Gmina Sośnicowice ogłasza przetarg
- Adres: 44153 Sośnicowice, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2387191 w. 330 , fax. 322 387 550
- Data zamieszczenia: 2018-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośnicowice
Rynek 19
44153 Sośnicowice, woj. śląskie
tel. 032 2387191 w. 330, fax. 322 387 550
REGON: 53994000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa jakości powietrza poprzez zwiększenie udziału OZE w wytwarzaniu energii na terenie Gminy Sośnicowice - instalacje fotowoltaiczne - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (dla każdego obiektu osobny projekt), wykonanie prac budowlano-montażowych, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznych wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje fotowoltaiczne wytwarzające energię elektryczną będą zamontowane i wykorzystywane na potrzeby socjalno-bytowe w 196 indywidualnych gospodarstwach domowych. Instalacje o łącznej mocy minimalnej 835,52 kWp (0,83552 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Sośnicowice – łącznie 196 obiektów: a. o mocy 2,24 kWp, 8 szt. modułów – 20 szt. instalacji b. o mocy 3,36 kWp, 12 szt. modułów – 33 szt. instalacji c. o mocy 3,92 kWp, 14 szt. modułów – 100 szt. instalacji d. o mocy 4,48 kWp, 16 szt. modułów – 6 szt. instalacji e. o mocy 5,6 kWp, 20 szt. modułów – 10 szt. instalacji f. o mocy 6,72 kWp, 24 szt. modułów – 6 szt. instalacji g. o mocy 7,84 kWp, 28 szt. modułów – 21 szt. instalacji W zależności od uwarunkowań technicznych przewiduje się montaż instalacji na dachach budynków mieszkalnych (172 szt.), dachach garaży/budynków gospodarczych przylegających (10 szt.), dachach garaży/budynków gospodarczych wolnostojących (7 szt.), bądź na gruncie (7 szt.). 2) Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w PFU stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dysponuje również opracowaniami techniczno-koncepcyjnymi dla każdej z lokalizacji ujętej w PFU, które mogą zostać udostępnione na wniosek Wykonawcy. 3) Na potwierdzenie spełniania parametrów minimum urządzeń wchodzących w skład instalacji fotowoltaicznych określonych w PFU, Wykonawca złoży wraz z ofertą karty katalogowe i inne dokumenty wskazane w PFU (dotyczy spełnienia parametrów określonych w tabelach 3-9 PFU). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sośnicowicach numer rachunku: 54 8460 0008 2001 0000 0909 0002 z adnotacją: ZP-13/2018 „Wadium – Poprawa jakości powietrza poprzez zwiększenie udziału OZE w wytwarzaniu energii na terenie Gminy Sośnicowice – instalacje fotowoltaiczne”. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 26 stycznia 2017r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017, poz.229 z późn. zm) Wzór załącznika stanowi Załącznik nr 1F do SWIZ b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej). 2. Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1B do SIWZ - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach (zdolnościach technicznych lub zawodowych) innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. Wykonawca, który w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia a także istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem; d) jaki jest zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych dla obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta Rybnika
Dodano: 2024-03-14 - Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - paczka nr 6
Dodano: 2023-12-28 - Remont instalacji elektrycznej w wybranych pomieszczeniach budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 – etap III
Dodano: 2023-06-16 - 4WOG-1200.2712.16.2023 Roboty budowlane w podziale na 6 części
Dodano: 2023-03-31 - Wykonanie instalacji elektrycznej w celu dostosowania obiektu Parku Wodnego w Tarnowskich Górach do wymogów bezpieczeństwa przeciwpożarowego
Dodano: 2023-03-11 - Remont instalacji elektrycznej – II zadania
Dodano: 2023-02-10 - Wykonaniu kompleksowej instalacji elektrycznej dla zadania pn. Adaptacja bu-dynku w Ziemięcicach ul. Mikulczycka 9
Dodano: 2023-02-01 - Remont klatek schodowych z wymianą i wykonaniem nowych instalacji w systemie zaprojektuj i wybuduj w budynku przy ulicy Henryka Sienkiewicza 2 w Knurowie
Dodano: 2023-01-25 - Modernizacja wnętrza wielofunkcyjnej hali sportowej z basenem – prace instalacyjne, polegające na montażu nowego oświetlenia hali basenu
Dodano: 2022-11-25 - Wymiana i uzupełnienie opraw oświetleniowych na energooszczędne wykorzystujące technologię LED w siedzibach Prokuratur Rejonowych w Rudzie Śląskiej i Wodzisławiu Śląskim (w podziale na części)
Dodano: 2022-11-21