Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury wychowania przedszkolnego poprzez przebudowę i rozbudowę istniejących obiektów gminnych w Pawłowie Żońskim i Łeknie, Gmina Wągrowie, w tym: Część I Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową i rozbudową budynku po byłym ośrodku zdrowia na przedszkole w Pawłowie Żońskim, w tym: Zadanie Nr 1 Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową i rozbudową budynku po byłym ośrodku zdrowia na przedszkole w Pawłowie Żońskim, Zadanie Nr 2 Rozbiórka budynku toalet zewnętrznych. Część II Przebudowa budynku przedszkola w Łeknie.

Gmina Wągrowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 62100 Wągrowiec, ul. Cysterska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 80 800 , fax. 67 26 80 803
  • Data zamieszczenia: 2018-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wągrowiec
    ul. Cysterska 22
    62100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 80 800, fax. 67 26 80 803
    REGON: 54805700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury wychowania przedszkolnego poprzez przebudowę i rozbudowę istniejących obiektów gminnych w Pawłowie Żońskim i Łeknie, Gmina Wągrowie, w tym: Część I Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową i rozbudową budynku po byłym ośrodku zdrowia na przedszkole w Pawłowie Żońskim, w tym: Zadanie Nr 1 Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową i rozbudową budynku po byłym ośrodku zdrowia na przedszkole w Pawłowie Żońskim, Zadanie Nr 2 Rozbiórka budynku toalet zewnętrznych. Część II Przebudowa budynku przedszkola w Łeknie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce realizacji zamówienia: Część I Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową i rozbudową budynku po byłym ośrodku zdrowia na przedszkole w Pawłowie Żońskim, w tym: Zadanie Nr 1 Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową i rozbudową budynku po byłym ośrodku zdrowia na przedszkole w Pawłowie Żońskim: Gmina Wągrowiec, Pawłowo Żońskie, 62-104 Pawłowo Żońskie, Działki o nr ewidencyjnych: 256/1, 256/2, Obręb geodezyjny Pawłowo Żońskie. Zadanie Nr 2 Rozbiórka budynku toalet zewnętrznych: Gmina Wągrowiec, Pawłowo Żońskie, 62-104 Pawłowo Żońskie, Działki o nr ewidencyjnych: 256/2, Obręb geodezyjny Pawłowo Żońskie. Część II Przebudowa budynku przedszkola w Łeknie: Gmina Wągrowiec, Łekno, ul. Pocztowa 7 A, 62-105 Łekno, Działka o nr ewidencyjnym: 647, Obręb geodezyjny Łekno. Zakres robót obejmuje: Część I Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową i rozbudową budynku po byłym ośrodku zdrowia na przedszkole w Pawłowie Żońskim, w tym: Zadanie Nr 1 Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową i rozbudową budynku po byłym ośrodku zdrowia na przedszkole w Pawłowie Żońskim. W rozbudowanej części obiektu planuje się wyodrębnienie czterech sal do prowadzenia zajęć, dwóch sanitariatów dla dzieci (po jednym na każde 2 sale) oraz czterech magazynków na sprzęt. W obecnej bryle budynku planuje się wyodrębnienie zaplecza socjalno – sanitarnego, szatni, kotłowni ze składem opału oraz pomieszczeń pomocniczych. W związku z planowaną przebudową oraz rozbudową oraz w celu podniesienia standardu obiektu i dostosowania go do potrzeb osób niepełnosprawnych, wykończenie posadzek antypoślizgową wykładziną PCV o podwyższonych parametrach akustycznych; zamontowanie drzwi o wysokich parametrach izolacji akustycznej. W ramach inwestycji planuje się również wykonanie toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych, budowę podjazdu oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych. Działka jest uzbrojona w przyłącze wodociągowe i energetyczne, obsługa komunikacyjna – poprzez istniejący zjazd z przylegającej drogi publicznej, odprowadzenie ścieków – do nowego, wymienionego zbiornika bezodpływowego, instalacja elektryczna – zaopatrzenie z istniejącego przyłącza, ogrzewanie – z projektowanego źródła ciepła – nowy kocioł na ekogroszek, wody opadowe – powierzchniowo, na tereny zielone, odpady stałe - wstępna segregacja i wywóz na wysypisko śmieci. Planowane wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 13,44kWp(DC)/10kW(AC) (48 modułów). W ramach inwestycji planuje się wykonanie robót związanych ze zmianą sposobu użytkowania, przebudową i rozbudową istniejącego budynku t. j.: wykonanie robót związanych ze zmianą funkcji pomieszczeń w istniejącym budynku - rozbiórka ścian wewnętrznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowych otworów okiennych, wykonanie nowych ścianek działowych, wykonanie nowych okładzin na ścianach i podłogach, wymiana wewnętrznych instalacji wodno - kanalizacyjnych, wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz centralnego ogrzewania w celu dostosowania ich do nowej funkcji. W ramach inwestycji planuje się również wykonania robót związanych z rozbudową budynku: fundamentowych, murowych, posadzkowych, betonowych, dekarskich, robót w zakresie montażu stolarki drzwiowej i okiennej, robót związanych z izolacją termiczną, tynkarskich oraz wykończeniowych. Planowany zakres robót przewiduje dostosowanie go do potrzeb osób niepełnosprawnych m.in. poprzez: zastosowanie antypoślizgowych wykładzin PCV o podwyższonych parametrach akustycznych i antypoślizgowych płytek gres; poszerzenia istniejących otworów drzwiowych, wymianę i montaż nowych drzwi do pomieszczeń, przy zastosowaniu stolarki o wysokich parametrach izolacji akustycznej, wyodrębnienie toalety dla osób niepełnosprawnych oraz budowę podjazdu i pochylni dla osób niepełnosprawnych. W zakres prac wchodzi również wymiana instalacji sanitarnej i elektrycznej. Zestawienie powierzchni i kubatury budynku przed i po rozbudowie: - powierzchnia zabudowy przed rozbudową 207,00 m2 - powierzchnia zabudowy po rozbudowie 495,00 m2 - powierzchnia użytkowa przed rozbudową 155,86 m2 - powierzchnia użytkowa po rozbudowie 418,75 m2 - kubatura przed rozbudową 960,00 m3 - kubatura po rozbudowie 2 230,00 m3 Część I Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową i rozbudową budynku po byłym ośrodku zdrowia na przedszkole w Pawłowie Żońskim, w tym: Zadanie Nr 2 Rozbiórka budynku toalet zewnętrznych. Zadanie obejmuje rozbiórkę budynku murowanego o więźbie dachowej drewnianej, pokrytej papą, po byłych toaletach zewnętrznych. W zakres zadania wchodzi również zdemontowanie przyłącza elektrycznego oraz podziemnych części budynku. Zakres obejmuje także segregację, transport i utylizację materiałów pochodzących z rozbiórki. Budynek jest jednokodygnacyjny. Kubatura: ok 70 m3. Powierzchnia zabudowy: 24,00 m2. Powierzchnia użytkowa: 16,6 m2. Część II Przebudowa budynku przedszkola w Łeknie. Inwestycja polega na przebudowie budynku przedszkola w Łeknie, polegającej na wyodrębnieniu w ramach istniejącej bryły budynku dwóch sal do prowadzenia zajęć. Do każdej z sal wykonane zostaną sanitariaty dla dzieci, a do jednej dodatkowo magazynek. Wyodrębnienie dwóch sal dydaktycznych wymusza przeorganizowanie kuchni i jej zaplecza oraz niektórych pomieszczeń pomocniczych. W związku z planowaną przebudową oraz w celu podniesienia standardu obiektu i dostosowania go do potrzeb osób niepełnosprawnych, planuje się przebudowę ciągów komunikacyjnych: wymianę istniejących wykładzin na nowe, antypoślizgowe wykładziny PCV o podwyższonych parametrach akustycznych; poszerzenie istniejących otworów drzwiowych oraz wymianę drzwi do pomieszczeń na nowe, o wysokich parametrach izolacji akustycznej. W ramach inwestycji planuje się również wykonanie toalety dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych, budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowę schodów zewnętrznych. Działka jest uzbrojona w przyłącze wodociągowe i energetyczne, obsługa komunikacyjna – poprzez istniejący zjazd z przylegającej drogi publicznej, odprowadzenie ścieków – do istniejącego zbiornika bezodpływowego, instalacja elektryczna – zaopatrzenie z istniejącego przyłącza, ogrzewanie – z istniejącego źródła ciepła na pelet i olej, wody opadowe - odprowadzenie wód opadowych na dotychczasowych zasadach, odpady stałe - wstępna segregacja i wywóz na wysypisko śmieci. W ramach inwestycji planuje się wykonanie robót związanych z przebudową budynku przedszkola t. j.: wykonanie robót związanych ze zmianą funkcji pomieszczeń - rozbiórka ścian wewnętrznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowych otworów okiennych, wykonanie nowych ścianek działowych, wykonanie nowych okładzin na ścianach i podłogach, przebudowa wewnętrznych instalacji wodno - kanalizacyjnych, wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz centralnego ogrzewania w celu dostosowania ich do nowej funkcji. Planowana przebudowa pozwoli również na podniesienie standardu obiektu i dostosowanie go do potrzeb osób niepełnosprawnych m.in. poprzez: wymianę istniejących wykładzin na nowe, antypoślizgowe wykładziny PCV o podwyższonych parametrach akustycznych; poszerzenie istniejących otworów drzwiowych, wymianę drzwi do pomieszczeń na nowe, o wysokich parametrach izolacji akustycznej, wyodrębnienie toalety dla osób niepełnosprawnych oraz budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych. W zakres prac wchodzi również wymiana instalacji sanitarnej i elektrycznej. Zestawienie powierzchni i kubatury budynku przed i po rozbudowie: - powierzchnia zabudowy – bez zmian 795,00 m2 - powierzchnia użytkowa przed przebudową 841,40 m2 - powierzchnia użytkowa po przebudowie 847,20 m2 - kubatura – bez zmian 3 800,00 m3 Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: • dla Części I: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do 30.01.2018 r. do godz. 9.00. • dla Części II: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych złotych 00/100) w terminie do 30.01.2018 r. do godz. 9.00. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniu pieniężnym spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 j. t.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski SA z dopiskiem: Wadium – Poprawa infrastruktury wychowania przedszkolnego poprzez przebudowę i rozbudowę istniejących obiektów gminnych w Pawłowie Żońskim i Łeknie, Gmina Wągrowiec – Część ……… Nr rachunku: 59 1020 4027 0000 1302 1215 5067. Zamawiający zaleca aby kopia przelewu (wpłaty wadium w formie pieniądza) załączona została do oferty. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium w formie innej niż pieniężna należy zdeponować w Kasie Urzędu – pokój 107, a kopię zaleca się dopiąć do oferty. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeśli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę i adres Zamawiającego, 2) nazwę zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy, 4) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium, wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający, żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium (na podstawie art. 46. ust. 1 ustawy Pzp) jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć : 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (w przypadku pełnomocnictw - oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 t. j.), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 3) kosztorys ofertowy – wydruk uproszczony kosztorysu z podaniem cen jednostkowych wykonania robót, oraz z informacją o zastosowanych stawkach czynników produkcji (roboczogodzinie, kosztach zakupu, kosztach pośrednich i zysku). Cenę jednostkową należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Ponadto podczas sporządzania kosztorysu ofertowego należy sprawdzić czy stosowana formuła: ilość x cena jest równa wartości danej pozycji kosztorysowej. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (o ile dotyczy). Z treści zobowiązania potwierdzającego udostepnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów do reprezentacji w postępowaniu podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni w sposób wyraźny oznaczyć podmioty (nazwa i adres) wspólnie ubiegające się o zamówienie. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017r. poz. 229 t.j.), Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia - zgodnie ze wzorem wg załącznika nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach