Przetargi.pl
Poprawa jakości powietrza poprzez zwiększenie udziału OZE w wytwarzaniu energii na terenie Gminy Sośnicowice - instalacje fotowoltaiczne

Gmina Sośnicowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44153 Sośnicowice, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2387191 w. 330 , fax. 322 387 550
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośnicowice
    Rynek 19
    44153 Sośnicowice, woj. śląskie
    tel. 032 2387191 w. 330, fax. 322 387 550
    REGON: 53994000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa jakości powietrza poprzez zwiększenie udziału OZE w wytwarzaniu energii na terenie Gminy Sośnicowice - instalacje fotowoltaiczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (dla każdego obiektu osobny projekt), wykonanie prac budowlano-montażowych, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznych wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje fotowoltaiczne wytwarzające energię elektryczną będą zamontowane i wykorzystywane na potrzeby socjalno-bytowe w 196 indywidualnych gospodarstwach domowych. Instalacje o łącznej mocy minimalnej 835,52 kWp (0,83552 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Sośnicowice – łącznie 196 obiektów: a. o mocy 2,24 kWp, 8 szt. modułów – 20 szt. instalacji b. o mocy 3,36 kWp, 12 szt. modułów – 33 szt. instalacji c. o mocy 3,92 kWp, 14 szt. modułów – 100 szt. instalacji d. o mocy 4,48 kWp, 16 szt. modułów – 6 szt. instalacji e. o mocy 5,6 kWp, 20 szt. modułów – 10 szt. instalacji f. o mocy 6,72 kWp, 24 szt. modułów – 6 szt. instalacji g. o mocy 7,84 kWp, 28 szt. modułów – 21 szt. instalacji W zależności od uwarunkowań technicznych przewiduje się montaż instalacji na dachach budynków mieszkalnych (172 szt.), dachach garaży/budynków gospodarczych przylegających (10 szt.), dachach garaży/budynków gospodarczych wolnostojących (7 szt.), bądź na gruncie (7 szt.). 2) Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w PFU stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dysponuje również opracowaniami techniczno-koncepcyjnymi dla każdej z lokalizacji ujętej w PFU, które mogą zostać udostępnione na wniosek Wykonawcy. 3) Na potwierdzenie spełniania parametrów minimum urządzeń wchodzących w skład instalacji fotowoltaicznych określonych w PFU, Wykonawca złoży wraz z ofertą karty katalogowe i inne dokumenty wskazane w PFU (dotyczy spełnienia parametrów określonych w tabelach 3-9 PFU).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sośnicowicach numer rachunku: 54 8460 0008 2001 0000 0909 0002 z adnotacją: ZP-13/2018 „Wadium – Poprawa jakości powietrza poprzez zwiększenie udziału OZE w wytwarzaniu energii na terenie Gminy Sośnicowice – instalacje fotowoltaiczne”. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 26 stycznia 2017r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017, poz.229 z późn. zm) Wzór załącznika stanowi Załącznik nr 1F do SWIZ b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej). 2. Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1B do SIWZ - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach (zdolnościach technicznych lub zawodowych) innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. Wykonawca, który w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia a także istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem; d) jaki jest zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach