa oświetlenia ulicznego LED w mieście i gminie Środa Śląska” w formie zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2024-03-18 - Sporządzenie dokumentacji projektowej i wykonawczej odbudowy obiektu zasadniczego Pałacu Marianny w ramach zadania pn. „Odbudowa obiektu pałacowo-parkowego w Kamieńcu Ząbkowickim”.
Dodano: 2024-03-05 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę, przebudowę dróg, budowę chodników oraz parkingu na terenie gm. Wisznia Mała
Dodano: 2024-02-27 - 6.2024 Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Przebudowa budynku dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Tytusa Chałubińskiego 6a we Wrocławiu…”
Dodano: 2024-02-08 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę, przebudowę dróg, budowę chodników oraz parkingu na terenie gm. Wisznia Mała
Dodano: 2023-11-08 - Wykonanie dokumentacji projektowej remontu kapitalnego oraz modernizacji obiektu Zakładu Przyrodoleczniczego „Stary Jerzy” w miejscowości Lądek Zdrój.
Dodano: 2023-09-30 - Opracowanie dokumentacji proj.-koszt. wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja, przebudowa i rozbudowa krytej pływalni „Słowianka” w Jaworze"
Dodano: 2023-09-26 - SPORZĄDZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZAMIERZENIA BUDOWLANEGO P.N.: BUDOWA BUDYNKU BIUROWEGO NADLEŚNICTWA LUBIN WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ I ZAGOSPODAROWANIA TERENU
Dodano: 2023-08-21